Nee dankje.quote:
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dankje.
Rotterdam kan me niet bekoren.
Mij willen jullie wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.
Sowieso alles wat blank is willen jullie niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je was dan ook onbepaald voornaamwoord , Tukkers willen we hier niet.
Klopt, behalve waht die willen we wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso alles wat blank is willen jullie niet.
Oeps. Ik heb de OP snel voor het eten getikt. Dus niet verder gecontroleerd.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef eriksd het volgende:
Iets kent een keerzijde, Robin. Niet "er zit een keerzijde achter".
Benze_Appel.quote:
Ze doet zelfs Surinamers na.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:02 schreef De_Guidance het volgende:
Karsu klinkt wel tof, vanavond naar luisteren dan maar.
Hier is de stempel.quote:
Weer een dictatorworshiptopicquote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef robin007bond het volgende:
Mag dit topic naar POL, lieve mods.
Chili en het onderwijs
Haha wat is een gare huidskleur ?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
Ik verheug me er nu al op wanneer Turken en Marokkanen de zieligheidsstempel mogen delen met Oost-Europeanen.
Daar gaat het alleenrecht op zieligheid door gare religie en/of huidskleur.
Als 't bruin is is 't gaar.quote:
Ik heb je gemist.quote:
Moest drinken vanmiddag.quote:
Okequote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als 't bruin is is 't gaar.
Zwart is aangebrand.
Jij bent de anti-AA voorman.quote:
Daarom heb ik ook liever rare dan well done.quote:
Met het laatste bedoelde ik je directe collega.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zelfhaat van je neemt wel rare proporties aan.
Goed zo, pak die Erik maar goed aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Met het laatste bedoelde ik je directe collega.
Ik heb hem al een cadeau gegeven op FB.quote:
Ik ben geblesseerd.quote:
Peter.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb hem al een cadeau gegeven op FB.
Ik zag het.quote:
quote:
Is niet grappig gek.quote:
quote:
Te gebruiken wanneer Koos handtastelijk wordt.quote:
Nautilus zal dit betreuren.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal niets in Rotterdam te zoeken, daarom is het competitievervalsing.
Niet zo hè!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
Hij heeft z'n pen verkeerd vastgehouden tijdens een spelletje razende reporter.
Resulterende in een mooie foto op FB van een handblessure in gips.
Maak ik het een beetje luchtig is het weer niet goed.quote:
Nee, hoor:quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik heb niet zo veel tijd voor je, jongen. Hier wordt gewerkt.
De deur van de kroeg nam wraak.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maak ik het een beetje luchtig is het weer niet goed.
Of nam je nichtje eindelijk wraak?
Nou ja, stukje heuvelachtige bossen is iets te veel gevraagd voor bejaarden vrees ik. Tenzij je van je oma af wilt.quote:
Zolang je op je fiets blijft niet nee.quote:
Mijn oma is allang uitgefietst.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, stukje heuvelachtige bossen is iets te veel gevraagd voor bejaarden vrees ik. Tenzij je van je oma af wilt.
Je gaat ze leren op Wilders te stemmen?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:45 schreef Picchia het volgende:
Nou, als ik ooit kinderen krijg dan leg ik ze wel even wat ik allemaal zelf heb moeten leren. De levensinstructies van mijn ouders waren wel heel belabberd.
Je adoreert Thatcher toch niet voor niets?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Deze Chinees blijft maar volhouden dat Taiwan Chinees is en Amerika het bezet houdt.
Leuk lijkt me dat, die propaganda volgen.
U gaat ze leren baarden te dragen en The Human Centipede te kijken, dat lijkt me een zeer opbeurend perspectief.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je gaat ze leren op Wilders te stemmen?
Hij komt zo hald.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
Deze Chinees blijft maar volhouden dat Taiwan Chinees is en Amerika het bezet houdt.
Leuk lijkt me dat, die propaganda volgen.
Nee, politiek en economie ging het altijd over.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je gaat ze leren op Wilders te stemmen?
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom juist, we hebben het al eens platgegooid, dat moet onze sentimenten wel weergeven denk ik.
Ik ga niet voortplanten, dat lijkt mij beter voor de mensheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef Reya het volgende:
[..]
U gaat ze leren baarden te dragen en The Human Centipede te kijken, dat lijkt me een zeer opbeurend perspectief.
En dat de kogel van links kwam.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef waht het volgende:
Mijn kinderen moeten weten dat Arafat een terrorist is en zijn Nobelprijs de farce van de eeuw was.
Vertel ze liever dat hij die Nobelprijs voor de Vrede terecht heeft gekregen maar dat het kut-Likud de toen gesloten verdragen aan z'n laars lapte.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:57 schreef waht het volgende:
Mijn kinderen moeten weten dat Arafat een terrorist is en zijn Nobelprijs de farce van de eeuw was.
Dat zal ik niet doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel ze liever dat hij die Nobelprijs voor de Vrede terecht heeft gekregen maar dat het kut-Likud de toen gesloten verdragen aan z'n laars lapte.
Dat heeft die jongen toch helemaal niet nodig?quote:
Van haatsnor naar haatbaard.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef eriksd het volgende:
Nee maar, gewelddadige haatbaarden in Duitsland.
Whats new.
Of voor Nederland: van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van haatsnor naar haatbaard.
Dat zou een mooie titel zijn van een docu.
van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel, hoe remlof een obsessie ontwikkelde.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Of voor Nederland: van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel.
TitusPullo heeft eindelijk een onderwerp voor zijn promotie.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel, hoe remlof een obsessie ontwikkelde.
Nee, dat deden zij, een islamobsessie. En ja daar stoor ik me aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
van haatkaleplaat naar haatbeethovenkapsel, hoe remlof een obsessie ontwikkelde.
De gebezigde attributen kunnen verzoend worden met de persoonsbeschrijving van Julius Caesar en met die van Karel de Grote.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Reya het volgende:
[..]
TitusPullo heeft eindelijk een onderwerp voor zijn promotie.
Dat is geen obsessie volgens B_A.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat deden zij, een islamobsessie. En ja daar stoor ik me aan.
Zo'n provinciegeval?quote:
Natuurlijk is het bij de PVV een obsessie, maar de afkeer van een democratisch gekozen partij van remlof z'n kant net zo goed.quote:
Niet echt. Of heeft Remlof voor een verbod op de PVV gepleit? Of het handvest van de PVV? Of PVV'ers zelf?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Natuurlijk is het bij de PVV een obsessie, maar de afkeer van een democratisch gekozen partij van remlof z'n kant net zo goed.
Het begint me zorgen te baren dat de Duitse PvdA de cartoons van Kurt Westergaard wil verbieden om de salafisten zo rustig te houden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef eriksd het volgende:
Nee maar, gewelddadige haatbaarden in Duitsland.
Whats new.
Nee, ik wens ze alleen maar kapot. Op een democratische manier.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Of heeft Remlof voor een verbod op de PVV gepleit? Of het handvest van de PVV? Of PVV'ers zelf?
Stoor je eens aan de zwartekousenbende in Duitsland.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat deden zij, een islamobsessie. En ja daar stoor ik me aan.
Ik denk, dat als hij zou kunnen, dat hij graag de PVV zou verbieden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Of heeft Remlof voor een verbod op de PVV gepleit? Of het handvest van de PVV? Of PVV'ers zelf?
Ik vind dat de PVV verboden zou kunnen worden op grond van Artikel 1 van de Grondwet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk, dat als hij zou kunnen, dat hij graag de PVV zou verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |