Het duurde even voor ik die doorhadquote:
Nee, fuck maassilo. Ik ga naar WDquote:
Geef mij je nummer, app je pics van mijn kaartjes van vanavond.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.
[..]
Je hebt een te klein mondje.
Wat gemeen zeg. Ze traint elke dag om haar kaakspieren om te rekken en lang open te kunnen houden en dan wijs je haar bij voorbaat af.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat beweerde je de vorige keer ook. slet.
[..]
Je hebt een te klein mondje.
quote:
ectos¿ we zijn echt jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk ook met al die ectos hier.
Oh shit. Je kan mij herkennen aan mijn ontblote quads.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Geef mij je nummer, app je pics van mijn kaartjes van vanavond.
wel duur. 27 incl servicekosten
net zo echt als chimeidsquote:
quote:
Ik loop vanaaf rond met een LA cap en zwarte tanktop. Mijn biceps, pecs, borsten en quads mogen geshowed wordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit. Je kan mij herkennen aan mijn ontblote quads.
is mijn hond nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef Gridlok het volgende:
Loppe fix die hond, ik word kk para van zijn staart.
Zilveren kruis hondenketting erbij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik loop vanaaf rond met een LA cap en zwarte tanktop. Mijn biceps, pecs, borsten en quads mogen geshowed worden.
Dat is hetzelfde, dwaas.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit. Je kan mij herkennen aan mijn ontblote quads.
Maak samen een foto en app die naar mij. xxquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik loop vanaaf rond met een LA cap en zwarte tanktop. Mijn biceps, pecs, borsten en quads mogen geshowed worden.
En toch in Nederland wonen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Zilveren Marokkaanse ster ketting ja.
Nationalist in tha house.
Gaat moeilijk als ik je 06 niet heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Maak samen een foto en app die naar mij. xx
het is je vergeven. Bitches gaan vanavond genieten van mijn behaarde benen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |