Precies en dan niet zomaar wat kleins eten... nee, gewoon je derde bord volgeladen met koolhydraten naar binnen werkenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele dagen eten ze heIk snap het ook niet.
True life of an endo. Now come at me.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies en dan niet zomaar wat kleins eten... nee, gewoon je derde bord volgeladen met koolhydraten naar binnen werken
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele dagen eten ze heIk snap het ook niet.
Minder neuken, verbrand hij ook minder.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies en dan niet zomaar wat kleins eten... nee, gewoon je derde bord volgeladen met koolhydraten naar binnen werken
Nigger, lees eens terug!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
Die had je geedit mehn. Maar nee, ik ben echt belachelijk slecht in GTA en ik moet nog even aan m'n project werken. Eén potje had er wel ingezeten na zo een lange reis terug naar huis.
De besturing lukt me niet eens bij GTA IV (nog maar één keer gespeeld tho)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
Jonge, je hoeft er nieteens goed in te zijn. We cruisen een beetje en knallen random mensen af.
Al kan niemand hier aan mijn drivingskills tippen in het donker.
Kunnen we trouwens de politie niet aanzetten?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
Jonge, je hoeft er nieteens goed in te zijn. We cruisen een beetje en knallen random mensen af.
Al kan niemand hier aan mijn drivingskills tippen in het donker.
HIO RICKO BEN JJY MEXIKAANS?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen een negerpenis of negerkont is ook goed.
Kutquote:Op woensdag 16 mei 2012 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen een negerpenis of negerkont is ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |