quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meldpunt discriminatie.
Moet je even met 2nutz praten.
Daar is ook een meldpunt voorquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik voel z'n pijn :$
Ik ga nu trouwens echt stuk om dat topic
Fijne nuances u_uquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, er zitten heel wat verborgen nuances in.
"Geweldig genoten"quote:
Naar gene zijde?quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijne nuances u_u
Pfff nog 1 peuk en dan moet ik gaan
Waar moet je heeeennnquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijne nuances u_u
Pfff nog 1 peuk en dan moet ik gaan
Dankjequote:
quote:Een man vloog in een heteluchtballon boven het land en besefte dat hij verdwaald was. Hij zag beneden een man lopen en daalde tot hij binnen gehoorafstand was.
"Neem me niet kwalijk," riep hij, "kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben?"
De man beneden antwoordde: "Ja, U bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte.".
"U bent zeker Systeembeheerder." zei de man in de heteluchtballon.
"Inderdaad", zei de ander. "Maar hoe weet u dat?"
"Nou", zei de man in de ballon: "Alles wat u zegt is technisch gesproken juist, maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald."
De man op de grond zei: "U bent zeker manager?".
"Dat klopt", zei de man in de ballon: "Maar hoe weet u dat?"
"Eenvoudig: U heeft geen idee waar u bent. U weet al helemaal niet waar u naartoe gaat. U heeft iets beloofd terwijl u geen idee heeft hoe u die belofte moet waarmaken en u verwacht dat ik uw probleem oplos. U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten. Maar op een of andere manier is het nu ineens mijn schuld."
Naar d'r klantenquote:
quote:
Eeuwige jachtveldenquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar gene zijde?
Het hoekje om?
Wark'nquote:
quote:
quote:
Ik wil mijn klantenbestand nog uitbreiden dusseeeee :$quote:
quote:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:
Ok nog een.. Ik vond mezelf wel grappig hier :$quote:
En nu ga ik echt vast afsluiten, one luv.. HVJ NTB WJNMKquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou er niet van wanneer users dit soort denigrerende opmerkingen maken over mijn mannelijkheid.. Dat vind ik irritant
DOOOOOEEEEEEEEEEEEIquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok nog een.. Ik vond mezelf wel grappig hier :$
[..]
En nu ga ik echt vast afsluiten, one luv.. HVJ NTB WJNMK![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:18 schreef BobbyB het volgende:
Die eerste comment:
WHAT DO YOU MEAN NO ONE ELSE EATS THEIR CORN LIKE THAT!?!
Waar dan.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:13 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ergens een woordje vergeten is.
Ik zal jou eens lek... oh nee, ik vond jou niet meer aardig.quote:
quote:
je mist een trioquote:
one two trio?quote:
Ik wist gewoon dat het een FOK!er wasquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
Wie keek gisteren Loverboys, zag Glenn en weet wie dat is hier op FOK!
?????????
Ik denk het niet. Hij is de hele tijd druk met gamen en heeft geen tijd voor FOK!.quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat het een FOK!er wasDie keer dat hij keihard wegfietste
Ja, ik heb dus niet alles gezien...quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat het een FOK!er wasDie keer dat hij keihard wegfietste
Kan niet anders gewoon... ook die kleren en dat kapsel van die gastquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij is de hele tijd druk met gamen en heeft geen tijd voor FOK!.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohh dat heb ik niet eens gelezen, dat maakt me verder niet uit.
die "is" staat er wel, maar aan het eind van de zin. was alleen de komma's vergeten.quote:
Ergens komt ze me bekend voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |