Het is gewoon Dubrovnik, dus als je wat meer wilt zien, Dubrovnik googelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Ik vind trouwens dat ze in Qarth wel heel overduidelijk door een studio wandelen. Had wel wat meer wideshots willen zien, leek een mooie stad.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Ik vind trouwens dat ze in Qarth wel heel overduidelijk door een studio wandelen. Had wel wat meer wideshots willen zien, leek een mooie stad.
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Alles is fake tegenwoordig, dus daar moet je niet teveel opgaan letten.
behalve Kings Landing zien we toch al vrij weinig van de andere steden behalve shots in steegjes. Winterfell zien we ook steeds bij de poort of een schuur o.i.d. geloof dat we in S1 even een shot van de buitenkant zagen en dat was het. Vind ik toch jammer maar misschien wel beter ipv een shot dat overloopt van de neppe cgiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef gniffie het volgende:
Moet ik iets zien in die twee rechterplaatjes?
Climate changequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Ik zie rechtsonder een soort-van-neus die wel hetzelfde zou kunnen zijn, is dat em?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Ah ik zie zijn huge ass neus in dat plaatje rechtsonderquote:
Kleuren op de background bedoel je ?quote:
Dit is echt mega-grappig! Hodor!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Dat is een sunflarequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |