Wat moest jij zo ver in het oosten?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij Naarden, bij Amersfoort, bij Barneveld.
Zelfs een flitspaal! Nee, liever de A2 dan de A1.
Schiphol.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat moest jij zo ver in het oosten?
Hmmm, de A12 zat weer eens potdicht?quote:
Hihihi, op weg naar de kazerne neem ik vaak dezelfde snelweg, dat is dan altijd een lekker rustig stukje laagvliegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
En toch zijn de wegen in Nederland nog niet zo gek.
Het favoriete snelrijstukje blijft EHV-NIJ voor me.
Tegenwoordig is dat goed te doen, vroeger was het een hel. Of via Den Bosch met allemaal stoplichten of binnendoor over alleen maar N-wegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef GSbrder het volgende:
En toch zijn de wegen in Nederland nog niet zo gek.
Het favoriete snelrijstukje blijft EHV-NIJ voor me.
Vroeger, toen de snelwegen nog niet helemaal af waren.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat goed te doen, vroeger was het een hel. Of via Den Bosch met allemaal stoplichten of binnendoor over alleen maar N-wegen.
Dat is nog maar een jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vroeger, toen de snelwegen nog niet helemaal af waren.
Die ken ik enkel van 127 Hours, als die kerel eindelijk ontsnapt is.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik moet vaker Sigur Ros luisteren, echt. He-le-maal zen.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:
Ik herinner me dat nog.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat goed te doen, vroeger was het een hel. Of via Den Bosch met allemaal stoplichten of binnendoor over alleen maar N-wegen.
Die nieuwe stadsbrug ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Een jaar of 20 geleden was de A325 nog een snelweg tot aan de brug van Nijmegen, tegenwoordig is het een 50km/h weg.
Ja dat is ook bagger. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik elke dag met de trein van 026 naar 024 ga ipv met de auto.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Een jaar of 20 geleden was de A325 nog een snelweg tot aan de brug van Nijmegen, tegenwoordig is het een 50km/h weg.
En dat terwijl de Amerikanen nog zo hun best hebben gedaan om in Nijmegen ruimte te scheppen voor een royaal wegennet tot in het centrum.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die nieuwe stadsbrug ook.
70 km/h zou passend zijn. 50 km/h is geldklopperij.
Ligt aan je route, maar ik kan je goed begrijpen. Vooral in de spits is het bij die brug altijd een drama (of op de A50, maar die is een stuk breder geworden recentelijk).quote:Op maandag 7 mei 2012 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is ook bagger. Nog een reden waarom ik blij ben dat ik elke dag met de trein van 026 naar 024 ga ipv met de auto.
Je kan er wel beter ongemerkt knallen. Hier in de beschaving zijn er altijd ogen.quote:
Dat is een van de redenen waarom ik achter de staart van de file aanrij.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Qua verkeer is de Randstad helemaal een drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |