Je hebt er wat last van extreme omstandigheden qua weer, die combinatie is niet lekker en het transport van de energie is ook een 'uitdaging'quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Groenlandse populatie kan ernstige schade oplopen van een mogelijke meltdown?
SS M&Ms AOw-afschaffing.quote:
De Amerikanen zijn er al eens enkele kernbommen kwijtgeraakt, dus ze zullen wel resistent tegen straling zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De Groenlandse populatie kan ernstige schade oplopen van een mogelijke meltdown?
Het complot wordt pijnlijk zichtbaar.quote:
Die Ephimenco toch.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
En de EUR was ooit de thuisbasis van een gewiekste Algerijn.
Ik ga goedkoop bier drinken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zie net dat het maandag gewoon Koninginnedag is. Crisisfeesten.
Ik ben duidelijker sneren van je gewend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Nautilus. het volgende:
Schreef de man die niet wist wat hij wilde.
Dat kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:
En gedroomd over Brussel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Nautilus. het volgende:
Ja, ik heb niet zo veel tijd voor je, jongen. Hier wordt gewerkt.
Niet zozeer voor het geld. Vandaag natuurlijk weer een afwijzing gehad van een vrouw. Dan kun je je een tijdje afzonderen, maar ondertussen raast de wereld door.quote:
Dat zijn vervelende dingen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:00 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Niet zozeer voor het geld. Vandaag natuurlijk weer een afwijzing gehad van een vrouw. Ik zie wel wat voor kabinet er komt. Koopkracht zal wat afnemen, maar zolang ik boven de 125% van het minimumloon zit, vind ik het wel best (ik woon goedkoop).
EchtGaaf is weer helemaal terug
Bwehe, daar heeft Oceanie wel een handje van, alcohol en tabak is daar verschrikkelijk duur.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:08 schreef De_Guidance het volgende:
‘Prijs pakje sigaretten naar 100 dollar (61 euro)’
Meh, ik vond Pechtold-Samsom leuker, laatstgenoemde komt als loser uit elke discussie.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, ik vond Pechtold-Samsom leuker, laatstgenoemde komt als loser uit elke discussie.
Ergens begin ik medelijden te krijgen met PvdA'ers, welke mafkees ze ook kiezen, hij/zij faalt altijd miserabel. Maar goed, aan de andere kant is het wel prettig dat we er op kunnen bouwen dat de PvdA altijd voor de nodige humor zorgt door zo hard te falen.quote:
Zeker, maar kiezen tussen SP of PvdA is makkelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens begin ik medelijden te krijgen met PvdA'ers, welke mafkees ze ook kiezen, hij/zij faalt altijd miserabel. Maar goed, aan de andere kant is het wel prettig dat we er op kunnen bouwen dat de PvdA altijd voor de nodige humor zorgt door zo hard te falen.
Kale communistische clown, of communistische basisschoolleraar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, maar kiezen tussen SP of PvdA is makkelijk natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kale communistische clown, of communistische basisschoolleraar.
Tough, tough.
Dan liever de vingerlikkende salarisadminstrateur van een soepfabriek nietwaar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kale communistische clown, of communistische basisschoolleraar.
Tough, tough.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan liever de vingerlikkende salarisadminstrateur van een soepfabriek nietwaar?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan liever de vingerlikkende salarisadminstrateur van een soepfabriek nietwaar?
Stem VVD, want de waarheid is hard.quote:
Nee, ze echt heel erg cringeworthy. Er wordt wat gevraagd, je ziet haar diep ademhalen om met haar kutaccentje bullcrap uit te kramen.quote:
Maar ze wil niet voor punten uit het Catshuisakkoord stemmen, zonder go van de PvdA. Waarom heb je dan een eigen partij, vraag ik me af.quote:
Ja precies, daar hou ik wel van, zo'n toneelstukje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ze echt heel erg cringeworthy. Er wordt wat gevraagd, je ziet haar diep ademhalen om met haar kutaccentje bullcrap uit te kramen.
CV opleuken denk ik dan. Fractieleider staat beter dan kamerlid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ze wil niet voor punten uit het Catshuisakkoord stemmen, zonder go van de PvdA. Waarom heb je dan een eigen partij, vraag ik me af.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ze echt heel erg cringeworthy. Er wordt wat gevraagd, je ziet haar diep ademhalen om met haar kutaccentje bullcrap uit te kramen.
Voorschrift?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |