Dit is ingesteld om Eriksd aan lichaamsbeweging te helpen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom is er eigenlijk een verkiezingsforum én een politiek forum? Is VKZ een soort hek om het moddergooien heen?
Als we elke keer twee cruciale jaren in een crisis politiek om zeep gaan helpen om het rechts-populistische schreeuwmannetje du jour uit te schakelen kunnen we ons land wel opheffen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gaf Rutte juist een compliment. Ik geef de beste man het voordeel van de twijfel. Zeker weten doe ik het, maar ik denk dat Rutte deed wat nodig was om de PVV om zeep te helpen. Het was een kwestie van wie de langste adem had. En eerlijk is eerlijk: zijn tactiek heeft de VVD geen windeieren gelegd. En de PVV lijkt het komende decennium uitgespeeld waarmee de weg vrij is voor een meer hervormingsgezinde coalitie.
Als ik gelijk heb dan neem ik toch mijn pet voor Rutte af.
Je kunt ons niet dwarsliggen. We opereren op een ander niveau.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef betyar het volgende:
SP, gewoon om de rechtse klapviolen dwars te liggen.
Ja oke, Rutte had Wilders aan het begin natuurlijk ook de deur kunnen wijzen. Probleem was dan wel dat domrechts de illusie was blijven houden dat daadwerkelijk wat valt te bereiken met de PVV.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als we elke keer twee cruciale jaren in een crisis politiek om zeep gaan helpen om het rechts-populisiche schreeuwmannetje du jour uit te schakelen kunnen we ons land wel opheffen.
Nou en.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja oke, Rutte had Wilders aan het begin natuurlijk ook de deur kunnen wijzen. Probleem was dan wel dat domrechts de illusie was blijven houden dat daadwerkelijk wat valt te bereiken met de PVV.
Dwars te liggen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:26 schreef betyar het volgende:
SP, gewoon om de rechtse klapviolen dwars te liggen.
Bek houden, jood.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt of krijgt in deze...quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gaf Rutte juist een compliment. Ik geef de beste man het voordeel van de twijfel. Zeker weten doe ik het, maar ik denk dat Rutte deed wat nodig was om de PVV om zeep te helpen. Het was een kwestie van wie de langste adem had. En eerlijk is eerlijk: zijn tactiek heeft de VVD geen windeieren gelegd. En de PVV lijkt het komende decennium uitgespeeld waarmee de weg vrij is voor een meer hervormingsgezinde coalitie.
Als ik gelijk heb dan neem ik toch mijn pet voor Rutte af.
Aldus de SP stemmer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt of krijgt in deze...
Natuurlijk ging hij met de PVV in zee om de partij in te kapselen. Hij wilde zeker de PVV niet in de oppositie als de grote concurrent op rechts. Dat is ook de reden dat hij paars + als alternatief liet liggen...
En ja, tot op heden is hem dat goed gelukt.
Een doortrapt politicus die zelfs in staat is om drollen te verkopen aan het dommer electoraat.
D-day voor mijn pc vandaag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:40 schreef Auti het volgende:
Ik lach net helemaal dubbel. Ik was een spelletje aan het spelen en toen kwam ik op een server waar een speler zijn naam DrDurrr wasEn in de chat verscheen ook regelmatig iets als hurrrkadurrr bedurrr durrkeburrr
Moet jij niet ergens een topic openen om wat veren in de reet van Rutte I te steken?quote:
Wat is er doortrapt aan als SP-stemmers het kunnen doorzien? Als er een partij dramatisch electoraat aantrekt, is het de SP wel. En de PVV.quote:
Rutte is een doortrapte demogoog eerste klas, jong. Het gros stinkt er gewoon in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er doortrapt aan als SP-stemmers het kunnen doorzien? Als er een partij dramatisch electoraat aantrekt, is het de SP wel. En de PVV.
Wat een drama eigenlijk
Oh ja, het Medion probleem.. Hoezo D-day? Ik zat er gisteravond nog even aan te denken, wat voor videokaart(en) werken er niet op? Hoorde die bij de pc zelf of is het een nieuwere/betere videokaart?quote:
Dat gehuil over Europa en de gulden, dat is pas demagogie. Ik weet niet of boter smelt bij deze temperatuur maar ik zou maar alvast wat doekjes pakken om je hoofd af te vegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rutte is een doortrapte demogoog eerste klas, jong. Het gros stinkt er gewoon in.
Ik ga naar een zaak en we gaan het ding testen en dan blijkt wel of hier gered kan wordenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh ja, het Medion probleem.. Hoezo D-day? Ik zat er gisteravond nog even aan te denken, wat voor videokaart(en) werken er niet op? Hoorde die bij de pc zelf of is het een nieuwere/betere videokaart?
Want ik bedacht mij inene dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat je voeding niet genoeg prik geeft aan de videokaart.
Blijf geloven in het neo-liberale sprookje dat door die gladjakker, want dat is Rutte. Jaren geleden al voor gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gehuil over Europa en de gulden, dat is pas demagogie. Ik weet niet of boter smelt bij deze temperatuur maar ik zou maar alvast wat doekjes pakken om je hoofd af te vegen.
Ok, ik ben benieuwd of ze er wat van kunnen maken. Succes.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga naar een zaak en we gaan het ding testen en dan blijkt wel of hier gered kan worden![]()
De videokaart van de oorspronkelijke generatie zit er in.Wat wle opvalt is dat de fan bij starten een hard geluid maakt om later rustige te gillen.
Ik ben wel benieuwd. Ik had trouwens de cmos gerest, kan dat nog roet in het eten gooien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd of ze er wat van kunnen maken. Succes.
Nee kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Ik had trouwens de cmos gerest, kan dat nog roet in het eten gooien? ;{
Tsjonge. En dat is - uiteraard - de fout van de mensen die modaal of meer verdienenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Blijf geloven in het neo-liberale sprookje dat door die gladjakker, want dat is Rutte. Jaren geleden al voor gewaarschuwd.
Met Rutte kan straks 1 op de 7 huishoudens naar de voedselbank.
Nee, het systeem dat kansen niet eerlijk verdeelt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge. En dat is - uiteraard - de fout van de mensen die modaal of meer verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |