Ik heb hetzelfde, maar dit hielp inderdaad, thanks kutmodquote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef HeatWave het volgende:
landelijke storing, ff 8.8.8.8 als DNS instellen en klaar.
Anytime relmofquote:Op maandag 7 mei 2012 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar dit hielp inderdaad, thanks kutmod
Ik had die oplossing ook al gevonden.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:25 schreef HeatWave het volgende:
landelijke storing, ff 8.8.8.8 als DNS instellen en klaar.
De meeste mensen hebben wel een mobiel toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had die oplossing ook al gevonden.
Lastig als je denkt dat het internet helemaal niet werkt en je niet op FOK! kunt komen though
Daarmee kon ik op FOK! niet zo snel een oplossing vinden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:10 schreef HeatWave het volgende:
De meeste mensen hebben wel een mobiel toch?.
8.8.4.4 werkt ook als het goed is.quote:
Hoeft opzich niet, het blijft gewoon werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef WeHD het volgende:
Het werkt.
Trouwens, als de storing voorbij is,
moet je hem dan weer veranderen?
Wel als je de google dns gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef WeHD het volgende:
Het werkt.
Trouwens, als de storing voorbij is,
moet je hem dan weer veranderen?
Configuratiescherm > Netwerk en internet > Netwerkcentrum > Netwerkverbindingen beheren, daar zoek je je internetverbinding op, eigenschappen van adapter, dan TCP/IPv4, eigenschappen, DNS en daar kun je het invullen.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er net uit dat dit een landelijke storing betreft. Alleen jammer dat ik die nieuwspagina's niet kan lezen
Hoe stel ik die DNS in?
Ik heb trouwens geen mobiel internet
ADSLquote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
UPC is al wekenlang aan het kutten. Vorige week lag het (in ieder geval in mijn regio) de hele dag platEen paar dagen terug was het opnieuw raak net zoals vandaag dus. UPC
Yep, hier (Alkmaar) ook. Daarnaast is die modem die ze geleverd hebben ook kut wat betreft het forwarden van poorten enzo (360, PS3 etc)quote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef GlenSpey het volgende:
UPC is al wekenlang aan het kutten. Vorige week lag het (in ieder geval in mijn regio) de hele dag platEen paar dagen terug was het opnieuw raak net zoals vandaag dus. UPC
![]()
![]()
Waar heb je dat op ingesteld? In je modem? Dan heb je kans dat dat met bijvoorbeeld nieuwe firmware weer reset is naar standaardwaardes. En nee, dat is dan geen inbreuk op je privacy.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:32 schreef Wolk het volgende:
Zeg, ik heb OpenDNS ingesteld..
Maar nu gebruik ik opeens weer de UPC servers...
Is het mogelijk dat UPC zelf de DNS adressen weer omzet???
En is dat eigenlijk niet een enorme inbreuk op mijn pc / privacy??
Op je pc? Dat kan upc echt niet wijzigen hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef Wolk het volgende:
Ik heb gewoon bij mijn netwerk-voorkeuren handmatig OpenDNS ingevoerd, en nu staan er opeens weer UPC DNS-servers ingevuld..
je hebt toch niet je internet verbinding herstelt een keer he? dan reset windows alles naar standaard..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:58 schreef Wolk het volgende:
Ik heb gewoon bij mijn netwerk-voorkeuren handmatig OpenDNS ingevoerd, en nu staan er opeens weer UPC DNS-servers ingevuld..
Nee niets verandert, zou het ermee te maken hebben dat het op 'automatische configuratie' staat? Volgens mij verandert UPC wel degelijk van afstand mijn DNS instellingen.. Nu doet de Pirat Bay het niet meer...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch niet je internet verbinding herstelt een keer he? dan reset windows alles naar standaard..
Obvious troll...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Wolk het volgende:
[..]
Nee niets verandert, zou het ermee te maken hebben dat het op 'automatische configuratie' staat? Volgens mij verandert UPC wel degelijk van afstand mijn DNS instellingen.. Nu doet de Pirat Bay het niet meer...
Verrek, ik heb KPN en thepiratebay doet het ook niet meerquote:Op maandag 4 juni 2012 17:20 schreef Wolk het volgende:
[..]
Nee niets verandert, zou het ermee te maken hebben dat het op 'automatische configuratie' staat? Volgens mij verandert UPC wel degelijk van afstand mijn DNS instellingen.. Nu doet de Pirat Bay het niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals al is gezegd kan UPC nooit de instellingen in je computer veranderen.
Dat helpt niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef Wolk het volgende:
Ja rare ik lees het nieuws. Ik had OpenDNS ingesteld om Pirate Bay te gebruiken,
UPC wil niets.quote:maar nu staan de DNS instellingen weer zoals UPC dat wil..
Welk deel hiervan snap je niet:quote:Anyways: ik zet het nog eens om en ga kijken of ik gek ben of dat UPC WEL automatisch de DNS aanpast..
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Op je pc? Dat kan upc echt niet wijzigen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |