ik ook niet, ze betalen er grof voor. Moeten ze toch zelf weten?quote:
Dit.quote:
^^ Het lijkt me als land fantastisch om extra inkomsten te genereren op deze manier. Als mensen het er voor over hebben, prima toch?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Schandalig. Niet van Heathrow maar van de douane, en daarom is het ook schandalig. Het is de staat die hier te koop blijkt, corrupt is dus, al wisten we dat natuurlijk al.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Schandalig. Niet van Heathrow maar van de douane, en daarom is het ook schandalig. Het is de staat die hier te koop blijkt, corrupt is dus, al wisten we dat natuurlijk al.
Mensen met geld kunnen privileges kopen bij private bedrijven ja. Bij publieke diensten vind ik dat wel een heel ander verhaal hoor. Vooral wanneer die privileges ervoor zorgen dat de gewone man extra lang kan wachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ook niet, ze betalen er grof voor. Moeten ze toch zelf weten?
of vinden mensen het ook niet eerlijk dat er mensen zijn die business class vliegen? en daar een speciale incheck voor hebben vaak? Of als eerste het vliegtuig inmogen?
Wat een gejank toch altijd om dit soort dingen. Mensen met geld kunnen privileges kopen nou en?
Dat interesseert me niet zoveel, het gaat erom dat de overheid stiekem een gunst verleent aan hen die daarvoor willen betalen. Dat is in elke andere context ontoelaatbaar, waarom in deze niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]![]()
Idd zulke regels gelden voor iedereen, dat staathoofden en hoge ambtenaren er niet doorheen hoeven is mij al een doorn in het oog. Wanneer de flapdrollen die zulke belachelijke regels bedenken nu ook eens zelfs geconfronteerd worden met de gevolgen van hun eigen regels bestaat de kans dat ze misschien eens echt over regels uitvoering en wenselijkheid gaan nadenken.
En die mensen die het geld daarvoor hebben doen dat, omdat ze het kunnen betalen en zolang het illegaal is is het gewoon een voordeel dat je kunt kopen als je daar het geld voor hebt.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet zoveel, het gaat erom dat de overheid stiekem een gunst verleent aan hen die daarvoor willen betalen. Dat is in elke andere context ontoelaatbaar, waarom in deze niet?
Hoezo stiekem?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet zoveel, het gaat erom dat de overheid stiekem een gunst verleent aan hen die daarvoor willen betalen. Dat is in elke andere context ontoelaatbaar, waarom in deze niet?
Het verwijt treft dan ook niet de rijken, maar de overheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die mensen die het geld daarvoor hebben doen dat, omdat ze het kunnen betalen en zolang het illegaal is is het gewoon een voordeel dat je kunt kopen als je daar het geld voor hebt.
Dát is het voordeel van geld hebben. Je kunt meer.
Ik vind het ook niet zozeer schandalig van die mensen, ik vind het schandalig van de overheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En die mensen die het geld daarvoor hebben doen dat, omdat ze het kunnen betalen en zolang het illegaal is is het gewoon een voordeel dat je kunt kopen als je daar het geld voor hebt.
Meer kopen ja, daar heb ik geen moeite mee. Maar de douane hoort niet te koop te zijn.quote:Dát is het voordeel van geld hebben. Je kunt meer.
De douane is niet te koop. De mogelijkheid om een lange rij te omzeilen is te koop.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zozeer schandalig van die mensen, ik vind het schandalig van de overheid.
[..]
Meer kopen ja, daar heb ik geen moeite mee. Maar de douane hoort niet te koop te zijn.
Je koopt de douane ook niet. Je wordt gewoon gecontroleerd e.d. Alleen in een wat snellere en comfortabele manier. Je koopt een dienst die de douane levert.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Meer kopen ja, daar heb ik geen moeite mee. Maar de douane hoort niet te koop te zijn.
Extra service wel, maar je onttrekken aan veiligheidsmaatregelen door met geld te schuiven is wel achterlijk. Ach het is wachten op de eerste terrorist die dus met veel geld op de snelle manier naar binnen gaat. Dan is dit ook snel afgelopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
Dat veiligheidsprobleem valt volgens mij ook best mee. Passagiers die dure tickets kopen, mogen best een beetje extra service krijgen. (die ook nog eens extra kost)
Waar lees je dat die mensen niet gecontroleerd worden? Ik haal het niet uit het bericht, iig.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Extra service wel, maar je onttrekken aan veiligheidsmaatregelen door met geld te schuiven is wel achterlijk. Ach het is wachten op de eerste terrorist die dus met veel geld op de snelle manier naar binnen gaat. Dan is dit ook snel afgelopen.
Hij heeft wel gelijk. Waarom werken publieke ambtenaren mee aan dit soort service aan de rijken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |