I know maar soitquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Do as the Romans do.
(ik speelde eigenlijk Ron Burgundy na de sex)
doe maar niet lolquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wolla lekker 1,3 dimethyltje voor de sex tog
Migraine?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Zieke hoofdpijn opeensIk ben mezelf aan het opsluiten in het donker met een zonnebril op
Doe jij eens Boogie Nights checken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
Zieke hoofdpijn opeensIk ben mezelf aan het opsluiten in het donker met een zonnebril op
Why notquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I know maar soit
[..]
doe maar niet lol
Van FIFA? Die kan je ook los kopen toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker. Helemaal die online pass vergeten. kankerzooi.
Ik voeg je met 30 min toe voor een potje dus fix het!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Kanker. Helemaal die online pass vergeten. kankerzooi.
Ja, maar alsnog is het kanker geldklopperij.quote:
Ik lig al klaar, dushiquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik voeg je met 30 min toe voor een potje dus fix het!
Ik hou niet van vis ricko, dat zou je godverdomme nu moeten wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok schatje, heb nog wel een peukje zalm over en wat botersla en dille
Ohnee is ook zo, ik houd wel van visquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis ricko, dat zou je godverdomme nu moeten weten
Jam op je omelet ja?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohnee is ook zo, ik houd wel van vis
Dan maak ik wel een lekkere omelet echt kk lkkr met champignons en provencaalse kruide en kerrie en slagroom en beetje kaas en dooerwtjes en worteltjes en maïs en een beetje jam maarja die mag jij erop doen mattie
Ik houd van champignons hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Godverdomme jullie vrouwen
Ik tyf wel een krop sla op jullie bord
Echt.. geen woorden hiervoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah oke, dan pak ik nog even een bord macaroni.
Ik kan die online pass niet in de store vinden. Lijkt er op dat ik langs de Gamemania moet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah oke, dan pak ik nog even een bord macaroni.
Om het anderhalf uur proppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |