SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mi jezus, er komen steeds meer toffe artiesten de laatste tijdquote:
Nee, doe je volgend topic maar.. weet niet hoe.quote:
Melkweg is al een tijdje goed bezig qua hiphop. Vorig jaar ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mi jezus, er komen steeds meer toffe artiesten de laatste tijd
Editten perhaps?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, doe je volgend topic maar.. weet niet hoe.
perhapsquote:
Klopt. Probleem is alleen dat het vaak op doordeweekse dagen is en dat ik moet reizen. Al heb ik dat hier wel voor over thoquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Melkweg is al een tijdje goed bezig qua hiphop. Vorig jaar ook.
quote:
Hebben mensen er dan zo een last van als wij in onze eigen SC met kanker schelden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
Valt mee toch? waar?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
elitaire koffiequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een SC is niet prive alleen van jullie ofzo. Iedereen kan het lezen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hebben mensen er dan zo een last van als wij in onze eigen SC met kanker schelden?
In het vorige deel telt mijn browser het zo al 33 keer. Er zullen wat quote's bij zitten maar soit.quote:
Niemand die in deze SC meepost stoort zich er aan. En mensen die niet mee posten maar wel meelurken en zich er aan storen zijn raar bezig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een SC is niet prive alleen van jullie ofzo. Iedereen kan het lezen.
nsbquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:03 schreef fyah het volgende:
dwc je bent nodig!
[KLB SC] Waar 4EBE wordt bedrogen door wise
Oke, best veel. Raar dat iemand dat leest en dan niks zegt en gaat nsb'en maar goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een SC is niet prive alleen van jullie ofzo. Iedereen kan het lezen.
[..]
In het vorige deel telt mijn browser het zo al 33 keer. Er zullen wat quote's bij zitten maar soit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |