Ja zoiets heb ik ook....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Dit dus. Het is toevallige informatie die echt geen invloed heeft op het kijkplezier van de serie. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Oh help Littlecreep heeft al 7 minuten niet gepost maar is wel online wat betekent dat hij misschien wel iets wil posten maar dat niet durft dus dat het een spoiler was en er mogelijk dingen gaan gebeuren ja hallo zo kan ik wel stoppen met kijken
ik vermaak me prima hier, moet toch wat in de 6 dagen dat we niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Wihakayda het volgende:
jup.... sinds de afgelopen 2 topics wordt het steeds minder gezellig hier
*Ja +1 voor de smiley
Dat gebeurt vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
als je had gezegd dat carice het smoke monster van lost uit dr poes zou persen die vervolgens renly zou doden, dan had ik ook gedacht van jahoor vastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat gebeurt vakerMaar meestal zijn ze zo vreemd, dat men het niet geloofd
En dan één superharde echte spoiler ertussen!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.
Oh?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.
Nummer 19!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef franske19 het volgende:
Hier staan nog meer leuke weetjes:
http://www.denofgeek.com/(...)thrones_blurays.html
Spoilers in dat artikel!
Ja, jammer dat dit topic inhoudelijk weinig voorstelt. Er zijn meer randzaken dan interessante discussie gaande.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |