Je hebt er wat last van extreme omstandigheden qua weer, die combinatie is niet lekker en het transport van de energie is ook een 'uitdaging'quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Groenlandse populatie kan ernstige schade oplopen van een mogelijke meltdown?
SS M&Ms AOw-afschaffing.quote:
De Amerikanen zijn er al eens enkele kernbommen kwijtgeraakt, dus ze zullen wel resistent tegen straling zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Groenlandse populatie kan ernstige schade oplopen van een mogelijke meltdown?
Het complot wordt pijnlijk zichtbaar.quote:
Die Ephimenco toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En de EUR was ooit de thuisbasis van een gewiekste Algerijn.
Ik ga goedkoop bier drinken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie net dat het maandag gewoon Koninginnedag is. Crisisfeesten.
Ik ben duidelijker sneren van je gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Nautilus. het volgende:
Schreef de man die niet wist wat hij wilde.
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:
En gedroomd over Brussel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik heb niet zo veel tijd voor je, jongen. Hier wordt gewerkt.
Niet zozeer voor het geld. Vandaag natuurlijk weer een afwijzing gehad van een vrouw. Dan kun je je een tijdje afzonderen, maar ondertussen raast de wereld door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |