Waarom zie je dan maar 1 persoon op het eind? Ik denk dat het die engerd is die zichzelf kan vermenigvuldigen. Zo kon hij het hele Khal-team makkelijk uitmoorden in zijn 1tje. Trouwens weet ik best dat ie ook een Warlock is, maar je lijkt te spreken over meerdere mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
Vraag me af wat er met Doreah is gebeurd, we zagen enkel Irri dood op de grond liggen... (die 2 'hofdames' van Daenerys)
Durf trouwens te wedden dat het die Warlocks zijn die de draken hebben gejat.
Dat was toch de hoofd warlock?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zie je dan maar 1 persoon op het eind? Ik denk dat het die engerd is die zichzelf kan vermenigvuldigen. Zo kon hij het hele Khal-team makkelijk uitmoorden in zijn 1tje.
quote:
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Onufriev het volgende:
Een laatste post nog voor het slapen gaan, ik wilde me er eigenlijk niet in mengen maar er was geen ontkomen aan.
[..]
Ik zeg ook niet dat het handig is, maar het lijkt er op dat sommigen aan elke zin in combinatie met boek doen alsof nu het hele verhaal verpest is. Bijvoorbeeld dat wanneer een character "in het boek beter wordt omschreven", er personen gaan klagen dat er nu gespoilerd is omdat die persoon dus een belangrijke rol gaat spelen.
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik wel typisch vind is dat je (als niet boekenlezer) wel heel erg merkt dat de serie gebaseerd is op boeken en dat ze soms wel even een giant leap maken om tijd te besparen.
is er een verschil?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef eQuaL het volgende:
...dit was een redhead, had een ginger in m'n hoofd...
True, je hebt het idee dat ze allemaal vlak bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal.
Het doet een beetje de grootte van het continent Westeros teniet.
Die scene zat niet in het boek en zegt niets over wat er met de personen gaat gebeuren. Qua goede set-up voor later, tja misschien, misschien ook niet. Zat niet in het boek dus er is weinig over te zeggen. Ik ben eerlijk gezegd eerder benieuwd wat er uit gaat voortvloeien simpelweg omdat ik het als boekenlezer niet weet en er nu iets is wat ik nog niet kan weten. Zelfde geldt voor die laatste scene, dat is ook anders. Vraag me dus ook af wie dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.
De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').
Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.
Het is echt heel simpel.
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik me bij de afstanden moet voorstellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal.
Mijn gedachtequote:
Ja, net als dat Theon Greyjoy het ene moment in een bootje stapt, en een aflevering later Winterfell overneemt. Da's ook best een eindje varen & marcheren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je weet dat de helft van FOK onterecht zichzelf als vrouw kenmerkt in profiel of juist als man? Wat er ook naast je nicknaam mag staan, kan net zo goed flauwekul zijn. Doe eens niet zo knorrig en ga je neus poederen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet niet wat dat betekent?
De Wall is +/- 480 km lang, Westeros is ongeveer zo groot als Zuid-Amerika. Op z'n breedst is het 1, 500 km, en 15,000 langquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik me bij de afstanden moet voorstellen.
Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.
De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').
Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.
Het is echt heel simpel.
Reageer er zelf dan ook niet steeds opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.
de groep waar hij mee was hebben ze volgens mij dood terug gevonden, of waren dat die doden wat weer opstonden en Snow te lijf gingen? iig hebben de Benjen Stark niet terug gevonden en besloten ze om hem te gaan zoeken. Volgens mij :pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:09 schreef Timm-E het volgende:
Kan iemand mij helpen herinneren wat er in seizoen 1 met Benjen Stark gebeurd is? In m'n herinnering ging hij in z'n eentje ergens heen, en ging die groep van Jon achter hem aan. Maar hij leeft toch nog wel?
Tering dat gaat snelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef Onufriev het volgende:
We zijn trouwens alweer over de helft van het seizoen
Ja. En tevens heeft TC03 gelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij weet alle details en verhaallijntjes nog na een jaar nog wel zeker
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef arucard het volgende:
Wat zou die acteur die Joffrey speelt denken? "Cool, ik mag een grote rol in een HBO serie spelen", wordt hij continu gebitchslapt door een dwerg en ondergegooid met poep
Ik houd wel van mannen die luisterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goede bazin
die laatste pic is herkenbaar
Ik hou wel van vrouwen die denken dat een man luistert...quote:
punt 1 spoiler aan voor sommigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Op reddit wordt je al snel dood gegooid met spoilers. Zeker als het de gameofthrones sub is, bij hbogameofthrones valt het wel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:21 schreef Wihakayda het volgende:
Behoefte aan een link naar een Reddit die wat extra licht schept op de afgelopen aflevering, door het met het boek te vergelijken, en extra dingen uitgelegd. ??
Opzich geen spoilers, gewoon extra info
Het is gewoon Dubrovnik, dus als je wat meer wilt zien, Dubrovnik googelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Ik vind trouwens dat ze in Qarth wel heel overduidelijk door een studio wandelen. Had wel wat meer wideshots willen zien, leek een mooie stad.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Ik vind trouwens dat ze in Qarth wel heel overduidelijk door een studio wandelen. Had wel wat meer wideshots willen zien, leek een mooie stad.
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Alles is fake tegenwoordig, dus daar moet je niet teveel opgaan letten.
behalve Kings Landing zien we toch al vrij weinig van de andere steden behalve shots in steegjes. Winterfell zien we ook steeds bij de poort of een schuur o.i.d. geloof dat we in S1 even een shot van de buitenkant zagen en dat was het. Vind ik toch jammer maar misschien wel beter ipv een shot dat overloopt van de neppe cgiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef gniffie het volgende:
Moet ik iets zien in die twee rechterplaatjes?
Climate changequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Ik zie rechtsonder een soort-van-neus die wel hetzelfde zou kunnen zijn, is dat em?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Ah ik zie zijn huge ass neus in dat plaatje rechtsonderquote:
Kleuren op de background bedoel je ?quote:
Dit is echt mega-grappig! Hodor!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Dat is een sunflarequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
Bij de linker zit er al veel eerder een knik in de neus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Wat valt er rechts te zien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Baardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik weet niet wie er nu blind zijn maar die neus lijkt er juist niet op, de neusvleugel blijft bij de warlock meer horizontaal terwijl bij de onbekende in het gewaad deze juist meer omhoog trekt.
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
Klopt, dit is gewoon allemaal speculatiequote:
Ik neem aan dat ze geen stand-in gaan nemen voor zo'n essentiele scene.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:16 schreef Angelof9 het volgende:
Maar wie weet is de acteur/actrice die daar loopt helemaal niet degene die die draken heeft gestolen, maar gewoon een stand-in.
Hij kan zichzelf vermenigvuldigen. Verklaart ook waarom hij maar in zijn eentje terugloopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Rickazio het volgende:
Heeft die neus toch knap iedereen in z'n eentje omgelegd in dat kampje
`Hij kan zich vermenigvuldigen, wat het allemaal een stukje makkelijker maaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Rickazio het volgende:
Heeft die neus toch knap iedereen in z'n eentje omgelegd in dat kampje
Als hij het was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef kort het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf vermenigvuldigen. Verklaart ook waarom hij maar in zijn eentje terugloopt.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als hij het was.
Dat weten zelfs de boeklezers niet, want deze scène zit niet in het boek.
WARLOCKS OPquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef kort het volgende:
[..]
Denk de warlock, vond het ook wel een warlock tower op ´t eind.
Ja, moet zeggen dat het kind idd wel een groot bekkie heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef JackHerrer het volgende:
Dany gedroeg zich wel heel erg hetzelfde als Viserys toen ze tegen die spice king bezig was.
Volgens mij is zij de enige die nog beseft dat ze wel degelijk bijzonder is, met haar volk die het offer heeft gezien. Die warlock? gaat waarschijnlijk die draken van de toren af gooien om ze te laten vliegen oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:14 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja, moet zeggen dat het kind idd wel een groot bekkie heeft
In seizoen 1 vond ik het mooi, dat ze voor haarzelf op durfde te komen, kreeg zelfs kippenvel bij de scene tussen haar en viserys met dat stukje "I am a khaleesi... if u lay your hands on me again, it will be the last time u have hands" (niet letterlijk gequote). Maar nu vind ik haar eerder arrogant overkomen![]()
Eindbaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Baard
Even iets makkelijker voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef benx het volgende:
Wat een geweldige aflevering!![]()
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage hoor wil ik wel is kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?Gestemd op Snow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Al vind ik Theon ook tof.
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage hoor wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?beetje minimale keuzevrijeheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierOfwel; Ik mis the hound
Tevens typfaut: Jon ShowKom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage lees wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?A man can't choose his own nameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Btw, Lannister armour is wel erg vet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage lees wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?BronnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
[ Bericht 7% gewijzigd door eQuaL op 08-05-2012 16:13:37 ]
Slechte review met teveel fouten. Riekt naar spam deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.flickse.com/?p=265
leuke review van afgelopen episode, zeker het carice van houten stukje
komt van reddit, elke link is spam toch? anyway het klopt wel dat carice irritanter is dan joffreyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Slechte review met teveel fouten. Riekt naar spam deze.
Laat me niet lachen, het is een arro sukkeltje...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
komt van reddit, elke link is spam toch? anyway het klopt wel dat carice irritanter is dan joffrey
writers willen gewoon dat je een hekel aan joffrey gaat krijgen, dat is de bedoeling maar hij is eigenlijk wel een baasje
Wat is er spoilerig aan? het lijkt mij gewoon een artwork van een fan, die iets heeft getekend op basis van zijn fantasie...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is een flinke spoiler haal dus snel weg.
Dit. Als hij tijdens die opstand geen soldaten om zich heen had, had ie zeven kleuren stront gescheten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, het is een arro sukkeltje...
Ik zag ook wat hij schreef, en ja ik ben ook met stom.quote:
Met hoe het eerst stond ben ik het eens, hoe het nu staat is een fikse spoiler en had ik liever niet geweten en wil ik jou ff uitmaken voor eikel (als het waar is wat je schreef tenminste)....quote:
Maar ik reageerde in spoilertagsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Met hoe het eerst stond ben ik het eens, hoe het nu staat is een fikse spoiler en had ik liever niet geweten en wil ik jou ff uitmaken voor eikel (als het waar is wat je schreef tenminste)....
Hoe had ik moeten weten dat het serieuze spoiler was...? Ah, ik zoek gewoon een reden om je ongestraft uit te maken voor eikel. In het echt zou ik huilend en broekpoepend van je wegrennen, dat weet je he...?quote:
Rellen over al dan niet spoiler en "omg dit is een spoiler!" opmerkingen maken zijn hier helaas aan de orde van de dagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef Tweek het volgende:
Had het ook eerder met een pmtje kunnen oplossen natuurlijk, fuck it over tot de orde van de dag.
Ach het is al veel minder dan in de eerste topics toen de boeklezers nog de overhand hadden, vrijwel alle belangrijke gebeurtenissen zijn toen wel eens gespoiled als mede dingen uit de verdere boeken. Een van de redenen waarom ik maar de boeken ben gaan lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rellen over al dan niet spoiler en "omg dit is een spoiler!" opmerkingen maken zijn hier helaas aan de orde van de dag.
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef eQuaL het volgende:
Nieuwe poging, hoeveel mensen zouden Tyrion nog als favoriet hebben als hij er daadwerkelijk zo lelijk uit zag als hij in het boek wordt beschreven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de acteur alles behalve lelijk. Hij is alleen wat kleiner, that's all...
We zijn niet allemaal homo hier op FOK!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Tweek het volgende:
Moet je wel even met ze vrouw bespreken:
[ afbeelding ]
Vind hem ook geen doorsnee liliputter om eerlijk te zijn. Hij is klein, maar niet enorm plomp gebouwd ofzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...
Beetje Van Velzen stylo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vind hem ook geen doorsnee liliputter om eerlijk te zijn. Hij is klein, maar niet enorm plomp gebouwd ofzo...
Meestal zijn lilliputters niet rijk en beroemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...
Dan maak zelfs ik een kans bij je...quote:
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van Tyrionquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vond dat ze de onrusten in Kings Landing heel goed hebben verfilmd
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vond dat ze de onrusten in Kings Landing heel goed hebben verfilmd
Welke Cersei stukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken wasquote:
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
Oh, tja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken was
Was de high septon zelfs, zo'n beetje de paus van de faith of the seven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van TyrionZijn gezichtsuitdrukkingen binnen en buiten.
En hoe die mensen die septon (denk tenminste dat het een septon was die de 7 gods aansprak toen Myrcella weg ging op haar boot) uit elkaar trokken
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte levenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik vind het wel irritant worden dat daenerys zo vol is van zichzelf. Altijd maar dat gezeik over die troon en "mother of dragons" en altijd haar wil willen hebben.
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte leven
snap ook niet waar ze die zoveel schepen voor nodig heeft, zeker nu bijna al haar volgelingen dood zijn kunnen ze makkelijk op een schip.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jason's audition:
[ Bericht 35% gewijzigd door Wihakayda op 08-05-2012 19:02:25 ]Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomtquote:
Of weer d'r kleren uittrekt en uitgebreid gaat badderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomt
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is in feite wel een spoiler eigenlijk. Dat moet ik zelfs toegeven
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Seriously; er staan toch geen spoilers in? Is gewoon background info on the serie
[..]
Welk gedeelte?
Zal ik hem maar weghalen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]Oh godsamme, is het echt zo erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets heb ik ook....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Dit dus. Het is toevallige informatie die echt geen invloed heeft op het kijkplezier van de serie. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Oh help Littlecreep heeft al 7 minuten niet gepost maar is wel online wat betekent dat hij misschien wel iets wil posten maar dat niet durft dus dat het een spoiler was en er mogelijk dingen gaan gebeuren ja hallo zo kan ik wel stoppen met kijken
ik vermaak me prima hier, moet toch wat in de 6 dagen dat we niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Wihakayda het volgende:
jup.... sinds de afgelopen 2 topics wordt het steeds minder gezellig hier
*Ja +1 voor de smiley
Dat gebeurt vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
als je had gezegd dat carice het smoke monster van lost uit dr poes zou persen die vervolgens renly zou doden, dan had ik ook gedacht van jahoor vastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat gebeurt vakerMaar meestal zijn ze zo vreemd, dat men het niet geloofd
En dan één superharde echte spoiler ertussen!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.
Oh?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.
Nummer 19!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef franske19 het volgende:
Hier staan nog meer leuke weetjes:
http://www.denofgeek.com/(...)thrones_blurays.html
Spoilers in dat artikel!
Ja, jammer dat dit topic inhoudelijk weinig voorstelt. Er zijn meer randzaken dan interessante discussie gaande.quote:
Jep. Vind het ook wel knap dat hij zo rustig blijft en netjes zijn standpunt probeert te verduidelijken terwijl anderen kleinerend en scheldend reageren, zou dat zelf niet kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:31 schreef arucard het volgende:
Sorry hoor maar TC03 is niet degene die er steeds over door gaat. Vind de rest meer zeikerig overkomen. Kloothommel denkt dat hij de leukste thuis is
Of gewoon...überhauptquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:13 schreef Duuc-nl het volgende:
Haat jeoffry toch nog wel het meest door die scene met the butcher boy
Wat nou vechten? We fokken die wildlings er wel uit!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar als ik Jon was had ik geen nee gezegd tegen dat bipsje schuren.
Volgens mij is de Spice King best wel van de natte klets.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nu met Renly dood moet er eigenlijk wel een andere homo opstaan voor de broodnodige homoseksscene's. En als dat Jon moet zijn,so
be
it
.
Niet als inderdaad die zus van Theon nog even een zooi manschappen stuurt, denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef Yurithemaster het volgende:
denk trouwens dat het heroveren van winterfell niet zo makkelijk gaat zoals die gast dat voordeed doen
Klopt. Ze volgen de boeken niet 100%. An sich ook weer niet supererg. Aangezien ik de boeken al gelezen hebt is dan de serie af en toe nog verrassend. Dat je toch even denkt: wtf....zo ging het niet. Maar meteen ook weer extra interesse hebt in hoe het dan wel gaat lopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
misschien spoiler ik nu wat maar volgens mij gaat de serie niet volgens de boeken of wel? Ik zie een hele boel dingen die niet zo gebeurden in het boek naar mijn weten.
Game of Thrones met boekspoilers #2quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
misschien spoiler ik nu wat maar volgens mij gaat de serie niet volgens de boeken of wel? Ik zie een hele boel dingen die niet zo gebeurden in het boek naar mijn weten.
Wie zegt dat hij dood is?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:39 schreef maurisioo het volgende:
The first sword of Bravos does not run!
Was die gast maar nooit doodgegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
Maar die acteur is wel echt top. Hoe hij acteerde met zin ogen toen hij Arya rond zag lopen, echt top.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef maurisioo het volgende:
In seizoen 1 zou ik Petyr Baelish kiezen, maar dit seizoen vind ik hem niet veel aan.
Iemand merkte hier al terecht op dat zijn stem veranderd is in vergelijking met seizoen 1.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef maurisioo het volgende:
In seizoen 1 zou ik Petyr Baelish kiezen, maar dit seizoen vind ik hem niet veel aan.
In The Wire zet hij ook een geweldige rol neer als kandidaat burgemeester Carcetti.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die acteur is wel echt top. Hoe hij acteerde met zin ogen toen hij Arya rond zag lopen, echt top.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In The Wire zet hij ook een geweldige rol neer als kandidaat burgemeester Carcetti.
Met beide eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:35 schreef Zeroku het volgende:
Maar, tot nu toe Daenerys voor de looks, Arya en Tyrion voor het verhaal.
Ow, die serie trok ik niet. Ik zag wel dat het een goede serie was, maar het was te langzaam en te realistisch voor mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In The Wire zet hij ook een geweldige rol neer als kandidaat burgemeester Carcetti.
Hele sterke serie, wel een minder einde imo, dat ging weer iets te snel. Verder wel heel realistisch inderdaad, toenmalige burgemeester had zelfs protest gemaakt omdat mensen een totaal verkeerd beeld kregen van Baltimore.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, die serie trok ik niet. Ik zag wel dat het een goede serie was, maar het was te langzaam en te realistisch voor mij.Geen draken, tsss.
Terwijl het juist een aardig realistisch beeld schetst volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hele sterke serie, wel een minder einde imo, dat ging weer iets te snel. Verder wel heel realistisch inderdaad, toenmalige burgemeester had zelfs protest gemaakt omdat mensen een totaal verkeerd beeld kregen van Baltimore.
Rond die tijd zeker, hoe het nu is weet ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:46 schreef arucard het volgende:
[..]
Terwijl het juist een aardig realistisch beeld schetst volgens mij.
Erg mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh nu met Renly dood moet er eigenlijk wel een andere homo opstaan voor de broodnodige homoseksscene's. En als dat Jon moet zijn,so
be
it
.
...................... iehlquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is de Spice King best wel van de natte klets.
Theon vind ik een stomme verhaallijn. Niet echt geloofwaardig om mensen uit je naaste omgeving op zo'n manier te verraden, zelfs niet voor middeleeuws-achtige begrippen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jon en Jaime omdat gheyl, Sansa en Theon omdat interessante ontwikkeling.
heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:21 schreef Saavedra het volgende:
Heb je de afleveringen wel een beetje bekeken..?
ja, altijd spanning met hem.. van de schrijvers moeten de kijkers hem 'haten' volgens mij..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:57 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind hem geen eens irritant. Ik vind scènes met hem altijd leuk omdat die zo goed acteert.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef benx het volgende:
Even dit bumpen:
Poll: Je favoriete GoT personage?Ik mis The HoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Dat is "The Old Way".quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:20 schreef Klauz het volgende:
[..]
Theon vind ik een stomme verhaallijn. Niet echt geloofwaardig om mensen uit je naaste omgeving op zo'n manier te verraden, zelfs niet voor middeleeuws-achtige begrippen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:15 schreef benx het volgende:
Even dit bumpen:
Poll: Je favoriete GoT personage?Eerder al gestemd op Arya maar dat is meer omdat ik het haar verhaallijn het leukste vind. Iedereen uit de lijst is wel een baas(je) toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is "The Old Way".
En omdat te kunnen begrijpen moet je echt een stukje achtergrond van de Greyjoys kennen. In de serie is het kort aangestipt, maar het boek gaat dieper in detail.
"The inhabitants of these harsh isles are known as Ironmen in the rest of Westeros, Ironborn amongst themselves. The Ironmen are men of the sea, and their naval supremacy was once unmatched, their dark legacy of raids and pillage of the hinterlands of the western and southern regions granting them, to this day, a fearsome reputation as the "terror of the seas".
They are considered independent, fierce and sometimes cruel. They live in harsh land and they hold no love for the mainland and their soft green ways."
"The Old Way embodies the remembered values of a culture based on raiding. A man's worth was judged primarily on his skill as a raider, as evidenced in the disdain jewelry and ornament bought with coin. Men on the Iron Islands wear no tokens unless they have "paid the iron price," i.e. won by combat and taken from the corpses of they have slain."
Theon Greyjoy leeft in twee werelden, aan de ene kant is hij natuurlijk een Ironborn en bovendien de rechtmatige troonopvolger. Hij wil er álles aan doen om zijn vader aan te tonen dat hij een echte Greyjoy is die leeft volgens "The Old Way".
Maar aan de andere kant is Theon praktisch opgegroeid in Winterfell onder de vleugel van Eddard Stark. Hij is met de normen en waarden grootgebracht zoals die gebruikelijk zijn op het vasteland van Westeros, waar hij waarschijnlijk zelf ook in geloofd, maar wat veracht wordt op de Iron Islands ('soft green ways').
Ben je dom ofzo fucking koud daar, krijg je zo'n kleine fallus van dat ze je doodlacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar als ik Jon was had ik geen nee gezegd tegen dat bipsje schuren.
Wow, je post is een puzzel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo fucking koud daar, krijg je zo'n kleine fallus van dat ze je doodlacht.
Annnyyywaayyyy!!!
Die kleine paupertoren (ja dat vind ik ja), is dat die toren van die bazenwarlock?
Lijkt me echt een nice character in die film. Er mag ook wel eens echt zo'n mysterieuze evil gast in komen vind ik
Wel nice dat de sons hebben kunnen ontkomen!
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo fucking koud daar, krijg je zo'n kleine fallus van dat ze je doodlacht.
Expres Rickokun codering overheen zodat mensen die dom genoeg zijn om dit topic aan te klikken niet meteen de obvious dingen lezenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wow, je post is een puzzel.
[ afbeelding ]
Ja ik snapte je wel uiteindelijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Expres Rickokun codering overheen zodat mensen die dom genoeg zijn om dit topic aan te klikken niet meteen de obvious dingen lezen
Ik bedoelde met die toren, de toren waar de draken heen werden gebracht door die gesluierde persoon (vast een slaaf?).
Dat is vast de toren van die kale neet met zijn magische truukjes?
Tywin is volgens mij ook wel een redelijke manquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die jadie blik gewoon. Fantastisch!
Ik heb eigenlijk wel eergevoel voor hem
Niet je familie neuken helpt daarbij denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tywin is volgens mij ook wel een redelijke man. Samen met Tyrion toch wel de beste heersers van de Lannisters denk ik
. De rest bakt er weinig van.
Heb net de aflevering nog eens bij HBO gekeken, volgens mij was het toch de warlock inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik snapte je wel uiteindelijk.
En inderdaad, velen denken dat de warlocks de draakjes hebben gejat. Ik ook. En volgens mij zit die kale gast zelf onder de sluier.
Inderdaad wel eens met zijn acteer prestaties, voor de rest vind ik het karakter ook niet heel boeiend.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die acteur is wel echt top. Hoe hij acteerde met zin ogen toen hij Arya rond zag lopen, echt top.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. Plaatje van eerder uit dit topic:quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb net de aflevering nog eens bij HBO gekeken, volgens mij was het toch de warlock inderdaad
Het einde was ook gewoon perfect. (ok, ik heb alle seizoenen in 2 weken strak achter elkaar gekeken).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hele sterke serie, wel een minder einde imo, dat ging weer iets te snel. Verder wel heel realistisch inderdaad, toenmalige burgemeester had zelfs protest gemaakt omdat mensen een totaal verkeerd beeld kregen van Baltimore.
Ja ik zie het, vanmiddag zat ik op mijn gsm en toen was dat plaatje niet goed genoeg te zien. Ik dacht dat de neus op een andere plek zatquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja. Plaatje van eerder uit dit topic:
[ afbeelding ]
Robb is volgens mij aan de Frey's uitgehuwelijktquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:50 schreef Krekkelens het volgende:
Kan iemand mij zeggen of Robb Stark is uitgehuwelijkt en zoja aan wie?
En Arya was toch uitgehuwelijkt aan de Lord .... (van de Twins?)
Ja, Catelyn zei toen dat één dochter wel oké was.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Robb is volgens mij aan de Frey's uitgehuwelijkt
Ja, hij mag/moet na de oorlog met een van de Frey meisjes trouwen (naar eigen keuze).quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Robb is volgens mij aan de Frey's uitgehuwelijkt
mm ff opnieuw kijken...quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:17 schreef Omega het volgende:
thanks, die hoorde je toch wel "doodgaan"? Volgens an de geluiden te horen pakte hij er 2 van die wachters en toen verloor hij. Ik vond hem ook een mooi karakter.
Hoor graag of het zo is, want dat is wat ik dacht te horen. kan het natuurlijk mis hebben.quote:
Nee, je ziet 2 wachters op hem afstappen waarna hij in positie gaat, op dat moment draait de camera weg en hoor je iemand kreunen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:17 schreef Omega het volgende:
thanks, die hoorde je toch wel "doodgaan"? Volgens an de geluiden te horen pakte hij er 2 van die wachters en toen verloor hij. Ik vond hem ook een mooi karakter.
Syrio: "What do we say to the god of death?"quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Hoor graag of het zo is, want dat is wat ik dacht te horen. kan het natuurlijk mis hebben.
AH!!! DAAR ken ik hem van. Ik zat al te piekeren waar ik hem toch van kende... Heb recentlijk de serie Wire uitgekeken en inderdaad speelt hij zijn rol daar erg goed en erg geloofwaardig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Bullshit dusquote:17. Maisie Williams, the actress behind Arya Stark, is right-handed - but Arya's left-handed. Without prompting from any of the crew members, she learned all of her fight scenes with Syrio Forel left-handed.
Sansa en Theon maken een interessante ontwikkeling door? Kijken we wel naar dezelfde serie?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jon en Jaime omdat gheyl, Sansa en Theon omdat interessante ontwikkeling.
nee hoor, ze is echt links in de serie. Deze foto geeft toevallig net een scene weer waarin ze haar stokzwaard rechts vastheeft voor een bepaalde move.quote:
Als tegenprestatie om ongehinderd het kasteel van de Frey's, The Twins, te passeren met zijn leger....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, hij mag/moet na de oorlog met een van de Frey meisjes trouwen (naar eigen keuze).
het is niet echt hoorquote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Bellatrix het volgende:
en ik vind het fantastisch hoe ze zich staande houdt tussen de leeuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh het is echt.quote:
O ja, thanks voor de aanvulling!quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Als tegenprestatie om ongehinderd het kasteel van de Frey's, The Twins, te passeren met zijn leger....
In het boek wordt het ook opengelaten. Maar ik denk niet dat hij nog leeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, je ziet 2 wachters op hem afstappen waarna hij in positie gaat, op dat moment draait de camera weg en hoor je iemand kreunen.
Ik heb de boeken niet gelezen maar voor series geldt altijd: als het dode lichaam niet te zien is dan is de kans op terugkomen erg, maar dan ook erg, groot.
The imp heeft het redelijk goed met ahar voor. Maar ik ben het verder wel redelijk eens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Bellatrix het volgende:
Theon omdat hij verscheurd wordt doordat hij moet kiezen tussen de Starks en de Greyjoys, en de keuzes die hij maakt stemmen daar van af. Ik hou van personages met een identiteitscrisis.
En wat kan Sansa anders doen dan alles te doen wat de Lannisters zeggen? Je ziet hoe gek Joffrey is, hij laat haar al afslaan als haar broer een slag wint. Ze kan niet anders. Als ze een grote bek zou hebben a la Arya of als ze geweld zou gebruiken zou haar hoofd al lang naast die van Ned staan.Niemand in Kings Landing heeft het goed met haar voor, ze moet het in haar eentje doen, en ik vind het fantastisch hoe ze zich staande houdt tussen de leeuwen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren Season Finale gekeken van S01, nu op naar S02![]()
Vriendin in shock:Haha ik was ook in shockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niet het idee dat hij verscheurd wordt omdat hij moet kiezen tussen Starks en Greyjoys. Volgens mij heeft hij zijn keuze al gemaakt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 02:33 schreef Bellatrix het volgende:
Theon omdat hij verscheurd wordt doordat hij moet kiezen tussen de Starks en de Greyjoys, en de keuzes die hij maakt stemmen daar van af. Ik hou van personages met een identiteitscrisis.
En wat kan Sansa anders doen dan alles te doen wat de Lannisters zeggen? Je ziet hoe gek Joffrey is, hij laat haar al afslaan als haar broer een slag wint. Ze kan niet anders. Als ze een grote bek zou hebben a la Arya of als ze geweld zou gebruiken zou haar hoofd al lang naast die van Ned staan.Niemand in Kings Landing heeft het goed met haar voor, ze moet het in haar eentje doen, en ik vind het fantastisch hoe ze zich staande houdt tussen de leeuwen.
Serieus? Bij mij kwam hij totaal het tegenovergestelde over.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:10 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij verscheurd wordt omdat hij moet kiezen tussen Starks en Greyjoys. Volgens mij heeft hij zijn keuze al gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |