Stem VVD, want de waarheid is hard.quote:
Nee, ze echt heel erg cringeworthy. Er wordt wat gevraagd, je ziet haar diep ademhalen om met haar kutaccentje bullcrap uit te kramen.quote:
Maar ze wil niet voor punten uit het Catshuisakkoord stemmen, zonder go van de PvdA. Waarom heb je dan een eigen partij, vraag ik me af.quote:
Ja precies, daar hou ik wel van, zo'n toneelstukje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ze echt heel erg cringeworthy. Er wordt wat gevraagd, je ziet haar diep ademhalen om met haar kutaccentje bullcrap uit te kramen.
CV opleuken denk ik dan. Fractieleider staat beter dan kamerlid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ze wil niet voor punten uit het Catshuisakkoord stemmen, zonder go van de PvdA. Waarom heb je dan een eigen partij, vraag ik me af.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, ze echt heel erg cringeworthy. Er wordt wat gevraagd, je ziet haar diep ademhalen om met haar kutaccentje bullcrap uit te kramen.
Voorschrift?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die knappe jongen in je UI doet precies hetzelfde. Hij liegt voor z'n werk.quote:
Ja, als hij nou GL fractieleider was zou ik nog een stem overwegen, of een stage.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef waht het volgende:
[..]
Die knappe jongen in je UI doet precies hetzelfde. Hij liegt voor z'n werk.
Dan is er opeens wel een opening?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, als hij nou GL fractieleider was zou ik nog een stem overwegen, of een stage.
Smeerpijp.quote:
2 zelfs.quote:
Dan zouden ze er nog wel redelijk veel door kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Mijn grootste nieuwsgierigheid gaat nog altijd uit naar de steun van de PVV voor plannen uit het overleg die niet als Brusselse dictaten of gevaar voor Henk en Ingrid kunnen worden gezien.
Wilders is gespeend van politieke logica, dus het is afwachten in hoeverre hij nog doelen kan behalen door te cherrypicken uit het Catshuisakkoord.
Wat een duffe zinnen weer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef GSbrder het volgende:
Mijn grootste nieuwsgierigheid gaat nog altijd uit naar de steun van de PVV voor plannen uit het overleg die niet als Brusselse dictaten of gevaar voor Henk en Ingrid kunnen worden gezien.
Wilders is gespeend van politieke logica, dus het is afwachten in hoeverre hij nog doelen kan behalen door te cherrypicken uit het Catshuisakkoord.
Ja, dat is belangrijk verder, laffe tosti.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een duffe zinnen weer.
Geert wil gewoon gratis geld, lekker belangrijk verder.
Jij wil met jezelf kletsen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
Geert wil in Amerika met Ayaan over de islam kletsen.
Laffe tostiquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, dat is belangrijk verder, laffe tosti.
Geert wil in Amerika Ayaan ketsen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
Geert wil in Amerika met Ayaan over de islam kletsen.
True story.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef remlof het volgende:
Volgens mij waren Geerts grootouders van moeders kant ook moslim.
Hebben zij hun geboorteakte al overlegd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
True story.
Ze woonden samen met Obama op Mars.
Het is anders best plausibel als indo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
True story.
Ze woonden samen met Obama op Mars.
Klopt, de Koloniale Nederlanders in Nederlands Indie stonden bekend om hun Islamitische geloof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is anders best plausibel als indo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |