Ach toch aardig van d'r dat ze met hem op pity date gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn verwachting. Alsof zij serieus geïnteresseerd is in die gast
Toen ik dat deed fietste ik zo scheef dat de voorwiel van mijn bike precies vast kwam te zitten in een tramrail en dus mijn been kapot maaktequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die chick die met hem mee naar de film gaat omdat het voor tv is en hem daarna keihard gaat dissenArme Glenn.
[..]
Ik ziet het probleem niet? Terugfietsen na het uitgaan en de volgende ochtend geen flauw idee hebben hoe je in hemelsnaam in bed bent belandAnders taxi.
Eens. Kan hij wat van leren voordat hij wel een x serieus op date gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach toch aardig van d'r dat ze met hem op pity date gaat.
ies hEeL leyK hOoR :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Volgende week zo'n wijf die verkering gaat vragen en die jongen herinnert haar helemaal niet.
Sowieso verkering vragen wtf.
Wil je verkering met me?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Volgende week zo'n wijf die verkering gaat vragen en die jongen herinnert haar helemaal niet.
Waar zag ik dat laatst ook? zo'n jongen van 22 ofso die een meid ook letterlijk vroeg ;quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:03 schreef Chai het volgende:
Ze doen er ook niet aan mee omdat ze er zo goed in zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar zag ik dat laatst ook? zo'n jongen van 22 ofso die een meid ook letterlijk vroeg ;
"Zou je mijn vriendinnetje willen worden?"
Zoiets.. en ze gingen ook wel eens uit. En dan op tv zoiets vragen, terwijl je neit 12 bent maar 22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |