Awwwquote:
Ik ben over 10 minuten klaar met stage, wil je chilling zitten negerin?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ous ben je al uit nigga, ik ben nu op cs
Ja iddquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Als meer dan 1 persoon zich aan me voorstelt vergeet ik gelijk alle namen weer.
Ik ben nu bezig met de rijdende rechter en loverboys skip ik altijd een beetje doorheen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat zal ik eerst kijken: de rijdende rechter of loverboys?
Loverboys bevatten lesbosquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
Oké, wat zal ik eerst kijken: de rijdende rechter of loverboys?
KKLEVE TOG :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Awww
Ik vind het zelf ook soms echt moeilijk om een beetje te peilen wat ze nou willen men
Ik zeg dat ook altijd bij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:24 schreef Chai het volgende:
Als meer dan 1 persoon zich aan me voorstelt vergeet ik gelijk alle namen weer.
Oké, loverboys it is.quote:
Dus zij zo allemaal van: 'hahahaha oh GOEIEMOGGEL DEZE SMOGGEL"quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd bij.
"Nu toch weer al jullie namen vergeten hoor ha-ha-ha"
Zo jolig ik. Soms word ik moe van mezelf
Trap hem terug.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Serieus ligt zo een flesje op de grond in de metro, precies waar ik niet zit, trapt deze WoW-vrouw hem mijn kant op. U nuts woman.
wtf is dit?quote:
Sla haar met die fles.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
Serieus ligt zo een flesje op de grond in de metro, precies waar ik niet zit, trapt deze WoW-vrouw hem mijn kant op. U nuts woman.
Hersens in slaanquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Grunn?
[..]
Zin om mijn was op te vouwen?
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:
De 'gestoorde vrouw' ?quote:
Beetje als Nancy van DIDD. Oh, daar begint een nieuw seizoen van, he. Ben benieuwd of dat nog wat wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |