Niets, ik geilde alleen even op de sleeves.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je van de lange hoofden van die gasten dan?
Mooi meisje
Wees een klootzak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Gridlok het volgende:
Mooie vrouwen gaan altijd voor de klootzakken.
Echt he, zo oneerlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Gridlok het volgende:
Meisjes ja, vrouwen niet. Niet altijd tenminste.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:40 schreef Gridlok het volgende:
quote:
Heb je ze zo lam mogelijk op de weegschaal gelegd of is dit een schatting?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn rechterarm heeft veel meer massa dan mijn linker.![]()
in b 4: komt door het fappen
Dit is een schatting.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb je ze zo lam mogelijk op de weegschaal gelegd of is dit een schatting?
Waardeloze statement zonder pics.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga een tukje doen ofzoBen morgenochtend ook pas 10 uur thuis ofzo
ontwerp watquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef wolvendagen het volgende:
Lekkor fresku luisteren terwijl ik mijn voorlopig ontwerp afmaak.
Ik vind dit interessant vertel me meerquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn rechterarm heeft veel meer massa dan mijn linker.![]()
in b 4: komt door het fappen
gelukkig is daar 4ebe nogquote:
Ja, weet ik. Ik wou ook gewoon stoken :Squote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee oprechte vraag. ynuhh heeft daar allemaal speciale bonen voor en zo.
Dit was het wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind dit interessant vertel me meer
Lol nee. Is kut als je eisen hebt van klanten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |