Gé zijt nen veulpraats, en nen lefschopper.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeren houden niet van lange zinnen.
Of blaaskaken.
Ik mis een cynicus met gevoel voor (zwarte) humor. En die toch optimist is.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
Wat een kleurloos figuur zeg. Kunnen we niet een paar POL'ers ertussen zetten?
Gisteren was er zo'n overblijfmoeder bij Buitenhof. Helemaal dichtgetikt door communicatieadviseurs, en dan denken dat het werkt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:22 schreef eriksd het volgende:
Die CDA figuren
Wat zit er toch een beangstigend dun spectrum tussen gemiddelde klapmongool en fractievoorzitter van een middenpartij.
Hoe verloopt je stage?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gisteren was er zo'n overblijfmoeder bij Buitenhof. Helemaal dichtgetikt door communicatieadviseurs, en dan denken dat het werkt.
Die snelweg ben ik de afgelopen week 5 keer op en neer gereden, welke snelheidsbeperkingen?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:19 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben enigszins uit mijn hum door een gebrekkige nachtrust en de snelheidsbeperkingen op de A1.
Correctie. Top level domainquote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef GSbrder het volgende:
.amsterdam
Je eigen domeinnaam als gemeente.
Die moet ik morgen nog ergens voor opzoeken.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben nu bezig met Thin Cap GLO, trouwens.
Ja, erg amateuristisch. Het lijkt erop of ze die microfoons hebben besteld bij een chinese webshopquote:Op maandag 7 mei 2012 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat een geklungel met het geluid zeg. Prutsers
Het wordt zo een warboel aan adressen.quote:
Je mag er 100.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die snelweg ben ik de afgelopen week 5 keer op en neer gereden, welke snelheidsbeperkingen?
Klopt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:57 schreef GSbrder het volgende:
TLD dan.
.eu was krimpende, las ik ergens.
De inspanningen van topvastlegger remlof ten spijt.
De leverancier is misschien niet zo CDA- gezindquote:Op maandag 7 mei 2012 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, erg amateuristisch. Het lijkt erop of ze die microfoons hebben besteld bij een chinese webshop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |