en het spijt me nog steeds zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
Zo gaat het in de Fernandes;
Juminelle: heb vandaag nieuwe hakken gekocht LOL ze zitten kanker heerlijk
Vaseline_: lol kanker tof gek heb gisteren keihard gespaced zat op de brommer dit dat *geeft een digitaal kusje aan jumii*
Jajong: ik hossel iedere dag 3 chicks kanker vet jong
Chocolatebear: goedzo jong ik gisteren ook 2 lol *geeft kanker harde schouderklop aan zijn mattie*
Kanker is daar echt een cool woord.
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niemand die in deze SC meepost stoort zich er aan. En mensen die niet mee posten maar wel meelurken en zich er aan storen zijn raar bezig.
Wel zeer accuraatquote:
Mag tuberculose wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij net normaal vinden en dus willen zien hier.
je kan ook gewoon normaal doen en super zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Juminelle het volgende:
Ben wel benieuwd welke idiote maatregel hierna volgt. Eerst geen goede pics meer mogen posten en nu al geen krachttermen meer mogen gebruiken
quote:
Is zijn nieuwe album er al?quote:
Alsof iemand zich stoorde aan dat bloot wat opeens niet meer mocht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niemand die in deze SC meepost stoort zich er aan. En mensen die niet mee posten maar wel meelurken en zich er aan storen zijn raar bezig.
He, leef jij ook weer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof iemand zich stoorde aan dat bloot wat opeens niet meer mocht.
Hier moet ik altijd een beetje van huilen, ousquote:
Behalve? wat?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Behalve vage mixtapes dat zogenaamd van hem moeten zijn. Irritant is dat
nee, aanstootgevende bedoel je. bikini en een iets te blote heup kan echt niet meer. superregel!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof iemand zich stoorde aan dat bloot wat opeens niet meer mocht.
Ik vind Opa.Bakkebaard echt een supermod.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef fyah het volgende:
[..]
nee, aanstootgevende bedoel je. bikini en een iets te blote heup kan echt niet meer. superregel!
waarom jumi?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hier moet ik altijd een beetje van huilen, ous
The Transporter niet kennen. Schaam jequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behalve? wat?
God forgives but i dont ofso heet het nieuwe album toch? ik ken dat plaatje niet die jij poste, sjef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |