Waar de EU niet genote wordt, word ik dat wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
VS is een soort EU, hij bewaart de vrede en houdt de kiddo's koest
Hield hij ook maar de Turken buiten.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
VS is een soort EU, hij bewaart de vrede en houdt de kiddo's koest
Ik naai Turkije.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hield hij ook maar de Turken buiten.
Anders past 'ie niet.quote:
Lekker nummer van Peter gabriel.quote:
Dat wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was dit ook niet homo-erotisch bedoeld ?
Valt mij mee dat 'ie er nog staat.quote:
Ik werd bang van je note.quote:
Turken zijn de grootste minderheid in de EU.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hield hij ook maar de Turken buiten.
Nederlanders zijn een grotere minderheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turken zijn de grootste minderheid in de EU.
Laat ze een keer uit de kast komen dan.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Turken zijn de grootste minderheid in de EU.
Wij worden niet vertegenwoordigd door de GRAAIERS in DEN HAAG en BRUSSEL.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zonder vertegenwoordiging als land in de EU dus..
Te declarerenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef waht het volgende:
[..]
Wij worden niet vertegenwoordigd door de GRAAIERS in DEN HAAG en BRUSSEL.
Wij betalen alleen maar BELASTING en zij zitten lekker met hun LUIE REET op het PLUCHE.
We zullen het dan maar weer over Henk hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Zullen we VS zijn anus buiten beschouwing laten?
Daar heb jij ook een punt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef waht het volgende:
[..]
Wij worden niet vertegenwoordigd door de GRAAIERS in DEN HAAG en BRUSSEL.
Wij betalen alleen maar BELASTING en zij zitten lekker met hun LUIE REET op het PLUCHE.
Hou eens op met je geneuzel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
EG heeft een beetje moeite met de juiste plek voor feedback en de juiste plek voor onzin
Namaak is altijd slechter dan het origineel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:32 schreef waht het volgende:
Dit land gaat KAPOT door het WURGBESTEL van de NEOLIBERALEN.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:24 schreef De_Guidance het volgende:
De Kardashians zijn de reden dat Obama de Armeense genocide niet erkent.
Ik ben een slechte mod, ik ging naar je Facebook.quote:
Het origineel is treurig, de namaak is hilarisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Namaak is altijd slechter dan het origineel.
Ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een slechte mod, ik ging naar je Facebook.
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stokslagen!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch wel, bij alle updates zit ene vriend van jou te miepen.quote:
Ik heb er nu aanleiding toe gegeven.quote:
Lief van je, honnepon.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er nu aanleiding toe gegeven.
quote:
De klassensamenleving kent haar terugkeer weer.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef waht het volgende:
Heathrow: rijken betalen geld om lange wachtrij douane te omzeilen
Nice.
En nu?quote:
Ik ben in de trein, maar neem van je aan dat het zeer pijnlijk is voor Emre.quote:
Precies, meer concurrentie op de private vliegtuigen-markt.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef waht het volgende:
Gebrek aan marktwerking.
Er moet een nieuwe golf van liberalisering en privatisering komen.
Gaat voorlopig niet gebeuren.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef waht het volgende:
Gebrek aan marktwerking.
Er moet een nieuwe golf van liberalisering en privatisering komen.
Gezien de ontwikkelingen in Griekenland is het op z'n minst fascistisch.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:46 schreef Monolith het volgende:
Is deze TT zo langzamerhand niet notewaardig?
Als Joden een vliegtuig kunnen betalen met een vlag erachter, moet het ons ook lukken.quote:
Communisme moet gewoon dood, etc. etc.quote:
Daarom moeten we geen PvdA stemmen.quote:
DE-POLSC-IS-FOUT!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Joden een vliegtuig kunnen betalen met een vlag erachter, moet het ons ook lukken.
Ik zou trots zijn met zo'n vliegtuigje boven m'n dak.quote:
Rot op.quote:
Er wonen meer Ajaxfans in Leiden dan in Amsterdam.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen warm welkom voor Rotterdammers.
Rotterdam is gewoon een soort Urk.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé je kan ook te ver gaan hè reserve-Duitser.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een soort Urk.
Vol criminaliteit, weinig Nederlands aan en allemaal inteelt.
Daarom juist, we hebben het al eens platgegooid, dat moet onze sentimenten wel weergeven denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé je kan ook te ver gaan hè reserve-Duitser.
Aha, dus over dertig jaar willen ze wel weer!quote:Maar hoe het ook wendt of keert, samenwerken met de PVV zit er, als het aan de CDA-jongeren ligt, voorlopig niet meer in.
''We willen een partij nooit uitsluiten, maar het is lastig samenwerken met een onbetrouwbare partner. Ik zie dat dus de eerste paar kabinetsperiodes nog niet gebeuren. Misschien over een jaar of 30 of zo, als de PVV bijvoorbeeld leden krijgt die inspraak hebben, dan wordt het een ander verhaal - als de partij er dan nog is."
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Net Twente.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een soort Urk.
Vol criminaliteit, weinig Nederlands aan en allemaal inteelt en afhankelijk van de kust.
Zoveel kustlijn hier ook inderdaad.quote:
Ze vergeten alleen dat dan 90% van de CDA'ers overleden is.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, dus over dertig jaar willen ze wel weer!
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.
Haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.
Alleen wanneerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.
Driewerf vagijn!, zou MrDD zeggen.quote:
Die zelfhaat van je neemt wel rare proporties aan.quote:
Daarom moet je het zelf zoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Alsof Rotterdammers bekend staan om sophistication.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |