Waarom zie je dan maar 1 persoon op het eind? Ik denk dat het die engerd is die zichzelf kan vermenigvuldigen. Zo kon hij het hele Khal-team makkelijk uitmoorden in zijn 1tje. Trouwens weet ik best dat ie ook een Warlock is, maar je lijkt te spreken over meerdere mensen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:45 schreef TheHappyPrince het volgende:
Vraag me af wat er met Doreah is gebeurd, we zagen enkel Irri dood op de grond liggen... (die 2 'hofdames' van Daenerys)
Durf trouwens te wedden dat het die Warlocks zijn die de draken hebben gejat.
Dat was toch de hoofd warlock?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zie je dan maar 1 persoon op het eind? Ik denk dat het die engerd is die zichzelf kan vermenigvuldigen. Zo kon hij het hele Khal-team makkelijk uitmoorden in zijn 1tje.
quote:
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:36 schreef Onufriev het volgende:
Een laatste post nog voor het slapen gaan, ik wilde me er eigenlijk niet in mengen maar er was geen ontkomen aan.
[..]
Ik zeg ook niet dat het handig is, maar het lijkt er op dat sommigen aan elke zin in combinatie met boek doen alsof nu het hele verhaal verpest is. Bijvoorbeeld dat wanneer een character "in het boek beter wordt omschreven", er personen gaan klagen dat er nu gespoilerd is omdat die persoon dus een belangrijke rol gaat spelen.
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik wel typisch vind is dat je (als niet boekenlezer) wel heel erg merkt dat de serie gebaseerd is op boeken en dat ze soms wel even een giant leap maken om tijd te besparen.
is er een verschil?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:06 schreef eQuaL het volgende:
...dit was een redhead, had een ginger in m'n hoofd...
True, je hebt het idee dat ze allemaal vlak bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal.
Het doet een beetje de grootte van het continent Westeros teniet.
Die scene zat niet in het boek en zegt niets over wat er met de personen gaat gebeuren. Qua goede set-up voor later, tja misschien, misschien ook niet. Zat niet in het boek dus er is weinig over te zeggen. Ik ben eerlijk gezegd eerder benieuwd wat er uit gaat voortvloeien simpelweg omdat ik het als boekenlezer niet weet en er nu iets is wat ik nog niet kan weten. Zelfde geldt voor die laatste scene, dat is ook anders. Vraag me dus ook af wie dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.
De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').
Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.
Het is echt heel simpel.
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik me bij de afstanden moet voorstellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vooral de reisafstanden zijn (begrijpelijk) helemaal verdwenen. In het boekenspoiler topic werd al de opmerking gemaakt dat het wel lijkt alsof Baelish momenteel over een crossmotor beschikt waarmee hij heel Westeros afgaat van King's Landing tot The Stormlands tot Harrenhal.
Mijn gedachtequote:
Ja, net als dat Theon Greyjoy het ene moment in een bootje stapt, en een aflevering later Winterfell overneemt. Da's ook best een eindje varen & marcheren.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je weet dat de helft van FOK onterecht zichzelf als vrouw kenmerkt in profiel of juist als man? Wat er ook naast je nicknaam mag staan, kan net zo goed flauwekul zijn. Doe eens niet zo knorrig en ga je neus poederen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet niet wat dat betekent?
De Wall is +/- 480 km lang, Westeros is ongeveer zo groot als Zuid-Amerika. Op z'n breedst is het 1, 500 km, en 15,000 langquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik me bij de afstanden moet voorstellen.
Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen spoiler en ik heb ook nog nooit iemand daarover zien klagen. Je kan gewoon je Nederlandse skills gebruiken om te zien of iets een spoiler is hoor, "in het boek beter wordt omschreven" is een zin die in de voltooid toekomende tijd staat, het gaat dus over iets wat al gebeurd is.
De zin "dat is een goede set-up voor later" geeft al aan dat het over de toekomst gaat (onvoltooid toekomende tijd i.c.m. het woordje 'later').
Als het over de toekomst gaat, is het een spoiler, als het over het verleden gaat niet. Klaar.
Het is echt heel simpel.
Reageer er zelf dan ook niet steeds opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.
de groep waar hij mee was hebben ze volgens mij dood terug gevonden, of waren dat die doden wat weer opstonden en Snow te lijf gingen? iig hebben de Benjen Stark niet terug gevonden en besloten ze om hem te gaan zoeken. Volgens mij :pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:09 schreef Timm-E het volgende:
Kan iemand mij helpen herinneren wat er in seizoen 1 met Benjen Stark gebeurd is? In m'n herinnering ging hij in z'n eentje ergens heen, en ging die groep van Jon achter hem aan. Maar hij leeft toch nog wel?
Tering dat gaat snelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef Onufriev het volgende:
We zijn trouwens alweer over de helft van het seizoen
Ja. En tevens heeft TC03 gelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij weet alle details en verhaallijntjes nog na een jaar nog wel zeker
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef arucard het volgende:
Wat zou die acteur die Joffrey speelt denken? "Cool, ik mag een grote rol in een HBO serie spelen", wordt hij continu gebitchslapt door een dwerg en ondergegooid met poep
Ik houd wel van mannen die luisterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goede bazin
die laatste pic is herkenbaar
Ik hou wel van vrouwen die denken dat een man luistert...quote:
punt 1 spoiler aan voor sommigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Op reddit wordt je al snel dood gegooid met spoilers. Zeker als het de gameofthrones sub is, bij hbogameofthrones valt het wel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:21 schreef Wihakayda het volgende:
Behoefte aan een link naar een Reddit die wat extra licht schept op de afgelopen aflevering, door het met het boek te vergelijken, en extra dingen uitgelegd. ??
Opzich geen spoilers, gewoon extra info
Het is gewoon Dubrovnik, dus als je wat meer wilt zien, Dubrovnik googelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Ik vind trouwens dat ze in Qarth wel heel overduidelijk door een studio wandelen. Had wel wat meer wideshots willen zien, leek een mooie stad.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
Ik vind trouwens dat ze in Qarth wel heel overduidelijk door een studio wandelen. Had wel wat meer wideshots willen zien, leek een mooie stad.
Uiteraard, maar het gaat mij om de mate van realisme waarmee het gebracht wordt. De grauwe scenes in GoT vind ik so far vaak overtuigender overkomen dan de scenes die zich in de warmere gebieden afspelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Alles is fake tegenwoordig, dus daar moet je niet teveel opgaan letten.
behalve Kings Landing zien we toch al vrij weinig van de andere steden behalve shots in steegjes. Winterfell zien we ook steeds bij de poort of een schuur o.i.d. geloof dat we in S1 even een shot van de buitenkant zagen en dat was het. Vind ik toch jammer maar misschien wel beter ipv een shot dat overloopt van de neppe cgiquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:26 schreef Jivis het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef gniffie het volgende:
Moet ik iets zien in die twee rechterplaatjes?
Climate changequote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Ik zie rechtsonder een soort-van-neus die wel hetzelfde zou kunnen zijn, is dat em?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Ah ik zie zijn huge ass neus in dat plaatje rechtsonderquote:
Kleuren op de background bedoel je ?quote:
Dit is echt mega-grappig! Hodor!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
Game of Thrones, American Politics edition.
[ afbeelding ]
Ned Stark
Dat is een sunflarequote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
Bij de linker zit er al veel eerder een knik in de neus.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Was redelijk te verwachten. Had er van opgekeken als het iemand anders was geweest :p
Wat valt er rechts te zien?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef D3ft0n3 het volgende:
[ afbeelding ]
Baardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:12 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik weet niet wie er nu blind zijn maar die neus lijkt er juist niet op, de neusvleugel blijft bij de warlock meer horizontaal terwijl bij de onbekende in het gewaad deze juist meer omhoog trekt.
En dat is niet eens het grootste verschil, is de witgrijze baard al opgevallen? de warlock is volledig kaal.
Klopt, dit is gewoon allemaal speculatiequote:
Ik neem aan dat ze geen stand-in gaan nemen voor zo'n essentiele scene.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:16 schreef Angelof9 het volgende:
Maar wie weet is de acteur/actrice die daar loopt helemaal niet degene die die draken heeft gestolen, maar gewoon een stand-in.
Hij kan zichzelf vermenigvuldigen. Verklaart ook waarom hij maar in zijn eentje terugloopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Rickazio het volgende:
Heeft die neus toch knap iedereen in z'n eentje omgelegd in dat kampje
`Hij kan zich vermenigvuldigen, wat het allemaal een stukje makkelijker maaktquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:24 schreef Rickazio het volgende:
Heeft die neus toch knap iedereen in z'n eentje omgelegd in dat kampje
Als hij het was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef kort het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf vermenigvuldigen. Verklaart ook waarom hij maar in zijn eentje terugloopt.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als hij het was.
Dat weten zelfs de boeklezers niet, want deze scène zit niet in het boek.
WARLOCKS OPquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:23 schreef kort het volgende:
[..]
Denk de warlock, vond het ook wel een warlock tower op ´t eind.
Ja, moet zeggen dat het kind idd wel een groot bekkie heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef JackHerrer het volgende:
Dany gedroeg zich wel heel erg hetzelfde als Viserys toen ze tegen die spice king bezig was.
Volgens mij is zij de enige die nog beseft dat ze wel degelijk bijzonder is, met haar volk die het offer heeft gezien. Die warlock? gaat waarschijnlijk die draken van de toren af gooien om ze te laten vliegen oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:14 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja, moet zeggen dat het kind idd wel een groot bekkie heeft
In seizoen 1 vond ik het mooi, dat ze voor haarzelf op durfde te komen, kreeg zelfs kippenvel bij de scene tussen haar en viserys met dat stukje "I am a khaleesi... if u lay your hands on me again, it will be the last time u have hands" (niet letterlijk gequote). Maar nu vind ik haar eerder arrogant overkomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |