Reageer er zelf dan ook niet steeds opquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Weet je wat nog simpeler is? Niet meer steigeren om voorspelbare spoilers. Klaar.
de groep waar hij mee was hebben ze volgens mij dood terug gevonden, of waren dat die doden wat weer opstonden en Snow te lijf gingen? iig hebben de Benjen Stark niet terug gevonden en besloten ze om hem te gaan zoeken. Volgens mij :pquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:09 schreef Timm-E het volgende:
Kan iemand mij helpen herinneren wat er in seizoen 1 met Benjen Stark gebeurd is? In m'n herinnering ging hij in z'n eentje ergens heen, en ging die groep van Jon achter hem aan. Maar hij leeft toch nog wel?
Tering dat gaat snelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef Onufriev het volgende:
We zijn trouwens alweer over de helft van het seizoen
Ja. En tevens heeft TC03 gelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:39 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij weet alle details en verhaallijntjes nog na een jaar nog wel zeker
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:06 schreef arucard het volgende:
Wat zou die acteur die Joffrey speelt denken? "Cool, ik mag een grote rol in een HBO serie spelen", wordt hij continu gebitchslapt door een dwerg en ondergegooid met poep
Ik houd wel van mannen die luisterenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goede bazin
die laatste pic is herkenbaar
Ik hou wel van vrouwen die denken dat een man luistert...quote:
punt 1 spoiler aan voor sommigequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Op reddit wordt je al snel dood gegooid met spoilers. Zeker als het de gameofthrones sub is, bij hbogameofthrones valt het wel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:21 schreef Wihakayda het volgende:
Behoefte aan een link naar een Reddit die wat extra licht schept op de afgelopen aflevering, door het met het boek te vergelijken, en extra dingen uitgelegd. ??
Opzich geen spoilers, gewoon extra info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |