Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken wasquote:
Ja ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kan had ik het me grootser voorgesteld, maarja dat is natuurlijk onmogelijk om te maken... Vond de cersei stukken tijdens "de rel" een beetje matig
Oh, tja.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Dat ze tussen de bewakers gehurkt aan het rennen/wegduiken was
Was de high septon zelfs, zo'n beetje de paus van de faith of the seven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was echt awesome en ook echt een goed staaltje acteerwerk van TyrionZijn gezichtsuitdrukkingen binnen en buiten.
En hoe die mensen die septon (denk tenminste dat het een septon was die de 7 gods aansprak toen Myrcella weg ging op haar boot) uit elkaar trokken
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte levenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:12 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik vind het wel irritant worden dat daenerys zo vol is van zichzelf. Altijd maar dat gezeik over die troon en "mother of dragons" en altijd haar wil willen hebben.
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar lijdt meer royalty aan. Ook in het echte leven
snap ook niet waar ze die zoveel schepen voor nodig heeft, zeker nu bijna al haar volgelingen dood zijn kunnen ze makkelijk op een schip.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jason's audition:
[ Bericht 35% gewijzigd door Wihakayda op 08-05-2012 19:02:25 ]Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomtquote:
Of weer d'r kleren uittrekt en uitgebreid gaat badderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja true. Ze vindt het ook raar dat die man uit qarth haar niet ff 50 schepen wil lenen
Dat ze maar snel verdwijnt zonder der draakjes.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zou het plaatje maar snel weghalen voodat TC03 langskomt
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, het is in feite wel een spoiler eigenlijk. Dat moet ik zelfs toegeven
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:51 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Seriously; er staan toch geen spoilers in? Is gewoon background info on the serie
[..]
Welk gedeelte?
Zal ik hem maar weghalen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]Oh godsamme, is het echt zo erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |