Ik ben wel benieuwd. Ik had trouwens de cmos gerest, kan dat nog roet in het eten gooien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd of ze er wat van kunnen maken. Succes.
Nee kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik had trouwens de cmos gerest, kan dat nog roet in het eten gooien? ;{
Tsjonge. En dat is - uiteraard - de fout van de mensen die modaal of meer verdienenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijf geloven in het neo-liberale sprookje dat door die gladjakker, want dat is Rutte. Jaren geleden al voor gewaarschuwd.
Met Rutte kan straks 1 op de 7 huishoudens naar de voedselbank.
Nee, het systeem dat kansen niet eerlijk verdeelt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge. En dat is - uiteraard - de fout van de mensen die modaal of meer verdienen.
1 op de 7 huishoudens kan niet voor zichzelf zorgenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijf geloven in het neo-liberale sprookje dat door die gladjakker, want dat is Rutte. Jaren geleden al voor gewaarschuwd.
Met Rutte kan straks 1 op de 7 huishoudens naar de voedselbank.
Want in welk systeem is dat wel het geval?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het systeem dat kansen niet eerlijk verdeelt.
Ohja, jij wilde een soort overheidsorgaan dat werkgevers verplicht werknemers in de maag splitst na een opleiding hé.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het systeem dat kansen niet eerlijk verdeelt.
Een goede mix van een communisme en kapitalisme.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Want in welk systeem is dat wel het geval?
Je mag verdienen als iemand het goedkeurt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mix van een communisme en kapitalisme.
Een karikatuur van maken helpt niet, jong.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohja, jij wilde een soort overheidsorgaan dat werkgevers verplicht werknemers in de maag splitst na een opleiding hé.
Wat er ook gebeurt, het is niet de fout van mensen zelf dat ze langs de kant staan. Nee, we draaien het 180 graden om: iedereen is slachtoffer
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie vorige post.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag verdienen als iemand het goedkeurt?
onzin, dat heb je met pure systemen. En daar zal ik nooit voor pleiten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd naar je organisatie, maar ik gok op oneindige welvaart voor de partijleiding en armoe voor de rest.
Ach man, je komt nooit met enige onderbouwing. Altijd maar dat gezeur en wat slagen in de ruimte.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een karikatuur van maken helpt niet, jong.
Nee, alleen de algemene instellingen van de BIOS worden dan teruggezet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi![]()
Is het dan zo dat dan de oorspronkelijke hardware door de bios wordt ingelezen?
Waarom zou deze combinatie nooit excessen kennen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
onzin, dat heb je met pure systemen. En daar zal ik nooit voor pleiten.
Omdat EG zich dat niet voor kan stellen dus vindt het niet plaats.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zou deze combinatie nooit excessen kennen?
Zoals welke?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Nee, alleen de algemene instellingen van de BIOS worden dan teruggezet.
Een beter corrigerend effect tegen excessen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zou deze combinatie nooit excessen kennen?
Volgens mij is de tegenstelling arm en rijk in oud-communistische landen zoals Rusland en China nog altijd het grootst. Maar goed, dat zal wel toeval zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat EG zich dat niet voor kan stellen dus vindt het niet plaats.
Ofzo.
Je liegt! Het klinkt sociaal en als eerlijk delen en dus is het zo! Aldus EG, die net stelde als een van de weinigen in staat te zijn door demagogie heen te prikken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij is de tegenstelling arm en rijk in oud-communistische landen zoals Rusland en China nog altijd het grootst. Maar goed, dat zal wel toeval zijn.
Het probleem is; het communisme corrigeert geen marktfouten, het stelt er een tweede eis voor in de plaats. Niet alleen moet iemand slim en sterk genoeg zijn om kapitaal te maken, ook moet men gewiekst genoeg zijn om zijn mannetjes bij de juiste partij te hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een beter corrigerend effect tegen excessen.
Ah, komt dat even handig uit! De overheid mag de prijzen bepalen, de overheid mag de winsten afromen en de overheid kan de baas spelen over de markt, dus als private partijen te machtig worden, zal de overheid ze kaltstellen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef EchtGaaf het volgende:
Voor de heldere: alle nutszaken terug naar de overheid. Daarmee is overheid ook werkgever Rest markt. Overheid is marktmeester.
Dat heet sociaal geloof ik. Beetje wapperen met je vinger, schelden tegen je broodheer et voila: SP/PVV.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:02 schreef waht het volgende:
EchtGaaf weet niet dat overheden (vooral despoten, ietwat minder bij moderne democratieën) sinds het begin der mensheid grotere graaiers zijn dan de bedrijfsgoddelijken van vandaag ooit zijn geweest.
Hij kiest liever voor het ergere kwaad om z'n eigen ongemak te verhelpen. Man man man.
quote:indien de onderneming die de ondernemer voor eigen rekening drijft geen deel uitmaakt van een samenwerkingsverband met een of meer andere ondernemers die daarbij voor eigen rekening een onderneming drijven of belastingplichtigen voor de vennootschapsbelasting: ¤ 118 000 000;
Toch niet naar de verkeerde voltages ??quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Auti het volgende:
[..]
cpu clock, multiplier, voltages, p-ata/s-ata alles.
Ik lees al jaren mee, dat lijkt me afdoende.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Lees nou eerst eens voordat je wat roept, waht.
Nee, gewoon terug naar fabrieksinstelling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toch niet naar de verkeerde voltages ??
Geen rol voor de kartelpolitie, afm etcquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, komt dat even handig uit! De overheid mag de prijzen bepalen, de overheid mag de winsten afromen en de overheid kan de baas spelen over de markt, dus als private partijen te machtig worden, zal de overheid ze kaltstellen.
Dit creeert geen welvaart, ook voor die 1 op de 7 huishoudens van je niet.
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen rol voor de kartelpolitie, afm etc
Nee, jij stak de straat voordat je kijkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee, dat lijkt me afdoende.
Dan zorg je maar voor dat je het wel kan!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kan ook niet voor mezelf zorgen.
Mijn hele leven lang zal ik door anderen verzorgd moeten worden, omdat ik mijn kleding niet zelf kan wassen, niet kan koken en geen geordend leven kan leven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan zorg je maar voor dat je het wel kan!!
Sleept dit gedoe al zo lang?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee, dat lijkt me afdoende.
Je wordt steeds grappiger EchtGaaf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De kijk van EG op sociaal-economische issues is niet van gister nee.quote:
Niks grappig aan, sterker nog, dat hebben we nu ook al... Een rol voor de overheid en ruimte voor markt. Maar iederéén zijn rol. Het erge is dat VVD alles wil vermarkten .quote:
Ik zag net nog een prachtige Berner Senner hond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn hele leven lang zal ik door anderen verzorgd moeten worden, omdat ik mijn kleding niet zelf kan wassen, niet kan koken en geen geordend leven kan leven.
Gelukkig zijn er nog Border Collies.
Dat zorgt voor minder mensen bij de voedselbank?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toezicht door overheid waar jij zoveel moeite mee hebt.
Gewoon meer afpakken van mensen die wat meer hebben! Haal het geld waar het zit, iedereen even arm. Weet je wat: iedereen naar de voedselbank!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zorgt voor minder mensen bij de voedselbank?
Betaald parkeren invoeren bij de voedselbankquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zorgt voor minder mensen bij de voedselbank?
Krijgen ze wel wat meer want ze blijven zielig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Betaald parkeren invoeren bij de voedselbank
Een gemengde economie is compleet wat anders dan een combinatie van twee filosofisch getinte begrippen waarmee je alle kanten op kan maar bovenal tegengesteld zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks grappig aan, sterker nog, dat hebben we nu ook al... Een rol voor de overheid en ruimte voor markt. Maar iederéén zijn rol. Het erge is dat VVD alles wil vermarkten .
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Druk met werk, nieuwe huis en emigratiequote:
Een motie van wantrouwen jegens een demissionaire minister? En wat zou dat als gevolg moeten hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik voorspel een motie van wantrouwen door Gekke Geert. En iedereen die daar niet mee instemt is onderdeel van het Grote Links-Europese Gevaar.
Maakt dat nog uit?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Een motie van wantrouwen jegens een demissionaire minister? En wat zou dat als gevolg moeten hebben?
Oeeehhh, knuffie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zag net nog een prachtige Berner Senner hond.![]()
Heet jij Beat?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Druk met werk, nieuwe huis en emigratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |