Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken wasquote:
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
Oh, tja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken was
Was de high septon zelfs, zo'n beetje de paus van de faith of the seven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van TyrionZijn gezichtsuitdrukkingen binnen en buiten.
En hoe die mensen die septon (denk tenminste dat het een septon was die de 7 gods aansprak toen Myrcella weg ging op haar boot) uit elkaar trokken
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte levenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik vind het wel irritant worden dat daenerys zo vol is van zichzelf. Altijd maar dat gezeik over die troon en "mother of dragons" en altijd haar wil willen hebben.
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte leven
snap ook niet waar ze die zoveel schepen voor nodig heeft, zeker nu bijna al haar volgelingen dood zijn kunnen ze makkelijk op een schip.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jason's audition:
[ Bericht 35% gewijzigd door Wihakayda op 08-05-2012 19:02:25 ]Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomtquote:
Of weer d'r kleren uittrekt en uitgebreid gaat badderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomt
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is in feite wel een spoiler eigenlijk. Dat moet ik zelfs toegeven
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Seriously; er staan toch geen spoilers in? Is gewoon background info on the serie
[..]
Welk gedeelte?
Zal ik hem maar weghalen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]Oh godsamme, is het echt zo erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets heb ik ook....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Dit dus. Het is toevallige informatie die echt geen invloed heeft op het kijkplezier van de serie. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Oh help Littlecreep heeft al 7 minuten niet gepost maar is wel online wat betekent dat hij misschien wel iets wil posten maar dat niet durft dus dat het een spoiler was en er mogelijk dingen gaan gebeuren ja hallo zo kan ik wel stoppen met kijken
ik vermaak me prima hier, moet toch wat in de 6 dagen dat we niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Wihakayda het volgende:
jup.... sinds de afgelopen 2 topics wordt het steeds minder gezellig hier
*Ja +1 voor de smiley
Dat gebeurt vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
als je had gezegd dat carice het smoke monster van lost uit dr poes zou persen die vervolgens renly zou doden, dan had ik ook gedacht van jahoor vastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat gebeurt vakerMaar meestal zijn ze zo vreemd, dat men het niet geloofd
En dan één superharde echte spoiler ertussen!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.
Oh?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.
Nummer 19!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef franske19 het volgende:
Hier staan nog meer leuke weetjes:
http://www.denofgeek.com/(...)thrones_blurays.html
Spoilers in dat artikel!
Ja, jammer dat dit topic inhoudelijk weinig voorstelt. Er zijn meer randzaken dan interessante discussie gaande.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |