Mijn post telling. Mijn lapost was 299quote:
Wie is dat?quote:
Het woord kanker is de fucking aorta van Fernandes.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het woord kanker is de fucking aorta van Fernandes.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als het ge"kanker" in deze reeks zo aanwezig blijft dan knal ik 'm dicht. Die grote waffel geef je maar lekker thuis op straat maar hier zien we graag nog enige normale omgangsvormen.
Sowieso mensen die kanker als krachtterm en ziekte niet uitelkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee kanker stroomt door de aderen van Fernandes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is dan weer gemeen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee kanker stroomt door de aderen van Fernandes.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef wolvendagen het volgende:
DOWN AND OUT WITH MY DUMB FRIENDS, READY TO MISBEHAVE. FORGET ABOUT MONDAY TO FRIDAY, CAUSE I'VE BEEN WORKING LIKE A SLAVE.
CREEPIN TOWARDS THE WEEKEND, MDMABLE TO SHINE.
BRINGING ME DOWN TO THE DEEP END, BACK OFF BACK OFF LET ME LOSE MY MIND
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
Grappig wel dat alle mensen van Fernandes dan hierheen komen en dat ons taalgebruik + die van WD dan ook gaat zorgen voor de teloorgang van de KLB SC.
Ja echt kankerhilarisch he Juminelle hahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
Grappig wel dat alle mensen van Fernandes dan hierheen komen en dat ons taalgebruik + die van WD dan ook gaat zorgen voor de teloorgang van de KLB SC.
Zo rebels!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
Dat is het enige woordje waar ik keibreed lach.quote:
Die heeft al zoveel doorstaan, zo vaak gedreigd te sluiten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:14 schreef Juminelle het volgende:
whuaha ja =$ kankergrappig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt kankerhilarisch he Juminelle hahahaha![]()
Iedere maand minimaal 1 keer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft al zoveel doorstaan, zo vaak gedreigd te sluiten.
Kankergeniaal was dat. Heel paniekerig zoeken naar klb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedere maand minimaal 1 keer.
Die tijd dat heel KLB weg was![]()
leuke mie, jijquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Openbaar forum, neger alsjeblieft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is een openbaar forum waar dus normale omgangsvormen gelden. Dat het voor jou en het een paar anderen blijkbaar standaard is om je om de paar woorden met "kanker" uit te drukken wil nog niet zeggen dat wij het normaal vinden en dus willen zien hier.
Ga die discussie lekker daar voeren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Openbaar forum, neger alsjeblieft.
Als je je stoort aan het woord kanker dan vermijd je toch gewoon een SC waar veel in wordt gekankerd.
Verkeerde topic CBquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je je stoort aan het woord kanker dan vermijd je toch gewoon een SC waar veel in wordt gekankerd.
Wel een beetje gekanker (hihi) om niks ook. Zo kan je alles gaan verbiedenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook wel. Dit is hetzelfde als naar een probleemwijk verhuizen en vervolgens klagen over de criminaliteit.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verkeerde topic, tabbladen zorgen daar voor.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga die discussie lekker daar voeren.
CB heeft altijd backup nodigquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:19 schreef BobbyB het volgende:
Ja fuck, ik zie het verschil tussen KLB en Fernandes ook niet meer, allemaal dezelfde users
Zit in de aard van een Noord-Afrikaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |