Ik vind dit interessant vertel me meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn rechterarm heeft veel meer massa dan mijn linker.![]()
in b 4: komt door het fappen
gelukkig is daar 4ebe nogquote:
Ja, weet ik. Ik wou ook gewoon stoken :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee oprechte vraag. ynuhh heeft daar allemaal speciale bonen voor en zo.
Dit was het wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dit interessant vertel me meer
Lol nee. Is kut als je eisen hebt van klanten.quote:
Waardoor? weet je dat?quote:
wat doe je nu, als ik vragen magż werk/stagequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lol nee. Is kut als je eisen hebt van klanten.
school een optie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
wat doe je nu, als ik vragen magż werk/stage
Binnenhuisarchitectuur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
wat doe je nu, als ik vragen magż werk/stage
Nee, maar deze was te verwachtenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef fyah het volgende:
[..]
omdat? check je regelmatig je aantal notes?
Deze badass, na 9 maanden er voor het eerst een note bij. Maar gewoon doen alsof het schering en inslag is.quote:
quote:
Oh voor mij ging het meer om vrouw/keuken idee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
waarvoor kreeg je note danżquote:
Volgens mij mag dat gewoon.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik liet een foto zien van mijzelf in een olifanten string
9 maanden, was het zo kort geleden? Ik dacht veel langerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze badass, na 9 maanden er voor het eerst een note bij. Maar gewoon doen alsof het schering en inslag is.
welkeż post em nog eensquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
PM :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heeft meer met de mandarijn te maken. Bij sommige blijft er heel veel van dat wittige aanzitten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
Zo trots altijd op mijzelf als ik een mandarijntje in zijn geheel pel
De schil helemaal in één stuk houden is bonuspunten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
Zo trots altijd op mijzelf als ik een mandarijntje in zijn geheel pel
Had ik kunnen wetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh voor mij ging het meer om vrouw/keuken idee.
"EN ER MOET EEN DAMPKAP IN HANGEN WANT ANDERS STINKT ME HELE HUIS NA HET KOKEN HEHE SCHRIJF JE DAT EVEN OP? DAMPKAP. LIEFST ZO EEN MET EEN LICHTJE INGEBOUWD DAN ZIE IK BETER WAT IK DOE HEHE. HEB JE DAT? DAMPKAP. D-K.. DAMP KAP. NOU STUUR HET ONTWERP MAAR DOOR ALS JE IETS HEBT MET WELK PROGRAMMA MAAK JE DIT IK HEB OOK OOIT ONTWERPENCURSUS GEHAD MET VISIO MOESTEN WE DIAGRAM MAKEN MAARGOED IK LAAT JE NU."quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nietus ligt aan mijn skillsquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft meer met de mandarijn te maken. Bij sommige blijft er heel veel van dat wittige aanzitten.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De schil helemaal in één stuk houden is bonuspunten.
Typ nou eens gewoon een keer :$ in plaats van :S ja. Lastig te handelen dit xxxquote:
Ja? oh ja? nou dan voor jij die opmerking minus ':'quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Typ nou eens gewoon een keer :$ in plaats van :S ja. Lastig te handelen dit xxx
quote:
Je hebt 102 notes gekregen van onze moderators.quote:
Hier snap ik dan weer geen kanker van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? oh ja? nou dan voor jij die opmerking minus ':'
Oh echt.. krijg je daar een note voorquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
was nogal harigquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt.. krijg je daar een note voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |