whuaha ja =$ kankergrappig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt kankerhilarisch he Juminelle hahahaha![]()
Iedere maand minimaal 1 keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft al zoveel doorstaan, zo vaak gedreigd te sluiten.
Kankergeniaal was dat. Heel paniekerig zoeken naar klb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedere maand minimaal 1 keer.
Die tijd dat heel KLB weg was![]()
leuke mie, jijquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee kanker stroomt door de aderen van Fernandes.
Openbaar forum, neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.
Ga die discussie lekker daar voeren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Openbaar forum, neger alsjeblieft.
Als je je stoort aan het woord kanker dan vermijd je toch gewoon een SC waar veel in wordt gekankerd.
Verkeerde topic CBquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je je stoort aan het woord kanker dan vermijd je toch gewoon een SC waar veel in wordt gekankerd.
Wel een beetje gekanker (hihi) om niks ook. Zo kan je alles gaan verbiedenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook wel. Dit is hetzelfde als naar een probleemwijk verhuizen en vervolgens klagen over de criminaliteit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verkeerde topic, tabbladen zorgen daar voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga die discussie lekker daar voeren.
CB heeft altijd backup nodigquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
Ja fuck, ik zie het verschil tussen KLB en Fernandes ook niet meer, allemaal dezelfde users
Zit in de aard van een Noord-Afrikaan.quote:
Fernandes kom ik niet, ken ik alleen als Surinaamse frisdrankquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
Ja fuck, ik zie het verschil tussen KLB en Fernandes ook niet meer, allemaal dezelfde users
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zit in de aard van een Noord-Afrikaan.
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
Cb wil jij niet mdmable to shine met mij zijn?
Sinos, waar was je?quote:
Dat is toch iets positiefs?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het aanstootgevend. Wil bijna aan mijn eigen front gaan zitten daardoor.
Jazeker. Net als Mazaa enzoquote:
quote:
Oh vanavond benne in maassilo natuulk hm? Gewoon doen daar. Iedereen is waus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik vanavond dat ga doen.Met Koninginnedag was ik lichtjes aan het wausen door de zon maar ik had niet zo veel genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |