Eindbaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Baard
Even iets makkelijker voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef benx het volgende:
Wat een geweldige aflevering!![]()
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage hoor wil ik wel is kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?Gestemd op Snow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Al vind ik Theon ook tof.
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage hoor wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?beetje minimale keuzevrijeheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierOfwel; Ik mis the hound
Tevens typfaut: Jon ShowKom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage lees wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?A man can't choose his own nameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Btw, Lannister armour is wel erg vet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage lees wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?BronnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 7% gewijzigd door eQuaL op 08-05-2012 16:13:37 ]
Slechte review met teveel fouten. Riekt naar spam deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.flickse.com/?p=265
leuke review van afgelopen episode, zeker het carice van houten stukje
komt van reddit, elke link is spam toch? anyway het klopt wel dat carice irritanter is dan joffreyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Slechte review met teveel fouten. Riekt naar spam deze.
Laat me niet lachen, het is een arro sukkeltje...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
komt van reddit, elke link is spam toch? anyway het klopt wel dat carice irritanter is dan joffrey
writers willen gewoon dat je een hekel aan joffrey gaat krijgen, dat is de bedoeling maar hij is eigenlijk wel een baasje
Wat is er spoilerig aan? het lijkt mij gewoon een artwork van een fan, die iets heeft getekend op basis van zijn fantasie...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is een flinke spoiler haal dus snel weg.
Dit. Als hij tijdens die opstand geen soldaten om zich heen had, had ie zeven kleuren stront gescheten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, het is een arro sukkeltje...
Ik zag ook wat hij schreef, en ja ik ben ook met stom.quote:
Met hoe het eerst stond ben ik het eens, hoe het nu staat is een fikse spoiler en had ik liever niet geweten en wil ik jou ff uitmaken voor eikel (als het waar is wat je schreef tenminste)....quote:
Maar ik reageerde in spoilertagsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Met hoe het eerst stond ben ik het eens, hoe het nu staat is een fikse spoiler en had ik liever niet geweten en wil ik jou ff uitmaken voor eikel (als het waar is wat je schreef tenminste)....
Hoe had ik moeten weten dat het serieuze spoiler was...? Ah, ik zoek gewoon een reden om je ongestraft uit te maken voor eikel. In het echt zou ik huilend en broekpoepend van je wegrennen, dat weet je he...?quote:
Rellen over al dan niet spoiler en "omg dit is een spoiler!" opmerkingen maken zijn hier helaas aan de orde van de dagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:16 schreef Tweek het volgende:
Had het ook eerder met een pmtje kunnen oplossen natuurlijk, fuck it over tot de orde van de dag.
Ach het is al veel minder dan in de eerste topics toen de boeklezers nog de overhand hadden, vrijwel alle belangrijke gebeurtenissen zijn toen wel eens gespoiled als mede dingen uit de verdere boeken. Een van de redenen waarom ik maar de boeken ben gaan lezen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rellen over al dan niet spoiler en "omg dit is een spoiler!" opmerkingen maken zijn hier helaas aan de orde van de dag.
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef eQuaL het volgende:
Nieuwe poging, hoeveel mensen zouden Tyrion nog als favoriet hebben als hij er daadwerkelijk zo lelijk uit zag als hij in het boek wordt beschreven?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de acteur alles behalve lelijk. Hij is alleen wat kleiner, that's all...
We zijn niet allemaal homo hier op FOK!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:23 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Verkapte " ik-wil-seks-met-Tyrion" post!
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:25 schreef Tweek het volgende:
Moet je wel even met ze vrouw bespreken:
[ afbeelding ]
Vind hem ook geen doorsnee liliputter om eerlijk te zijn. Hij is klein, maar niet enorm plomp gebouwd ofzo...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...
Beetje Van Velzen stylo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:29 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vind hem ook geen doorsnee liliputter om eerlijk te zijn. Hij is klein, maar niet enorm plomp gebouwd ofzo...
Meestal zijn lilliputters niet rijk en beroemd.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Apart hoor, meestal gaan liliputters met andere lilliputters...
Dan maak zelfs ik een kans bij je...quote:
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van Tyrionquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vond dat ze de onrusten in Kings Landing heel goed hebben verfilmd
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:33 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik vond dat ze de onrusten in Kings Landing heel goed hebben verfilmd
Welke Cersei stukken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken wasquote:
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
Oh, tja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken was
Was de high septon zelfs, zo'n beetje de paus van de faith of the seven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van TyrionZijn gezichtsuitdrukkingen binnen en buiten.
En hoe die mensen die septon (denk tenminste dat het een septon was die de 7 gods aansprak toen Myrcella weg ging op haar boot) uit elkaar trokken
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte levenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik vind het wel irritant worden dat daenerys zo vol is van zichzelf. Altijd maar dat gezeik over die troon en "mother of dragons" en altijd haar wil willen hebben.
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte leven
snap ook niet waar ze die zoveel schepen voor nodig heeft, zeker nu bijna al haar volgelingen dood zijn kunnen ze makkelijk op een schip.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jason's audition:
[ Bericht 35% gewijzigd door Wihakayda op 08-05-2012 19:02:25 ]Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomtquote:
Of weer d'r kleren uittrekt en uitgebreid gaat badderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomt
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is in feite wel een spoiler eigenlijk. Dat moet ik zelfs toegeven
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Seriously; er staan toch geen spoilers in? Is gewoon background info on the serie
[..]
Welk gedeelte?
Zal ik hem maar weghalen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]Oh godsamme, is het echt zo erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoiets heb ik ook....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Dit dus. Het is toevallige informatie die echt geen invloed heeft op het kijkplezier van de serie. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme man, hij schrijft toch dat hij daarin waarschijnlijk af gaat wijken van het boek? Er staat niet in wat er in het boek gaat gebeuren, niet in wat er in de serie gaat gebeuren, en hij gaat nog afwijken ook. Dat spoilert ongeveer evenveel over de serie als wanneer GRRM verklapt dat Joffrey eigenlijk een bedplasser is.
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Maisnon het volgende:
Oh help Littlecreep heeft al 7 minuten niet gepost maar is wel online wat betekent dat hij misschien wel iets wil posten maar dat niet durft dus dat het een spoiler was en er mogelijk dingen gaan gebeuren ja hallo zo kan ik wel stoppen met kijken
ik vermaak me prima hier, moet toch wat in de 6 dagen dat we niet kunnen kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:09 schreef Wihakayda het volgende:
jup.... sinds de afgelopen 2 topics wordt het steeds minder gezellig hier
*Ja +1 voor de smiley
Dat gebeurt vakerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
als je had gezegd dat carice het smoke monster van lost uit dr poes zou persen die vervolgens renly zou doden, dan had ik ook gedacht van jahoor vastquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat gebeurt vakerMaar meestal zijn ze zo vreemd, dat men het niet geloofd
En dan één superharde echte spoiler ertussen!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om hier nepspoilers te posten.
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.
Oh?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Winterfell is een omgebouwde parkeerplaats haha. Kings Landing en Qarth zijn gefilmd in echte steden.
Nummer 19!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:32 schreef franske19 het volgende:
Hier staan nog meer leuke weetjes:
http://www.denofgeek.com/(...)thrones_blurays.html
Spoilers in dat artikel!
Ja, jammer dat dit topic inhoudelijk weinig voorstelt. Er zijn meer randzaken dan interessante discussie gaande.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |