op MBO?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens met twee fout gezakt. Kanker CBR.
Dat is zo gebeurt. Maar het was niet mijn bedoeling om er 1 bij te krijgen, ook al was het wel te verwachten. Ik dacht dat het nog net ermee door konquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
Je hebt 102 notes gekregen van onze moderators.
ik 110, dus moet nog ff wat erbij krijgen
Dat is kut voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Theorie examen auto. Ik zei CBR fyah. Ga lezen zemmelquote:
Blijkbaar, dus geen foto's meer voor jouquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt.. krijg je daar een note voor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
HOOOOOOOOOOOOO FYAH HEEFT EEN QUOTE BAM!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Theorie examen auto. Ik zei CBR fyah. Ga lezen zemmel
quote:
fyah is een belg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het CBR is. Maar wel lullig, ik heb mijn rijbewijs al. NIet dat ik daar iets mee wil zeggen maar het was echt wel makkelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
pms, lulquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier snap ik dan weer geen kanker van.
Oh, nevermind![]()
Ja was liever met meer fout gezakt. Dan lullige twee.quote:
Ik doe het niet zo vaak, deze was onschuldig in een spoiler. Google zou het gewoon als een olifant zien denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:54 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik hou me maar rustig
plaatjes posten moet je nu mee uitkijken en aangezien ik dat nogal veel deed![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat het CBR is. Maar wel lullig, ik heb mijn rijbewijs al. NIet dat ik daar iets mee wil zeggen maar het was echt wel makkelijknou succes! geen 2e keer mis he hehex
hahahahhaaquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja was liever met meer fout gezakt. Dan lullige twee.![]()
Gaf ze zo mn blad terug: "Helaastot de volgende keer he
"
Kk bitch
Was het Shena?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"
Kk bitch
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"
Kk bitch
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef fyah het volgende:
Ik was wel echt een homo toen ik klaar was met theorie. Dan is er zo'n oogtest en moet je de richting van de E's voorlezen. Ik kwam niet eens met links.rechts,boven. Nee, yours truly hield gewoon zijn mond en wees met zijn vinger stuk voor stuk de richting van de E's![]()
Dat moet er best autist hebben uitgezien voor die jongen in dat hokje.
Ja moet ekkies kijken, moet weer een afspraak maken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:57 schreef Juminelle het volgende:
WD, je moet je theorie examen halen in Den Haag waar je gewoon één hele dag in zo'n zaal zit en daarna meteen examen kan doen. Hoef je niets te leren en het is fucking makkelijk aangezien die man je alles verteld heeft.
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:58 schreef fyah het volgende:
Ik was wel echt een homo toen ik klaar was met theorie. Dan is er zo'n oogtest en moet je de richting van de E's voorlezen. Ik kwam niet eens met links.rechts,boven. Nee, yours truly hield gewoon zijn mond en wees met zijn vinger stuk voor stuk de richting van de E's![]()
Dat moet er best autist hebben uitgezien voor die jongen in dat hokje.
Ik kreeg les van zo'n Marokkaan die alles uitlegde aan de hand van seksvoorbeelden. Daarna kwam hij met trucjes als "als er 'nooit' in de vraag voorkomt is het antwoord altijd nee"quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja moet ekkies kijken, moet weer een afspraak maken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kreeg les van zo'n Marokkaan die alles uitlegde aan de hand van seksvoorbeelden. Daarna kwam hij met trucjes als "als er 'nooit' in de vraag voorkomt is het antwoord altijd nee"
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
Opa Bakkebaard over Fernandesquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
quote:
ja shit, als Fer dicht gaat komt iedereen hier heenquote:
SINOSquote:
Bijna iedereen zit al hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
ja shit, als Fer dicht gaat komt iedereen hier heen
owh okquote:
Ja, want dat is nu nog niet zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
Lekker tof doen, niks mis mee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |