Toch niet naar de verkeerde voltages ??quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Auti het volgende:
[..]
cpu clock, multiplier, voltages, p-ata/s-ata alles.
Ik lees al jaren mee, dat lijkt me afdoende.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Lees nou eerst eens voordat je wat roept, waht.
Nee, gewoon terug naar fabrieksinstelling.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toch niet naar de verkeerde voltages ??
Geen rol voor de kartelpolitie, afm etcquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, komt dat even handig uit! De overheid mag de prijzen bepalen, de overheid mag de winsten afromen en de overheid kan de baas spelen over de markt, dus als private partijen te machtig worden, zal de overheid ze kaltstellen.
Dit creeert geen welvaart, ook voor die 1 op de 7 huishoudens van je niet.
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen rol voor de kartelpolitie, afm etc
Nee, jij stak de straat voordat je kijkt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee, dat lijkt me afdoende.
Dan zorg je maar voor dat je het wel kan!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Ik kan ook niet voor mezelf zorgen.
Mijn hele leven lang zal ik door anderen verzorgd moeten worden, omdat ik mijn kleding niet zelf kan wassen, niet kan koken en geen geordend leven kan leven.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan zorg je maar voor dat je het wel kan!!
Sleept dit gedoe al zo lang?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef waht het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee, dat lijkt me afdoende.
Je wordt steeds grappiger EchtGaaf.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een goede mix van een communisme en kapitalisme.
De kijk van EG op sociaal-economische issues is niet van gister nee.quote:
Niks grappig aan, sterker nog, dat hebben we nu ook al... Een rol voor de overheid en ruimte voor markt. Maar iederéén zijn rol. Het erge is dat VVD alles wil vermarkten .quote:
Ik zag net nog een prachtige Berner Senner hond.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn hele leven lang zal ik door anderen verzorgd moeten worden, omdat ik mijn kleding niet zelf kan wassen, niet kan koken en geen geordend leven kan leven.
Gelukkig zijn er nog Border Collies.
Dat zorgt voor minder mensen bij de voedselbank?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toezicht door overheid waar jij zoveel moeite mee hebt.
Gewoon meer afpakken van mensen die wat meer hebben! Haal het geld waar het zit, iedereen even arm. Weet je wat: iedereen naar de voedselbank!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zorgt voor minder mensen bij de voedselbank?
Betaald parkeren invoeren bij de voedselbankquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zorgt voor minder mensen bij de voedselbank?
Krijgen ze wel wat meer want ze blijven zielig!quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Betaald parkeren invoeren bij de voedselbank
Een gemengde economie is compleet wat anders dan een combinatie van twee filosofisch getinte begrippen waarmee je alle kanten op kan maar bovenal tegengesteld zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks grappig aan, sterker nog, dat hebben we nu ook al... Een rol voor de overheid en ruimte voor markt. Maar iederéén zijn rol. Het erge is dat VVD alles wil vermarkten .
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |