Daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze doen er ook niet aan mee omdat ze er zo goed in zijn.
Dat je soms ziet dat ze nog net hun lach kunnen inhouden.quote:
Zo gemeen wel eigenlijk. Aandoenlijk maar je moet je doodschamenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je soms ziet dat ze nog net hun lach kunnen inhouden.![]()
Je clit?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je het naderhand vraagt groeit het misschien spontaan dicht
Hij heeft wel een punt (quote:
Nou ja, als deelnemer zou je natuurlijk eens een keer een aflevering kunnen kijken om te zien waar je aan begint.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo gemeen wel eigenlijk. Aandoenlijk maar je moet je dooschamen
En dit. Naderhand heb je kans op een "wat heb ik net gedaan" gevoel ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt (), grote kans dat je "ja" hoort.
Als iemand het naderhand vraagt zou ik dat wel lief vinden eigenlijkquote:
Nee, vooronderzoek is uit den boze.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, als deelnemer zou je natuurlijk eens een keer een aflevering kunnen kijken om te zien waar je aan begint.
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als iemand het naderhand vraagt zou ik dat wel lief vinden eigenlijk
Gewoon tot bloedens toe thrusten zodat ze gaat huilen, en dan vragen.quote:
Maar als iemand je niet kan herinneren vraag je het ook wel in een heeeel vroeg stadium.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze doen er ook niet aan mee omdat ze er zo goed in zijn.
Wowquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon tot bloedens toe thrusten zodat ze gaat huilen, en dan vragen.
quote:
Die heb ik niet gezien, ik vergeet het steeds te kijken. Maar inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als iemand je niet kan herinneren vraag je het ook wel in een heeeel vroeg stadium.
Hier ook. Zit de hele dag thuis en ik heb nog niet echt plannenquote:
Misschien voelde het voor haar als dat hij vet aan het flirten enzo was en was dat voor haar heel speciaal. Terwijl het voor hem niks was.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als iemand je niet kan herinneren vraag je het ook wel in een heeeel vroeg stadium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |