Hallo,
Ik heb sinds 2 uur steeds iets met dns server.
Dat het niet kan verbinden. Ik heb UPC als provider.
Nu heb ik dan weeer internet, maar dan krijg ik weer de error op google chrome:
Deze webpagina is niet beschikbaar
De server op hackersplaza.nl kan niet worden gevonden, omdat de DNS-lookup is mislukt. DNS is de netwerkservice die de naam van een website vertaalt in het internetadres. Deze fout wordt meestal veroorzaakt door een verbroken internetverbinding of een verkeerd geconfigureerd netwerk. Deze kan ook worden veroorzaakt door een niet reagerende DNS-server of een firewall die de toegang van Google Chrome tot het netwerk blokkeert.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
Controleer uw DNS-instellingen. Neem contact op met uw netwerkbeheerder als u niet zeker weet wat dit betekent.
Probeer het voorspellen van het netwerk uit te schakelen door deze stappen te volgen: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde opties en verwijder het vinkje bij 'Netwerkacties voorspellen om de laadprestaties van pagina's te verbeteren'. Als het probleem hierdoor niet wordt opgelost, raden we u aan dit selectievakje weer aan te vinken voor betere prestaties.
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde opties > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Kan het DNS-adres van de server niet oplossen.
Ik | Megan Fox