Fernandes kom ik niet, ken ik alleen als Surinaamse frisdrankquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
Ja fuck, ik zie het verschil tussen KLB en Fernandes ook niet meer, allemaal dezelfde users
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit in de aard van een Noord-Afrikaan.
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
Cb wil jij niet mdmable to shine met mij zijn?
Sinos, waar was je?quote:
Dat is toch iets positiefs?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het aanstootgevend. Wil bijna aan mijn eigen front gaan zitten daardoor.
Jazeker. Net als Mazaa enzoquote:
quote:
Oh vanavond benne in maassilo natuulk hm? Gewoon doen daar. Iedereen is waus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.Met Koninginnedag was ik lichtjes aan het wausen door de zon maar ik had niet zo veel genomen.
Je gaat de hele week nog uit toch? Niet heel verstandig dan denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.Met Koninginnedag was ik lichtjes aan het wausen door de zon maar ik had niet zo veel genomen.
Feestje in Schijndel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vrienden van me twijfelen nog of zij ook mee doen. En ik moet de volgende dag 's nachts werken en ik ben altijd zo thunderbrak de volgende dag. Maar het is een 13tm16jarigen event waar ik moet werken dus daar kan ik in principe kankerbrak zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh vanavond benne in maassilo natuulk hm? Gewoon doen daar. Iedereen is waus.
Morgen kan ik niet meer uit omdat ik de dienst die ik vannacht eigenlijk moest werken verplaatst heb naar morgen. Maar daarna wel weer ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je gaat de hele week nog uit toch? Niet heel verstandig dan denk ik
Ik krijg eerder keelk***** dan longk***** van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker joh, ik hou ervan mijn longen te verkloten.
zo voorzichtig jij ineens, fok is je lief.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg eerder keelk***** dan longk***** van.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg eerder keelk***** dan longk***** van.
Van alle smaken niet?quote:
volgens mij was dat een ninja edit ..quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo voorzichtig jij ineens, fok is je lief.
Ja ik dacht dadelijk gaat opa ook hier tellen. En als het ooit uit gaat met Mozy is dit toch de eerste vijver voor mij om in te gaan vissen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo voorzichtig jij ineens, fok is je lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |