Ging jij niet naar Grunn?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier ook. Zit de hele dag thuis en ik heb nog niet echt plannen
Zin om mijn was op te vouwen?quote:
Dan nog is het een te vroeg stadium, 1x ontmoet hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien voelde het voor haar als dat hij vet aan het flirten enzo was en was dat voor haar heel speciaal. Terwijl het voor hem niks was.
True maarja, wanhopig hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog is het een te vroeg stadium, 1x ontmoet hebben.
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Misschien voelde het voor haar als dat hij vet aan het flirten enzo was en was dat voor haar heel speciaal. Terwijl het voor hem niks was.
Oh, de ander natuurlijkquote:
Au.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ontmoet je leuke meid, maak je een hele collage, aantekeningen in je dagboek en agenda.
Vraagt ze daarna hoe je ook alweer heet.
Boes toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef o.us het volgende:
Mijn naam is zo kort en makkelijk, wat een kunst moet het zijn om mijn naam te vergeten
Wat was je naam ook alweer? Pus of poes?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:23 schreef o.us het volgende:
Mijn naam is zo kort en makkelijk, wat een kunst moet het zijn om mijn naam te vergeten
Haha nee niet waargebeurd hoorquote:
ali of moquote:
Awwwquote:
Ik ben over 10 minuten klaar met stage, wil je chilling zitten negerin?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ous ben je al uit nigga, ik ben nu op cs
Ja iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Als meer dan 1 persoon zich aan me voorstelt vergeet ik gelijk alle namen weer.
Ik ben nu bezig met de rijdende rechter en loverboys skip ik altijd een beetje doorheen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat zal ik eerst kijken: de rijdende rechter of loverboys?
Loverboys bevatten lesbosquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat zal ik eerst kijken: de rijdende rechter of loverboys?
KKLEVE TOG :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Awww
Ik vind het zelf ook soms echt moeilijk om een beetje te peilen wat ze nou willen men
Ik zeg dat ook altijd bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Als meer dan 1 persoon zich aan me voorstelt vergeet ik gelijk alle namen weer.
Oké, loverboys it is.quote:
Dus zij zo allemaal van: 'hahahaha oh GOEIEMOGGEL DEZE SMOGGEL"quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd bij.
"Nu toch weer al jullie namen vergeten hoor ha-ha-ha"
Zo jolig ik. Soms word ik moe van mezelf
Trap hem terug.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Serieus ligt zo een flesje op de grond in de metro, precies waar ik niet zit, trapt deze WoW-vrouw hem mijn kant op. U nuts woman.
wtf is dit?quote:
Sla haar met die fles.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Serieus ligt zo een flesje op de grond in de metro, precies waar ik niet zit, trapt deze WoW-vrouw hem mijn kant op. U nuts woman.
Hersens in slaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Grunn?
[..]
Zin om mijn was op te vouwen?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:
De 'gestoorde vrouw' ?quote:
Beetje als Nancy van DIDD. Oh, daar begint een nieuw seizoen van, he. Ben benieuwd of dat nog wat wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |