quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef fyah het volgende:
Ik was wel echt een homo toen ik klaar was met theorie. Dan is er zo'n oogtest en moet je de richting van de E's voorlezen. Ik kwam niet eens met links.rechts,boven. Nee, yours truly hield gewoon zijn mond en wees met zijn vinger stuk voor stuk de richting van de E's![]()
Dat moet er best autist hebben uitgezien voor die jongen in dat hokje.
Ik kreeg les van zo'n Marokkaan die alles uitlegde aan de hand van seksvoorbeelden. Daarna kwam hij met trucjes als "als er 'nooit' in de vraag voorkomt is het antwoord altijd nee"quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja moet ekkies kijken, moet weer een afspraak maken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kreeg les van zo'n Marokkaan die alles uitlegde aan de hand van seksvoorbeelden. Daarna kwam hij met trucjes als "als er 'nooit' in de vraag voorkomt is het antwoord altijd nee"
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
Opa Bakkebaard over Fernandesquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
quote:
ja shit, als Fer dicht gaat komt iedereen hier heenquote:
SINOSquote:
Bijna iedereen zit al hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
ja shit, als Fer dicht gaat komt iedereen hier heen
owh okquote:
Ja, want dat is nu nog niet zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
Lekker tof doen, niks mis mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |