watje,.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:38 schreef cherrycoke het volgende:
blauw kut mobs met frozen + vampiric = niet te doen
witch docter met petsquote:
Het feit dat het een stuk lastiger wordt houdt het voor mij interessantquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef cherrycoke het volgende:
ik vind het best wel kut dat diablo zo kort is, maar je kan het wel opnieuw doen op een ander niveau.
opnieuw doen
en opnieuw doen
en dan weer opnieuw doen maar het word wel moeilijker....
ik denk na de 3 of 4de keer dat ik het allemaal wel gezien heb eerlijk gezegd
dat dan weer wel maar na 2 runs heb je ook zoiets van gosh, dit heb ik allemaal al een keer eerder gezien/gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het feit dat het een stuk lastiger wordt houdt het voor mij interessant
Had ik op nightmare wel... maar hell is veel leuker nu het een beetje lastig isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dan weer wel maar na 2 runs heb je ook zoiets van gosh, dit heb ik allemaal al een keer eerder gezien/gedaan.
Klopt.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat dan weer wel maar na 2 runs heb je ook zoiets van gosh, dit heb ik allemaal al een keer eerder gezien/gedaan.
3 dagen ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 13:04 schreef rihago het volgende:
heeft er iemand toevallig nog een guest pass over?
ik heb zelf diablo 3 bij annual pass gekregen maar dan krijg je geen guest pass.
en mijn vriendin wilt hem ook graag uit proberen.
En hoelang hebben jullie over een normal run gedaan?
De allereerste run tot Diabloquote:
ik heb even een pauze ingelast als je steeds word gewarped is dat erg frustrerendquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm verbinding is echt ruk nu zeg... Erg laggy...
Oké.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Zosk het volgende:
Er komt sowieso pvp, ik denk dat het merendeel dit voor de uiteindelijke pvp speelt
Alle acts en minimaal level 25.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef GlenSpey het volgende:
Wanneer kan ik de difficulty hoger zetten? Ben nu bijna lvl 12 en heb nog steeds alleen normal. Moet ik act 1 uitspelen voor dit kan? Of alle acts?Spel is zo makkelijk zo...
Opnieuw het verhaal, maar met je hogere char.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ah oke, en het spel gaat nog wel door na die acts en level 25? Of moet je dan gewoon weer opnieuw beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |