Eindbaas!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:20 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Baard
Even iets makkelijker voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:13 schreef benx het volgende:
Wat een geweldige aflevering!![]()
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage hoor wil ik wel is kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?Gestemd op Snow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Al vind ik Theon ook tof.
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage hoor wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?beetje minimale keuzevrijeheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierOfwel; Ik mis the hound
Tevens typfaut: Jon ShowKom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage lees wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?A man can't choose his own nameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Btw, Lannister armour is wel erg vet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Nu weer een week wachten
Omdat ik hier steeds over een favoriet personage lees wil ik wel eens kijken wat deze poll laat zien.
Poll: Je favoriete GoT personage?BronnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 7% gewijzigd door eQuaL op 08-05-2012 16:13:37 ]
Slechte review met teveel fouten. Riekt naar spam deze.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.flickse.com/?p=265
leuke review van afgelopen episode, zeker het carice van houten stukje
komt van reddit, elke link is spam toch? anyway het klopt wel dat carice irritanter is dan joffreyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Slechte review met teveel fouten. Riekt naar spam deze.
Laat me niet lachen, het is een arro sukkeltje...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
komt van reddit, elke link is spam toch? anyway het klopt wel dat carice irritanter is dan joffrey
writers willen gewoon dat je een hekel aan joffrey gaat krijgen, dat is de bedoeling maar hij is eigenlijk wel een baasje
Wat is er spoilerig aan? het lijkt mij gewoon een artwork van een fan, die iets heeft getekend op basis van zijn fantasie...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is een flinke spoiler haal dus snel weg.
Dit. Als hij tijdens die opstand geen soldaten om zich heen had, had ie zeven kleuren stront gescheten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, het is een arro sukkeltje...
Ik zag ook wat hij schreef, en ja ik ben ook met stom.quote:
Met hoe het eerst stond ben ik het eens, hoe het nu staat is een fikse spoiler en had ik liever niet geweten en wil ik jou ff uitmaken voor eikel (als het waar is wat je schreef tenminste)....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |