Maar ik reageerde in spoilertagsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Met hoe het eerst stond ben ik het eens, hoe het nu staat is een fikse spoiler en had ik liever niet geweten en wil ik jou ff uitmaken voor eikel (als het waar is wat je schreef tenminste)....
Hoe had ik moeten weten dat het serieuze spoiler was...? Ah, ik zoek gewoon een reden om je ongestraft uit te maken voor eikel. In het echt zou ik huilend en broekpoepend van je wegrennen, dat weet je he...?quote:
Rellen over al dan niet spoiler en "omg dit is een spoiler!" opmerkingen maken zijn hier helaas aan de orde van de dagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef Tweek het volgende:
Had het ook eerder met een pmtje kunnen oplossen natuurlijk, fuck it over tot de orde van de dag.
Ach het is al veel minder dan in de eerste topics toen de boeklezers nog de overhand hadden, vrijwel alle belangrijke gebeurtenissen zijn toen wel eens gespoiled als mede dingen uit de verdere boeken. Een van de redenen waarom ik maar de boeken ben gaan lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rellen over al dan niet spoiler en "omg dit is een spoiler!" opmerkingen maken zijn hier helaas aan de orde van de dag.
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef eQuaL het volgende:
Nieuwe poging, hoeveel mensen zouden Tyrion nog als favoriet hebben als hij er daadwerkelijk zo lelijk uit zag als hij in het boek wordt beschreven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de acteur alles behalve lelijk. Hij is alleen wat kleiner, that's all...
We zijn niet allemaal homo hier op FOK!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Tweek het volgende:
Moet je wel even met ze vrouw bespreken:
[ afbeelding ]
Vind hem ook geen doorsnee liliputter om eerlijk te zijn. Hij is klein, maar niet enorm plomp gebouwd ofzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...
Beetje Van Velzen stylo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vind hem ook geen doorsnee liliputter om eerlijk te zijn. Hij is klein, maar niet enorm plomp gebouwd ofzo...
Meestal zijn lilliputters niet rijk en beroemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...
Dan maak zelfs ik een kans bij je...quote:
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van Tyrionquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vond dat ze de onrusten in Kings Landing heel goed hebben verfilmd
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vond dat ze de onrusten in Kings Landing heel goed hebben verfilmd
Welke Cersei stukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |