Mijn post telling. Mijn lapost was 299quote:
Wie is dat?quote:
Het woord kanker is de fucking aorta van Fernandes.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het woord kanker is de fucking aorta van Fernandes.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
Sowieso mensen die kanker als krachtterm en ziekte niet uitelkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee kanker stroomt door de aderen van Fernandes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is dan weer gemeen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee kanker stroomt door de aderen van Fernandes.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
DOWN AND OUT WITH MY DUMB FRIENDS, READY TO MISBEHAVE. FORGET ABOUT MONDAY TO FRIDAY, CAUSE I'VE BEEN WORKING LIKE A SLAVE.
CREEPIN TOWARDS THE WEEKEND, MDMABLE TO SHINE.
BRINGING ME DOWN TO THE DEEP END, BACK OFF BACK OFF LET ME LOSE MY MIND
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
Grappig wel dat alle mensen van Fernandes dan hierheen komen en dat ons taalgebruik + die van WD dan ook gaat zorgen voor de teloorgang van de KLB SC.
Ja echt kankerhilarisch he Juminelle hahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
Grappig wel dat alle mensen van Fernandes dan hierheen komen en dat ons taalgebruik + die van WD dan ook gaat zorgen voor de teloorgang van de KLB SC.
Zo rebels!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het enige woordje waar ik keibreed lach.quote:
Die heeft al zoveel doorstaan, zo vaak gedreigd te sluiten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
whuaha ja =$ kankergrappig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt kankerhilarisch he Juminelle hahahaha![]()
Iedere maand minimaal 1 keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft al zoveel doorstaan, zo vaak gedreigd te sluiten.
Kankergeniaal was dat. Heel paniekerig zoeken naar klb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedere maand minimaal 1 keer.
Die tijd dat heel KLB weg was![]()
leuke mie, jijquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Openbaar forum, neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.
Ga die discussie lekker daar voeren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Openbaar forum, neger alsjeblieft.
Als je je stoort aan het woord kanker dan vermijd je toch gewoon een SC waar veel in wordt gekankerd.
Verkeerde topic CBquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je je stoort aan het woord kanker dan vermijd je toch gewoon een SC waar veel in wordt gekankerd.
Wel een beetje gekanker (hihi) om niks ook. Zo kan je alles gaan verbiedenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook wel. Dit is hetzelfde als naar een probleemwijk verhuizen en vervolgens klagen over de criminaliteit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verkeerde topic, tabbladen zorgen daar voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga die discussie lekker daar voeren.
CB heeft altijd backup nodigquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
Ja fuck, ik zie het verschil tussen KLB en Fernandes ook niet meer, allemaal dezelfde users
Zit in de aard van een Noord-Afrikaan.quote:
Fernandes kom ik niet, ken ik alleen als Surinaamse frisdrankquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
Ja fuck, ik zie het verschil tussen KLB en Fernandes ook niet meer, allemaal dezelfde users
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit in de aard van een Noord-Afrikaan.
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
Cb wil jij niet mdmable to shine met mij zijn?
Sinos, waar was je?quote:
Dat is toch iets positiefs?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het aanstootgevend. Wil bijna aan mijn eigen front gaan zitten daardoor.
Jazeker. Net als Mazaa enzoquote:
quote:
Oh vanavond benne in maassilo natuulk hm? Gewoon doen daar. Iedereen is waus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.Met Koninginnedag was ik lichtjes aan het wausen door de zon maar ik had niet zo veel genomen.
Je gaat de hele week nog uit toch? Niet heel verstandig dan denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.Met Koninginnedag was ik lichtjes aan het wausen door de zon maar ik had niet zo veel genomen.
Feestje in Schijndel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vrienden van me twijfelen nog of zij ook mee doen. En ik moet de volgende dag 's nachts werken en ik ben altijd zo thunderbrak de volgende dag. Maar het is een 13tm16jarigen event waar ik moet werken dus daar kan ik in principe kankerbrak zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh vanavond benne in maassilo natuulk hm? Gewoon doen daar. Iedereen is waus.
Morgen kan ik niet meer uit omdat ik de dienst die ik vannacht eigenlijk moest werken verplaatst heb naar morgen. Maar daarna wel weer ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je gaat de hele week nog uit toch? Niet heel verstandig dan denk ik
Ik krijg eerder keelk***** dan longk***** van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker joh, ik hou ervan mijn longen te verkloten.
zo voorzichtig jij ineens, fok is je lief.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg eerder keelk***** dan longk***** van.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg eerder keelk***** dan longk***** van.
Van alle smaken niet?quote:
volgens mij was dat een ninja edit ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo voorzichtig jij ineens, fok is je lief.
Ja ik dacht dadelijk gaat opa ook hier tellen. En als het ooit uit gaat met Mozy is dit toch de eerste vijver voor mij om in te gaan vissen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo voorzichtig jij ineens, fok is je lief.
Knal een huisfeestje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Juminelle het volgende:
Ik moet ook nog toffe feestjes zien te vinden voor deze week, maar niets leuks hier in de buurt
Oh hay there....quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik dacht dadelijk gaat opa ook hier tellen. En als het ooit uit gaat met Mozy is dit toch de eerste vijver voor mij om in te gaan vissen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik dacht dadelijk gaat opa ook hier tellen. En als het ooit uit gaat met Mozy is dit toch de eerste vijver voor mij om in te gaan vissen.
Hou ze gewoon voor, dan nemen ze wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vrienden van me twijfelen nog of zij ook mee doen. En ik moet de volgende dag 's nachts werken en ik ben altijd zo thunderbrak de volgende dag. Maar het is een 13tm16jarigen event waar ik moet werken dus daar kan ik in principe kankerbrak zijn.
[..]
Morgen kan ik niet meer uit omdat ik de dienst die ik vannacht eigenlijk moest werken verplaatst heb naar morgen. Maar daarna wel weer ja.
Zoet is goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja te zoet. Bah. Hou ik niezo van.
Energyquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:27 schreef Chai het volgende:
Ik lust sowieso geen energy en andere zoete meuk. :$
Ik leef op water en thee.
Staat genoteerd, wat heb je het liefst voor ontbijt na een hevige avond ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:27 schreef Chai het volgende:
Ik ook niet, zoiets, zeg maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met andere manieren.
Energydrink heb ik nog nooit gedronken.. Nastyquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:27 schreef Chai het volgende:
Goed plan welquote:
Ohquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Die had ik er niet in herkent.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef wise het volgende:
[..]
Demi Lovato.
http://thepieceisgone.tumblr.com/post/5828719183
OV doet het vanavond nog, huisfeestje dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan wel
Vrienden van me gaan vanavond naar een Drum 'n Bass feestje in Brussel maar ik ben skeerKutleven.
Ik slaap meestal de hele dag en nacht daarna.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hou ze gewoon voor, dan nemen ze wel.wattan? Ben nooit zo heel brak, ben meer lui en kan niet eten. En die kiddies hebben dat niet door, kan je best gewoon doen.
Ik wel, want deed mijn PWS erover en toen ging ik het drinken als experiment voor het effect op je bloedsuikerspiegel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Energydrink heb ik nog nooit gedronken.. Nasty
Ga klokgebouw eindjequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan wel
Vrienden van me gaan vanavond naar een Drum 'n Bass feestje in Brussel maar ik ben skeerKutleven.
Wie is je eerste keuze hier als het uitgaat met Mozy?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Groene?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind die Monster energy drank wel lekker
Ja. Of die geel/oranje.quote:
Ik ga vanavond de snare claimen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan wel
Dubstep.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is er in streip te doen vanavond dan?
Gridlok.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie is je eerste keuze hier als het uitgaat met Mozy?
De hele dag en nacht erna... dafuqquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik slaap meestal de hele dag en nacht daarna.Maar komt goed, gewoon tijdens werk wat pep van een 13 jarig smatje dr bil snuiven.
hoe weet je dat is nasty als je nooit hebt gehad?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Energydrink heb ik nog nooit gedronken.. Nasty
lol bobby natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
gele?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind die Monster energy drank wel lekker
Vieze man.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik slaap meestal de hele dag en nacht daarna.Maar komt goed, gewoon tijdens werk wat pep van een 13 jarig smatje dr bil snuiven.
Heftig manquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel, want deed mijn PWS erover en toen ging ik het drinken als experiment voor het effect op je bloedsuikerspiegel.
Wat een kutvraag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom maar langsquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
OV doet het vanavond nog, huisfeestje dan?
Is dat vanavondquote:
Beren hebben veel rustig nodig. Want wanneer ze los gaan knallen ze alle energie er uit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
De hele dag en nacht erna... dafuqIk bleef juist altijd zolang mogelijk wakker zodat ik 's avonds pas naar bed ging en fatsoenlijk aan 1 stuk kon slapen
Soms vind ik mierzoet wel lekker. Heel soms.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ew die is echt smerig, Ripper ofzoiets, kk zoet.
Mannen hier worden vergeleken met kots, wowquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je zit al weken zonder eten opgesloten, je krijgt een bord met kots met stukjes voor je neus, welk stukje eet je eerst?
dus je vergelijkt ons met een bord met kots?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je zit al weken zonder eten opgesloten, je krijgt een bord met kots met stukjes voor je neus, welk stukje eet je eerst?
hahahaha idd kkfokkers allemaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
quote:
Pijnlijk voor de mannen in het topic dit zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Tja, we weten onze plaats wel hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mannen hier worden vergeleken met kots, wow
Ja dat drumnbass veezje.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kom maar langs
[..]
Is dat vanavond?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Zo hoort het. Van te voren pillen pakken die Serotonine aanmaken helpt ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beren hebben veel rustig nodig. Want wanneer ze los gaan knallen ze alle energie er uit.
groot beginnen en dan langzaam naar de kleine toewerkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Klokgebouw is vanavond Resist, oftewel: dubstep.quote:
Alsof je daar ervaring mee hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt me juist wel eens leuk als kots behandeld worden dan altijd maar op de troon gezet worden![]()
Dus eerst de dikzakken zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef wise het volgende:
[..]
groot beginnen en dan langzaam naar de kleine toewerken
Same shit different namequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klokgebouw is vanavond Resist, oftewel: dubstep.
Drum N bass is in Rotterdam.
doeiquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
Zo even engerie van schoolaftappen huhuhu iphone opladen huhuhu ga jullie missen komende 15 minuten huhuh
Mi jezus, keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof je daar ervaring mee hebt
Kaaskop alsjeblieft.
Ga je vanavond naar Maassilo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou naar Holly gaan of Uniq.quote:
Smoel toe.quote:
Jaquote:
Je mag bij mij slapen naderhand als je naar Roffa gaat. CB gaat maar op straatquote:
quote:
Had wise toch gelijk.quote:
Oh shit, Roffa it isquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag bij mij slapen naderhand als je naar Roffa gaat. CB gaat maar op straat
Tot vanavond dan maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou naar Holly gaan of Uniq.
[..]
Smoel toe.
[..]
Ja
Valance?quote:
Zal je eens pype met smoel toequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Smoel toe.
[..]
Ja
awhquote:
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.quote:
Je hebt een te klein mondje.quote:
Hollywood¿quote:
Lekker daggeren met creepende negersquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik die doorhadquote:
Nee, fuck maassilo. Ik ga naar WDquote:
Geef mij je nummer, app je pics van mijn kaartjes van vanavond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.
[..]
Je hebt een te klein mondje.
Wat gemeen zeg. Ze traint elke dag om haar kaakspieren om te rekken en lang open te kunnen houden en dan wijs je haar bij voorbaat af.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.
[..]
Je hebt een te klein mondje.
quote:
ectos¿ we zijn echt jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk ook met al die ectos hier.
Oh shit. Je kan mij herkennen aan mijn ontblote quads.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Geef mij je nummer, app je pics van mijn kaartjes van vanavond.
wel duur. 27 incl servicekosten
net zo echt als chimeidsquote:
quote:
Ik loop vanaaf rond met een LA cap en zwarte tanktop. Mijn biceps, pecs, borsten en quads mogen geshowed wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit. Je kan mij herkennen aan mijn ontblote quads.
is mijn hond nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef Gridlok het volgende:
Loppe fix die hond, ik word kk para van zijn staart.
Zilveren kruis hondenketting erbij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik loop vanaaf rond met een LA cap en zwarte tanktop. Mijn biceps, pecs, borsten en quads mogen geshowed worden.
Dat is hetzelfde, dwaas.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit. Je kan mij herkennen aan mijn ontblote quads.
Maak samen een foto en app die naar mij. xxquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik loop vanaaf rond met een LA cap en zwarte tanktop. Mijn biceps, pecs, borsten en quads mogen geshowed worden.
En toch in Nederland wonen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Zilveren Marokkaanse ster ketting ja.
Nationalist in tha house.
Gaat moeilijk als ik je 06 niet heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Maak samen een foto en app die naar mij. xx
het is je vergeven. Bitches gaan vanavond genieten van mijn behaarde benen.quote:
Gewoon Noord-Afrikaanse swag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het is je vergeven. Bitches gaan vanavond genieten van mijn behaarde benen.
Wil jij mijn beenhaar vlechten vanavond?quote:
Puur professioneel ons contact.quote:
iemand nog op zoek naar een schaap?quote:15-05 Ik heb gratis voor de liefhebber:
Een klein zwart schaapje, ooi, ras Ouessant, ongeveer 10 jaar oud.
quote:
te makkelijkquote:
Ik ben na jaar en dag nog steeds niet klaar met de mijne.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil jij mijn beenhaar vlechten vanavond?
[..]
Puur professioneel ons contact.
quote:
haha ben best benieuwd hoe dat voeltquote:
Glenn, van dork naar gladde rakker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
Ik kijk nu loverboys. Die glenn, net een kleutertje dat door Dennis mee naar binnen wordt genomen in dat huis.
Die chick die met hem mee naar de film gaat omdat het voor tv is en hem daarna keihard gaat dissenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:51 schreef Chai het volgende:
Ik kijk nu loverboys. Die glenn, net een kleutertje dat door Dennis mee naar binnen wordt genomen in dat huis.
Ik ziet het probleem niet? Terugfietsen na het uitgaan en de volgende ochtend geen flauw idee hebben hoe je in hemelsnaam in bed bent belandquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:51 schreef o.us het volgende:
Dilemma: Maassilo is 15 minuten fietsen maar wil wel kapot kunnen gaan. Keuzes
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die chick die met hem mee naar de film gaat omdat het voor tv is en hem daarna keihard gaat dissen
Nee, dat is mijn verwachting. Alsof zij serieus geïnteresseerd is in die gastquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]! Ik heb gemist dat ze hem ging dissen
Of komt dat pas volgende week?
Glenn maakt haar zwanger, let maar op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn verwachting. Alsof zij serieus geïnteresseerd is in die gast
Ach toch aardig van d'r dat ze met hem op pity date gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn verwachting. Alsof zij serieus geïnteresseerd is in die gast
Toen ik dat deed fietste ik zo scheef dat de voorwiel van mijn bike precies vast kwam te zitten in een tramrail en dus mijn been kapot maaktequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die chick die met hem mee naar de film gaat omdat het voor tv is en hem daarna keihard gaat dissenArme Glenn.
[..]
Ik ziet het probleem niet? Terugfietsen na het uitgaan en de volgende ochtend geen flauw idee hebben hoe je in hemelsnaam in bed bent belandAnders taxi.
Eens. Kan hij wat van leren voordat hij wel een x serieus op date gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach toch aardig van d'r dat ze met hem op pity date gaat.
ies hEeL leyK hOoR :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Volgende week zo'n wijf die verkering gaat vragen en die jongen herinnert haar helemaal niet.
Sowieso verkering vragen wtf.
Wil je verkering met me?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Volgende week zo'n wijf die verkering gaat vragen en die jongen herinnert haar helemaal niet.
Waar zag ik dat laatst ook? zo'n jongen van 22 ofso die een meid ook letterlijk vroeg ;quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Ze doen er ook niet aan mee omdat ze er zo goed in zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar zag ik dat laatst ook? zo'n jongen van 22 ofso die een meid ook letterlijk vroeg ;
"Zou je mijn vriendinnetje willen worden?"
Zoiets.. en ze gingen ook wel eens uit. En dan op tv zoiets vragen, terwijl je neit 12 bent maar 22
Daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze doen er ook niet aan mee omdat ze er zo goed in zijn.
Dat je soms ziet dat ze nog net hun lach kunnen inhouden.quote:
Zo gemeen wel eigenlijk. Aandoenlijk maar je moet je doodschamenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je soms ziet dat ze nog net hun lach kunnen inhouden.![]()
Je clit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je het naderhand vraagt groeit het misschien spontaan dicht
Hij heeft wel een punt (quote:
Nou ja, als deelnemer zou je natuurlijk eens een keer een aflevering kunnen kijken om te zien waar je aan begint.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo gemeen wel eigenlijk. Aandoenlijk maar je moet je dooschamen
En dit. Naderhand heb je kans op een "wat heb ik net gedaan" gevoel ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt (), grote kans dat je "ja" hoort.
Als iemand het naderhand vraagt zou ik dat wel lief vinden eigenlijkquote:
Nee, vooronderzoek is uit den boze.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, als deelnemer zou je natuurlijk eens een keer een aflevering kunnen kijken om te zien waar je aan begint.
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als iemand het naderhand vraagt zou ik dat wel lief vinden eigenlijk
Gewoon tot bloedens toe thrusten zodat ze gaat huilen, en dan vragen.quote:
Maar als iemand je niet kan herinneren vraag je het ook wel in een heeeel vroeg stadium.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze doen er ook niet aan mee omdat ze er zo goed in zijn.
Wowquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon tot bloedens toe thrusten zodat ze gaat huilen, en dan vragen.
quote:
Die heb ik niet gezien, ik vergeet het steeds te kijken. Maar inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als iemand je niet kan herinneren vraag je het ook wel in een heeeel vroeg stadium.
Hier ook. Zit de hele dag thuis en ik heb nog niet echt plannenquote:
Misschien voelde het voor haar als dat hij vet aan het flirten enzo was en was dat voor haar heel speciaal. Terwijl het voor hem niks was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als iemand je niet kan herinneren vraag je het ook wel in een heeeel vroeg stadium.
Ging jij niet naar Grunn?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier ook. Zit de hele dag thuis en ik heb nog niet echt plannen
Zin om mijn was op te vouwen?quote:
Dan nog is het een te vroeg stadium, 1x ontmoet hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien voelde het voor haar als dat hij vet aan het flirten enzo was en was dat voor haar heel speciaal. Terwijl het voor hem niks was.
True maarja, wanhopig hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog is het een te vroeg stadium, 1x ontmoet hebben.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien voelde het voor haar als dat hij vet aan het flirten enzo was en was dat voor haar heel speciaal. Terwijl het voor hem niks was.
Oh, de ander natuurlijkquote:
Au.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ontmoet je leuke meid, maak je een hele collage, aantekeningen in je dagboek en agenda.
Vraagt ze daarna hoe je ook alweer heet.
Boes toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef o.us het volgende:
Mijn naam is zo kort en makkelijk, wat een kunst moet het zijn om mijn naam te vergeten
Wat was je naam ook alweer? Pus of poes?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef o.us het volgende:
Mijn naam is zo kort en makkelijk, wat een kunst moet het zijn om mijn naam te vergeten
Haha nee niet waargebeurd hoorquote:
ali of moquote:
Awwwquote:
Ik ben over 10 minuten klaar met stage, wil je chilling zitten negerin?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ous ben je al uit nigga, ik ben nu op cs
Ja iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Als meer dan 1 persoon zich aan me voorstelt vergeet ik gelijk alle namen weer.
Ik ben nu bezig met de rijdende rechter en loverboys skip ik altijd een beetje doorheen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat zal ik eerst kijken: de rijdende rechter of loverboys?
Loverboys bevatten lesbosquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat zal ik eerst kijken: de rijdende rechter of loverboys?
KKLEVE TOG :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Awww
Ik vind het zelf ook soms echt moeilijk om een beetje te peilen wat ze nou willen men
Ik zeg dat ook altijd bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Als meer dan 1 persoon zich aan me voorstelt vergeet ik gelijk alle namen weer.
Oké, loverboys it is.quote:
Dus zij zo allemaal van: 'hahahaha oh GOEIEMOGGEL DEZE SMOGGEL"quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd bij.
"Nu toch weer al jullie namen vergeten hoor ha-ha-ha"
Zo jolig ik. Soms word ik moe van mezelf
Trap hem terug.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Serieus ligt zo een flesje op de grond in de metro, precies waar ik niet zit, trapt deze WoW-vrouw hem mijn kant op. U nuts woman.
wtf is dit?quote:
Sla haar met die fles.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Serieus ligt zo een flesje op de grond in de metro, precies waar ik niet zit, trapt deze WoW-vrouw hem mijn kant op. U nuts woman.
Hersens in slaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Grunn?
[..]
Zin om mijn was op te vouwen?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:
De 'gestoorde vrouw' ?quote:
Beetje als Nancy van DIDD. Oh, daar begint een nieuw seizoen van, he. Ben benieuwd of dat nog wat wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |