quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je zit al weken zonder eten opgesloten, je krijgt een bord met kots met stukjes voor je neus, welk stukje eet je eerst?
Zo hoort het. Van te voren pillen pakken die Serotonine aanmaken helpt ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Beren hebben veel rustig nodig. Want wanneer ze los gaan knallen ze alle energie er uit.
groot beginnen en dan langzaam naar de kleine toewerkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een kutvraag.
Je zit al weken zonder eten opgesloten, je krijgt een bord met kots met stukjes voor je neus, welk stukje eet je eerst?
Klokgebouw is vanavond Resist, oftewel: dubstep.quote:
Alsof je daar ervaring mee hebtquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Lijkt me juist wel eens leuk als kots behandeld worden dan altijd maar op de troon gezet worden![]()
Dus eerst de dikzakken zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef wise het volgende:
[..]
groot beginnen en dan langzaam naar de kleine toewerken
Same shit different namequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klokgebouw is vanavond Resist, oftewel: dubstep.
Drum N bass is in Rotterdam.
doeiquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
Zo even engerie van schoolaftappen huhuhu iphone opladen huhuhu ga jullie missen komende 15 minuten huhuh
Mi jezus, keuzes, keuzes.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof je daar ervaring mee hebt
Kaaskop alsjeblieft.
Ga je vanavond naar Maassilo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou naar Holly gaan of Uniq.quote:
Smoel toe.quote:
Jaquote:
Je mag bij mij slapen naderhand als je naar Roffa gaat. CB gaat maar op straatquote:
quote:
Had wise toch gelijk.quote:
Oh shit, Roffa it isquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag bij mij slapen naderhand als je naar Roffa gaat. CB gaat maar op straat
Tot vanavond dan maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou naar Holly gaan of Uniq.
[..]
Smoel toe.
[..]
Ja
Valance?quote:
Zal je eens pype met smoel toequote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Smoel toe.
[..]
Ja
awhquote:
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.quote:
Je hebt een te klein mondje.quote:
Hollywood¿quote:
Lekker daggeren met creepende negersquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |