Nog liever onafhankelijk van aardolie-import worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch lever ik liever in een land waar Shell beursgenoteerd is en gigacontracten uit Ethiopie sleept, dan een natie met een militaire overmacht om by force de energie uit schurkenstaten of angstige pro-US-landen zoals Kuweit te halen.
Dat lukt Nederland beter dan de USquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:04 schreef waht het volgende:
[..]
Nog liever onafhankelijk van aardolie-import worden.
Zeker. Straks gaan we olie doorvoeren naar het Europese achterland met op elektriciteit werkend transport.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat lukt Nederland beter dan de US.
En die Hoge Heeren in Den Haag maar Graaien!1111!!quote:
Elektriciteit, geproduceerd in Duitse kolencentralesquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker. Straks gaan we olie doorvoeren naar het Europese achterland met op elektriciteit werkend transport.
Nog meer!quote:
Hou het stil, wil je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elektriciteit, geproduceerd in Duitse kolencentrales?
Oh, natuurlijk.quote:
Raad deze quote!quote:
quote:" I'd like to share a revelation that I've had during my time here. It came to me when I tried to classify your species and I realized that you're not actually mammals. Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment but you humans do not. You move to an area and you multiply and multiply until every natural resource is consumed and the only way you can survive is to spread to another area. There is another organism on this planet that follows the same pattern. Do you know what it is? A virus. Human beings are a disease, a cancer of this planet. You're a plague and we are the cure. "
Oh dat is die linkse Agent. De hippie.quote:
Agent Smith, ja.quote:
Ik neem aan van wel. Morpheus zou PvdA stemmen door z'n kleurtje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Agent Smith, ja.
Maar of hij links was, weet ik niet.
Is Neo links? Ergens wel hè?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef waht het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Morpheus zou PvdA stemmen door z'n kleurtje.
Neem de rode pil en iedereen is even arm.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is Neo links? Ergens wel hè?
En het was een blauwe VVD-pil die hem in de Matrix laat blijven en een rode SP-pil voor de Waarheid.
Echter, Morpheus geeft hem een keus en vrije keus klinkt niet PvdA-esque.
Nederlandse kolencentrales in Duits eigendom, wij hebben over capaciteit op dit moment en toekomstige decennia, zij nietquote:
Door paniekvoetbal met kerncentrales, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nederlandse kolencentrales in Duits eigendom, wij hebben over capaciteit op dit moment en toekomstige decennia, zij niet
Moruroa.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Door paniekvoetbal met kerncentrales, dat dan weer wel.
Kunnen we niet een lapje Groenland kopen voor wat kerncapaciteit?
Ook daarvoor stond al een hele stevige uitbreiding van de NL capaciteit op stapel of was al in aanbouw. Dit is bijkomend toeval.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Door paniekvoetbal met kerncentrales, dat dan weer wel.
Kernenergie lijkt me met de huidige stand der techniek geen verstandige of erg haalbare optiequote:Kunnen we niet een lapje Groenland kopen voor wat kerncapaciteit?
De Groenlandse populatie kan ernstige schade oplopen van een mogelijke meltdown?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kernenergie lijkt me met de huidige stand der techniek geen verstandige of erg haalbare optie.
We helpen elkaar, zoals het goede buren betaamt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nederlandse kolencentrales in Duits eigendom, wij hebben over capaciteit op dit moment en toekomstige decennia, zij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |