quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef gniffie het volgende:
Moet ik iets zien in die twee rechterplaatjes?
Climate changequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Ik zie rechtsonder een soort-van-neus die wel hetzelfde zou kunnen zijn, is dat em?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Ah ik zie zijn huge ass neus in dat plaatje rechtsonderquote:
Kleuren op de background bedoel je ?quote:
Dit is echt mega-grappig! Hodor!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Dat is een sunflarequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
Bij de linker zit er al veel eerder een knik in de neus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Wat valt er rechts te zien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Baardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik weet niet wie er nu blind zijn maar die neus lijkt er juist niet op, de neusvleugel blijft bij de warlock meer horizontaal terwijl bij de onbekende in het gewaad deze juist meer omhoog trekt.
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
Klopt, dit is gewoon allemaal speculatiequote:
Ik neem aan dat ze geen stand-in gaan nemen voor zo'n essentiele scene.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:16 schreef Angelof9 het volgende:
Maar wie weet is de acteur/actrice die daar loopt helemaal niet degene die die draken heeft gestolen, maar gewoon een stand-in.
Hij kan zichzelf vermenigvuldigen. Verklaart ook waarom hij maar in zijn eentje terugloopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Rickazio het volgende:
Heeft die neus toch knap iedereen in z'n eentje omgelegd in dat kampje
`Hij kan zich vermenigvuldigen, wat het allemaal een stukje makkelijker maaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Rickazio het volgende:
Heeft die neus toch knap iedereen in z'n eentje omgelegd in dat kampje
Als hij het was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef kort het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf vermenigvuldigen. Verklaart ook waarom hij maar in zijn eentje terugloopt.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als hij het was.
Dat weten zelfs de boeklezers niet, want deze scène zit niet in het boek.
WARLOCKS OPquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef kort het volgende:
[..]
Denk de warlock, vond het ook wel een warlock tower op ´t eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |