Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.
Haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.
Alleen wanneerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk je nu, voor je het weet zit je elke dag in Lantaren Venster sophisticated te doen, na een dagje hard werken als leraar op het Erasmiaans Gymnasium.
Driewerf vagijn!, zou MrDD zeggen.quote:
Die zelfhaat van je neemt wel rare proporties aan.quote:
Daarom moet je het zelf zoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha.
Alsof Rotterdammers bekend staan om sophistication.
Nee dankje.quote:
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dankje.
Rotterdam kan me niet bekoren.
Mij willen jullie wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.
Sowieso alles wat blank is willen jullie niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.
Klopt, behalve waht die willen we wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso alles wat blank is willen jullie niet.
Oeps. Ik heb de OP snel voor het eten getikt. Dus niet verder gecontroleerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef eriksd het volgende:
Iets kent een keerzijde, Robin. Niet "er zit een keerzijde achter".
Benze_Appel.quote:
Ze doet zelfs Surinamers na.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
Karsu klinkt wel tof, vanavond naar luisteren dan maar.
Hier is de stempel.quote:
Weer een dictatorworshiptopicquote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
Mag dit topic naar POL, lieve mods.
Chili en het onderwijs
Haha wat is een gare huidskleur ?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik verheug me er nu al op wanneer Turken en Marokkanen de zieligheidsstempel mogen delen met Oost-Europeanen.
Daar gaat het alleenrecht op zieligheid door gare religie en/of huidskleur.
Als 't bruin is is 't gaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |