Waar de EU niet genote wordt, word ik dat wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
VS is een soort EU, hij bewaart de vrede en houdt de kiddo's koest
Hield hij ook maar de Turken buiten.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
VS is een soort EU, hij bewaart de vrede en houdt de kiddo's koest
Ik naai Turkije.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hield hij ook maar de Turken buiten.
Anders past 'ie niet.quote:
Lekker nummer van Peter gabriel.quote:
Dat wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was dit ook niet homo-erotisch bedoeld ?
Valt mij mee dat 'ie er nog staat.quote:
Ik werd bang van je note.quote:
Turken zijn de grootste minderheid in de EU.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hield hij ook maar de Turken buiten.
Nederlanders zijn een grotere minderheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turken zijn de grootste minderheid in de EU.
Laat ze een keer uit de kast komen dan.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turken zijn de grootste minderheid in de EU.
Wij worden niet vertegenwoordigd door de GRAAIERS in DEN HAAG en BRUSSEL.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zonder vertegenwoordiging als land in de EU dus..
Te declarerenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef waht het volgende:
[..]
Wij worden niet vertegenwoordigd door de GRAAIERS in DEN HAAG en BRUSSEL.
Wij betalen alleen maar BELASTING en zij zitten lekker met hun LUIE REET op het PLUCHE.
We zullen het dan maar weer over Henk hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Zullen we VS zijn anus buiten beschouwing laten?
Daar heb jij ook een punt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef waht het volgende:
[..]
Wij worden niet vertegenwoordigd door de GRAAIERS in DEN HAAG en BRUSSEL.
Wij betalen alleen maar BELASTING en zij zitten lekker met hun LUIE REET op het PLUCHE.
Hou eens op met je geneuzel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
EG heeft een beetje moeite met de juiste plek voor feedback en de juiste plek voor onzin
Namaak is altijd slechter dan het origineel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:32 schreef waht het volgende:
Dit land gaat KAPOT door het WURGBESTEL van de NEOLIBERALEN.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:24 schreef De_Guidance het volgende:
De Kardashians zijn de reden dat Obama de Armeense genocide niet erkent.
Ik ben een slechte mod, ik ging naar je Facebook.quote:
Het origineel is treurig, de namaak is hilarisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Namaak is altijd slechter dan het origineel.
Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een slechte mod, ik ging naar je Facebook.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stokslagen!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel, bij alle updates zit ene vriend van jou te miepen.quote:
Ik heb er nu aanleiding toe gegeven.quote:
Lief van je, honnepon.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er nu aanleiding toe gegeven.
quote:
De klassensamenleving kent haar terugkeer weer.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef waht het volgende:
Heathrow: rijken betalen geld om lange wachtrij douane te omzeilen
Nice.
En nu?quote:
Ik ben in de trein, maar neem van je aan dat het zeer pijnlijk is voor Emre.quote:
Precies, meer concurrentie op de private vliegtuigen-markt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef waht het volgende:
Gebrek aan marktwerking.
Er moet een nieuwe golf van liberalisering en privatisering komen.
Gaat voorlopig niet gebeuren.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef waht het volgende:
Gebrek aan marktwerking.
Er moet een nieuwe golf van liberalisering en privatisering komen.
Gezien de ontwikkelingen in Griekenland is het op z'n minst fascistisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef Monolith het volgende:
Is deze TT zo langzamerhand niet notewaardig?
Als Joden een vliegtuig kunnen betalen met een vlag erachter, moet het ons ook lukken.quote:
Communisme moet gewoon dood, etc. etc.quote:
Daarom moeten we geen PvdA stemmen.quote:
DE-POLSC-IS-FOUT!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Joden een vliegtuig kunnen betalen met een vlag erachter, moet het ons ook lukken.
Ik zou trots zijn met zo'n vliegtuigje boven m'n dak.quote:
Rot op.quote:
Er wonen meer Ajaxfans in Leiden dan in Amsterdam.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen warm welkom voor Rotterdammers.
Rotterdam is gewoon een soort Urk.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé je kan ook te ver gaan hè reserve-Duitser.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een soort Urk.
Vol criminaliteit, weinig Nederlands aan en allemaal inteelt.
Daarom juist, we hebben het al eens platgegooid, dat moet onze sentimenten wel weergeven denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé je kan ook te ver gaan hè reserve-Duitser.
Aha, dus over dertig jaar willen ze wel weer!quote:Maar hoe het ook wendt of keert, samenwerken met de PVV zit er, als het aan de CDA-jongeren ligt, voorlopig niet meer in.
''We willen een partij nooit uitsluiten, maar het is lastig samenwerken met een onbetrouwbare partner. Ik zie dat dus de eerste paar kabinetsperiodes nog niet gebeuren. Misschien over een jaar of 30 of zo, als de PVV bijvoorbeeld leden krijgt die inspraak hebben, dan wordt het een ander verhaal - als de partij er dan nog is."
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Net Twente.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een soort Urk.
Vol criminaliteit, weinig Nederlands aan en allemaal inteelt en afhankelijk van de kust.
Zoveel kustlijn hier ook inderdaad.quote:
Ze vergeten alleen dat dan 90% van de CDA'ers overleden is.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, dus over dertig jaar willen ze wel weer!
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.
Haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.
Alleen wanneerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.
Driewerf vagijn!, zou MrDD zeggen.quote:
Die zelfhaat van je neemt wel rare proporties aan.quote:
Daarom moet je het zelf zoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Alsof Rotterdammers bekend staan om sophistication.
Nee dankje.quote:
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dankje.
Rotterdam kan me niet bekoren.
Mij willen jullie wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.
Sowieso alles wat blank is willen jullie niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.
Klopt, behalve waht die willen we wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso alles wat blank is willen jullie niet.
Oeps. Ik heb de OP snel voor het eten getikt. Dus niet verder gecontroleerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef eriksd het volgende:
Iets kent een keerzijde, Robin. Niet "er zit een keerzijde achter".
Benze_Appel.quote:
Ze doet zelfs Surinamers na.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
Karsu klinkt wel tof, vanavond naar luisteren dan maar.
Hier is de stempel.quote:
Weer een dictatorworshiptopicquote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
Mag dit topic naar POL, lieve mods.
Chili en het onderwijs
Haha wat is een gare huidskleur ?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik verheug me er nu al op wanneer Turken en Marokkanen de zieligheidsstempel mogen delen met Oost-Europeanen.
Daar gaat het alleenrecht op zieligheid door gare religie en/of huidskleur.
Als 't bruin is is 't gaar.quote:
Ik heb je gemist.quote:
Moest drinken vanmiddag.quote:
Okequote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als 't bruin is is 't gaar.
Zwart is aangebrand.
Jij bent de anti-AA voorman.quote:
Daarom heb ik ook liever rare dan well done.quote:
Met het laatste bedoelde ik je directe collega.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zelfhaat van je neemt wel rare proporties aan.
Goed zo, pak die Erik maar goed aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Met het laatste bedoelde ik je directe collega.
Ik heb hem al een cadeau gegeven op FB.quote:
Ik ben geblesseerd.quote:
Peter.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb hem al een cadeau gegeven op FB.
Ik zag het.quote:
quote:
Is niet grappig gek.quote:
quote:
Te gebruiken wanneer Koos handtastelijk wordt.quote:
Nautilus zal dit betreuren.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.
Niet zo hè!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
Hij heeft z'n pen verkeerd vastgehouden tijdens een spelletje razende reporter.
Resulterende in een mooie foto op FB van een handblessure in gips.
Maak ik het een beetje luchtig is het weer niet goed.quote:
Nee, hoor:quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik heb niet zo veel tijd voor je, jongen. Hier wordt gewerkt.
De deur van de kroeg nam wraak.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak ik het een beetje luchtig is het weer niet goed.
Of nam je nichtje eindelijk wraak?
Nou ja, stukje heuvelachtige bossen is iets te veel gevraagd voor bejaarden vrees ik. Tenzij je van je oma af wilt.quote:
Zolang je op je fiets blijft niet nee.quote:
Mijn oma is allang uitgefietst.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, stukje heuvelachtige bossen is iets te veel gevraagd voor bejaarden vrees ik. Tenzij je van je oma af wilt.
Je gaat ze leren op Wilders te stemmen?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef Picchia het volgende:
Nou, als ik ooit kinderen krijg dan leg ik ze wel even wat ik allemaal zelf heb moeten leren. De levensinstructies van mijn ouders waren wel heel belabberd.
Je adoreert Thatcher toch niet voor niets?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Deze Chinees blijft maar volhouden dat Taiwan Chinees is en Amerika het bezet houdt.
Leuk lijkt me dat, die propaganda volgen.
U gaat ze leren baarden te dragen en The Human Centipede te kijken, dat lijkt me een zeer opbeurend perspectief.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je gaat ze leren op Wilders te stemmen?
Hij komt zo hald.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Deze Chinees blijft maar volhouden dat Taiwan Chinees is en Amerika het bezet houdt.
Leuk lijkt me dat, die propaganda volgen.
Nee, politiek en economie ging het altijd over.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je gaat ze leren op Wilders te stemmen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom juist, we hebben het al eens platgegooid, dat moet onze sentimenten wel weergeven denk ik.
Ik ga niet voortplanten, dat lijkt mij beter voor de mensheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef Reya het volgende:
[..]
U gaat ze leren baarden te dragen en The Human Centipede te kijken, dat lijkt me een zeer opbeurend perspectief.
En dat de kogel van links kwam.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef waht het volgende:
Mijn kinderen moeten weten dat Arafat een terrorist is en zijn Nobelprijs de farce van de eeuw was.
Vertel ze liever dat hij die Nobelprijs voor de Vrede terecht heeft gekregen maar dat het kut-Likud de toen gesloten verdragen aan z'n laars lapte.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef waht het volgende:
Mijn kinderen moeten weten dat Arafat een terrorist is en zijn Nobelprijs de farce van de eeuw was.
Dat zal ik niet doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel ze liever dat hij die Nobelprijs voor de Vrede terecht heeft gekregen maar dat het kut-Likud de toen gesloten verdragen aan z'n laars lapte.
Dat heeft die jongen toch helemaal niet nodig?quote:
Van haatsnor naar haatbaard.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef eriksd het volgende:
Nee maar, gewelddadige haatbaarden in Duitsland.
Whats new.
Of voor Nederland: van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van haatsnor naar haatbaard.
Dat zou een mooie titel zijn van een docu.
van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel, hoe remlof een obsessie ontwikkelde.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Of voor Nederland: van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel.
TitusPullo heeft eindelijk een onderwerp voor zijn promotie.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel, hoe remlof een obsessie ontwikkelde.
Nee, dat deden zij, een islamobsessie. En ja daar stoor ik me aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel, hoe remlof een obsessie ontwikkelde.
De gebezigde attributen kunnen verzoend worden met de persoonsbeschrijving van Julius Caesar en met die van Karel de Grote.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Reya het volgende:
[..]
TitusPullo heeft eindelijk een onderwerp voor zijn promotie.
Dat is geen obsessie volgens B_A.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat deden zij, een islamobsessie. En ja daar stoor ik me aan.
Zo'n provinciegeval?quote:
Natuurlijk is het bij de PVV een obsessie, maar de afkeer van een democratisch gekozen partij van remlof z'n kant net zo goed.quote:
Niet echt. Of heeft Remlof voor een verbod op de PVV gepleit? Of het handvest van de PVV? Of PVV'ers zelf?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het bij de PVV een obsessie, maar de afkeer van een democratisch gekozen partij van remlof z'n kant net zo goed.
Het begint me zorgen te baren dat de Duitse PvdA de cartoons van Kurt Westergaard wil verbieden om de salafisten zo rustig te houden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef eriksd het volgende:
Nee maar, gewelddadige haatbaarden in Duitsland.
Whats new.
Nee, ik wens ze alleen maar kapot. Op een democratische manier.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Of heeft Remlof voor een verbod op de PVV gepleit? Of het handvest van de PVV? Of PVV'ers zelf?
Stoor je eens aan de zwartekousenbende in Duitsland.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat deden zij, een islamobsessie. En ja daar stoor ik me aan.
Ik denk, dat als hij zou kunnen, dat hij graag de PVV zou verbieden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Of heeft Remlof voor een verbod op de PVV gepleit? Of het handvest van de PVV? Of PVV'ers zelf?
Ik vind dat de PVV verboden zou kunnen worden op grond van Artikel 1 van de Grondwet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk, dat als hij zou kunnen, dat hij graag de PVV zou verbieden.
Alles is beter dan Jan Mulder.quote:
Dit is nog eens een stoer woord.quote:
Hij maakt het Jack toch erg moeilijk.quote:
Picchia zou het hem nog moeilijk maken.quote:
Jezelf.quote:
EchtGaaf.quote:
Een Brabantse verbastering.quote:
Van ''ocharm''?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Brabantse verbastering.
Ik hoopte al dat iemand het zou opvallen.
Uitstekend opgelet, linguïst! 'Och arme' - ik ken een Turks en slim meisje die dat heel lief kan zeggen.quote:
Piercingsquote:
Nou en.quote:
Samsom wordt het toch welquote:
Brabo's.quote:
Zorg je wel goed voor jezelf?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben enigszins uit mijn hum door een gebrekkige nachtrust en de snelheidsbeperkingen op de A1.
Geen enkel land was zo'n succesvolle kolonist als Groot-Brittannië.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:15 schreef waht het volgende:
De Belgen hebben toch wel een potje gemaakt van hun voormalige kolonie.
Man man man.
GB was koning qua overzeese gebieden inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen enkel land was zo'n succesvolle kolonist als Groot-Brittannië.
Financieel gezien, ja hoor.quote:
Een dun spectrum. Hmm..quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef eriksd het volgende:
Die CDA figuren
Wat zit er toch een beangstigend dun spectrum tussen gemiddelde klapmongool en fractievoorzitter van een middenpartij.
Akkoord, maar slapen in je auto kan best hoor. Ik spreek uit ervaring.quote:
Ja, dat kan best.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
Akkoord, maar slapen in je auto kan best hoor. Ik spreek uit ervaring.
Andere risico's.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, dat kan best.
150 rijden en 10 minuten eerder thuis zijn ook.
Ik nomineer mezelf.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
Wat een kleurloos figuur zeg. Kunnen we niet een paar POL'ers ertussen zetten?
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik nomineer mezelf.
Geen enkele boer zal zich met mij kunnen identificeren. Dat treft.
Wie?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
Boeren houden niet van lange zinnen.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren houden niet van lange zinnen.
Of blaaskaken.
Gé zijt nen veulpraats, en nen lefschopper.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren houden niet van lange zinnen.
Of blaaskaken.
Ik mis een cynicus met gevoel voor (zwarte) humor. En die toch optimist is.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
Gisteren was er zo'n overblijfmoeder bij Buitenhof. Helemaal dichtgetikt door communicatieadviseurs, en dan denken dat het werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef eriksd het volgende:
Die CDA figuren
Wat zit er toch een beangstigend dun spectrum tussen gemiddelde klapmongool en fractievoorzitter van een middenpartij.
Hoe verloopt je stage?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gisteren was er zo'n overblijfmoeder bij Buitenhof. Helemaal dichtgetikt door communicatieadviseurs, en dan denken dat het werkt.
Die snelweg ben ik de afgelopen week 5 keer op en neer gereden, welke snelheidsbeperkingen?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben enigszins uit mijn hum door een gebrekkige nachtrust en de snelheidsbeperkingen op de A1.
Correctie. Top level domainquote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef GSbrder het volgende:
.amsterdam
Je eigen domeinnaam als gemeente.
Die moet ik morgen nog ergens voor opzoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben nu bezig met Thin Cap GLO, trouwens.
Ja, erg amateuristisch. Het lijkt erop of ze die microfoons hebben besteld bij een chinese webshopquote:Op maandag 7 mei 2012 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat een geklungel met het geluid zeg. Prutsers
Het wordt zo een warboel aan adressen.quote:
Je mag er 100.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die snelweg ben ik de afgelopen week 5 keer op en neer gereden, welke snelheidsbeperkingen?
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
TLD dan.
.eu was krimpende, las ik ergens.
De inspanningen van topvastlegger remlof ten spijt.
De leverancier is misschien niet zo CDA- gezindquote:Op maandag 7 mei 2012 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, erg amateuristisch. Het lijkt erop of ze die microfoons hebben besteld bij een chinese webshop
Bij Naarden, bij Amersfoort, bij Barneveld.quote:
Wat moest jij zo ver in het oosten?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij Naarden, bij Amersfoort, bij Barneveld.
Zelfs een flitspaal! Nee, liever de A2 dan de A1.
Schiphol.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat moest jij zo ver in het oosten?
Hmmm, de A12 zat weer eens potdicht?quote:
Hihihi, op weg naar de kazerne neem ik vaak dezelfde snelweg, dat is dan altijd een lekker rustig stukje laagvliegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
En toch zijn de wegen in Nederland nog niet zo gek.
Het favoriete snelrijstukje blijft EHV-NIJ voor me.
Tegenwoordig is dat goed te doen, vroeger was het een hel. Of via Den Bosch met allemaal stoplichten of binnendoor over alleen maar N-wegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
En toch zijn de wegen in Nederland nog niet zo gek.
Het favoriete snelrijstukje blijft EHV-NIJ voor me.
Vroeger, toen de snelwegen nog niet helemaal af waren.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat goed te doen, vroeger was het een hel. Of via Den Bosch met allemaal stoplichten of binnendoor over alleen maar N-wegen.
Dat is nog maar een jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vroeger, toen de snelwegen nog niet helemaal af waren.
Die ken ik enkel van 127 Hours, als die kerel eindelijk ontsnapt is.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik moet vaker Sigur Ros luisteren, echt. He-le-maal zen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:
Ik herinner me dat nog.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat goed te doen, vroeger was het een hel. Of via Den Bosch met allemaal stoplichten of binnendoor over alleen maar N-wegen.
Die nieuwe stadsbrug ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Een jaar of 20 geleden was de A325 nog een snelweg tot aan de brug van Nijmegen, tegenwoordig is het een 50km/h weg.
Ja dat is ook bagger. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik elke dag met de trein van 026 naar 024 ga ipv met de auto.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Een jaar of 20 geleden was de A325 nog een snelweg tot aan de brug van Nijmegen, tegenwoordig is het een 50km/h weg.
En dat terwijl de Amerikanen nog zo hun best hebben gedaan om in Nijmegen ruimte te scheppen voor een royaal wegennet tot in het centrum.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die nieuwe stadsbrug ook.
70 km/h zou passend zijn. 50 km/h is geldklopperij.
Ligt aan je route, maar ik kan je goed begrijpen. Vooral in de spits is het bij die brug altijd een drama (of op de A50, maar die is een stuk breder geworden recentelijk).quote:Op maandag 7 mei 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is ook bagger. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik elke dag met de trein van 026 naar 024 ga ipv met de auto.
Je kan er wel beter ongemerkt knallen. Hier in de beschaving zijn er altijd ogen.quote:
Dat is een van de redenen waarom ik achter de staart van de file aanrij.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Qua verkeer is de Randstad helemaal een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |