Klokgebouw is vanavond Resist, oftewel: dubstep.quote:
Alsof je daar ervaring mee hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt me juist wel eens leuk als kots behandeld worden dan altijd maar op de troon gezet worden![]()
Dus eerst de dikzakken zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef wise het volgende:
[..]
groot beginnen en dan langzaam naar de kleine toewerken
Same shit different namequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klokgebouw is vanavond Resist, oftewel: dubstep.
Drum N bass is in Rotterdam.
doeiquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
Zo even engerie van schoolaftappen huhuhu iphone opladen huhuhu ga jullie missen komende 15 minuten huhuh
Mi jezus, keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof je daar ervaring mee hebt
Kaaskop alsjeblieft.
Ga je vanavond naar Maassilo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou naar Holly gaan of Uniq.quote:
Smoel toe.quote:
Jaquote:
Je mag bij mij slapen naderhand als je naar Roffa gaat. CB gaat maar op straatquote:
quote:
Had wise toch gelijk.quote:
Oh shit, Roffa it isquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag bij mij slapen naderhand als je naar Roffa gaat. CB gaat maar op straat
Tot vanavond dan maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou naar Holly gaan of Uniq.
[..]
Smoel toe.
[..]
Ja
Valance?quote:
Zal je eens pype met smoel toequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Smoel toe.
[..]
Ja
awhquote:
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.quote:
Je hebt een te klein mondje.quote:
Hollywood¿quote:
Lekker daggeren met creepende negersquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |