Jup, terwijl ik telkens denk dat het niet erger kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik begin me meer en meer te verbazen over sommige mensen
Groningen, maandagavond (vanaf 11 uur), woensdagavond (vanaf 11 uur), donderdagavond ('s middags of 's avonds na 10 uur of vrijdagquote:
oh dat is wat andersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
Dat is geen doucheput, dat is gewoon putje van de wasbak van het aanrecht.
Ja en hij heeft een speciale afwasborstel die dan onder zn voeten monteert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:16 schreef ook_gek het volgende:
Afwas in de douche doen?
Als je denkt dat het niet gekker kan weten users mij weer te verbazen
Gaat hij zelf dan ook direct douchen? Wel effectief!
ghehehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en hij heeft een speciale afwasborstel die dan onder zn voeten monteert.
Weet ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
Dat is geen doucheput, dat is gewoon putje van de wasbak van het aanrecht.
Wordt lastig ivm mijn werktijden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Groningen, maandagavond (vanaf 11 uur), woensdagavond (vanaf 11 uur), donderdagavond ('s middags of 's avonds na 10 uur of vrijdag
Je werkt altijd 's avonds de hele week lang?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wordt lastig ivm mijn werktijden.
Als ik vroeg moet beginnen ga ik de avond ervoor niet in Groningen rondhangen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je werkt altijd 's avonds de hele week lang?
Je werkt 7 dagen per week?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik vroeg moet beginnen ga ik de avond ervoor niet in Groningen rondhangen.
En verder moet ik veel avonddiensten draaien volgende week ja.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja en hij heeft een speciale afwasborstel die dan onder zn voeten monteert.
Bij deze heb ik een pauze morgen van half 3 tot half 7quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar je gaf maar 4 dagen op als optie.En dan kan ik niet.
Morgen staat al volgepland op een bevrijdingsfestival.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij deze heb ik een pauze morgen van half 3 tot half 7
In Haarlem? Indien ja zwaai even naar me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Morgen staat al volgepland op een bevrijdingsfestival.
Nee, anders kwam ik zeker even zwaaien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
In Haarlem? Indien ja zwaai even naar me.
Wat kom je haten op Drommel?quote:
Trek ze voor de lol een seksshop in. Of zijn het geen leuke meisjes?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ik verveel me zo dat ik straks ga winkelen, met twee meisjes. Jeej.
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest openquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Ook in je eentje een end weg?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef twi het volgende:
Ik wil, overal, maakt niet uit waar, ik heb toch geen leven. Oké, niet in Groningen of Maastricht.
Zijn ze heet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?quote:
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze heet?
[..]
Hoi Fax. Hoe staat het met de date reacties?
Ze zijn fake, net als hun tietenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slecht. Die vrouwen op RP reageren gewoon helemaal niet
Ik hoorde op het werk goede verhalen over Pepperquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh, het is hun zooi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je een tas voor ze gaat dragen boss ik je chest open
Triggerfinger live.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Check trouwens net een live optreden van Triggerfinger, de leadzanger ziet er een beetje uit als Screw over 30 jaar
Balen. Enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaanquote:
Lexa en RP...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme fax.![]()
Welke sites heb je nou al geprobeerd?
Zo ver is het bijna wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer bijna naar Duitsland gered in m'n eentje, nog een keertje zal ik niet dood van gaan
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?quote:
Alternatiefdaten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje inquote:
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat Alternatiefdaten gebeuren? Daar niet mee verder gegaan?
Registreer je dan eens, dan stuur ik je een berichtjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zit niet op relatieplanet hoor.![]()
Jupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef heloef het volgende:
Is dat daten met alternatieve meisjes, want anders schrijf ik me meteen in.
Auto is alleen wel een probleem, daarmee kom je de stad waar ik dan ben niet mee in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Het is geen probleem, als er geen meet op een schappelijke plek wordt georganiseerd gaan we gewoon een kopjen koffie doen en neem ik benzins plekje in
Zonde wel. Ik baal zo van het feit dat je overal voor moet betalen. Dan krijg ik gelijk argwaan als een malle.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee mee gekapt. Vond het te kleinschalig om m'n geld er aan te riskeren.
En d'r zitten toch vooral van die metalheads die helemaal in hun subcultuurtje verdronken zijn.
Niet als jij dan moet betalen voor zo'n berichtje hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Registreer je dan eens, dan stuur ik je een berichtje
Ik heb al betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet als jij dan moet betalen voor zo'n berichtje hoor.
Dan is het toch ook nutteloos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb al betaald![]()
Je kan alleen niks terugsturen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
Daarom zou ik ook nooit op zo'n site gaan.
Dan maar nog 20 lesbiennes proberen te versieren.
Ben je zo harig dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:07 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn epileer apparaat is aan het overlijden, accu gaat vet snel leeg laatste tijd.
Gewoon je borsthaar laten staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo lang dat ding het nog volhoud ben ik niet harig.
Heb ik niet, thank god.quote:
Exactquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
moneyfornothing is de slet van deze SC toch?
We hebben haar allemaal al gehad ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
moneyfornothing is de slet van deze SC toch?
Nee jou zal ze nooit doen, helaas.quote:
Ik vind het raar dat bijna alle vrouwen wel hun benen scheren, maar niet hun armen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik niet, thank god.
Maar als ik nog niet eens halverwege mijn onderbeen ben en dat ding knippert alweer rood schiet het niet op.
Ze is niet zo onder de indruk van je 12cm, helaas.quote:
Ik scheer niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat bijna alle vrouwen wel hun benen scheren, maar niet hun armen.
Maar wel matig dat je apparaat er zo snel mee op houdt. Gewoon pincetten verder.
Veel minder dik ook ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
Op armen zitten toch veel kleinere haartjes?
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik scheer niets.![]()
Armen scheren zou ik sowieso niet doen omdat stoppeltjes, die fijne dunne haartjes die erop zitten zou ik gewoon laten zitten. Als ze dik en erg donker zouden zijn zou ik harsen/epileren denk ik, maar anders is het niet echt nodig.
Beenhaar is niets in combinatie met een panty, steekt er zo lelijk uit.
GAYquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?
Pokémon, the Movie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat was snelbinnen 20 sec sms terug
Nu nog bedenken welke film ik ga kijken. Geef me tips (geen actie bambamactiefilms)
Ligt eraan wat ze zoal scheren/harsen/epileren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat vind je van mannen die scheren/harsen/epileren?
Tsss, Chewbacca.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind die shit echt niet om aan te zien ook al is het vanaf 5 cm niet zichtbaar
Borst, buik en benen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze zoal scheren/harsen/epileren.
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het sporters zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het wielrenners/zwemmers op professioneel niveau zijn.
Voor de rest prima toch.
My badquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De opties waren scheren/harsen/epileren.
Amen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het sporters zijn.
Voor de rest prima toch.
Hoe doe je dat? Lijkt me erg lastig.quote:
Ik denk dat het vooral uitmaakt hoeveel het is. Paar haartjes is niet boeiend, maar als je net een beer lijkt, zou ik het harsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Benen vind ik altijd beetje onnodig om te scheren bij mannen, tenzij het sporters zijn.
Voor de rest prima toch.
Het is tricky maar het gaat steeds soepeler.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Lijkt me erg lastig.
Beer en proud of it.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat het vooral uitmaakt hoeveel het is. Paar haartjes is niet boeiend, maar als je net een beer lijkt, zou ik het harsen.
Ik heb sowieso maar 12 blonde haren daar zitten, dus het lijkt me overbodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is tricky maar het gaat steeds soepeler.
Kan me voorstellen dat iemand die 5 borstharen liever weghaalt dan dat het er zo sneu uitziet hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het vooral uitmaakt hoeveel het is. Paar haartjes is niet boeiend, maar als je net een beer lijkt, zou ik het harsen.
Dan hoeft het niet nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso maar 12 blonde haren daar zitten, dus het lijkt me overbodig.
Geen onverwachtse bewegingen maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, ballen strak trekken en je kan het vrij simpel wegscheren
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat je van, beren leren kan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Tangledup het volgende:
Af en toe scheer ik mijn gezicht, als het echt te lang wordt. En soms verwijder ik wat neusharen.
Maar voor de rest ben ik harig tuig
[..]
Beer en proud of it.
Waarom?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb laatst trouwens een stuk boven mn enkel kunnen wegharsen
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat iemand die 5 borstharen liever weghaalt dan dat het er zo sneu uitziet hoor.
Ik zal eens kijken drom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Kaneel, ballen strak trekken en je kan het vrij simpel wegscheren
Maar je bent zo'n lief jongetje zonder baardgroei!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet nee.
Bij mij is het anders.
Ik heb overal haargroei waar ik geen haar wil.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent zo'n lief jongetje zonder baardgroei!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb overal haargroei waar ik geen haar wil.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkelbanden verrekt dus kan niet meer spelen zonder brace/tape
Kom je me ophalen achterop de motor. Mannen die achterop de motor willenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Auto is alleen wel een probleem, daarmee kom je de stad waar ik dan ben niet mee in.![]()
Maar goed stukje lopen is ook niet zo erg. Alleen geen idee of er dan koffie te krijgen is, wel veel bier en muziek.
Ja.quote:
Onder andere.quote:
I Give You The Ultimate Holequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
P_z G, weet je nog goede films? Ik haal zo ff 32gb stickie voor in mn tv en dan knal ik daar even een stuk of 20 op
Butterfly Effect.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
P_z G, weet je nog goede films? Ik haal zo ff 32gb stickie voor in mn tv en dan knal ik daar even een stuk of 20 op
Butterfly effect 2 & 3 heb ik laatst nog gezien, vond het best te doen idd en thanks ik ga even trailers kijken van donnie darko heavy metal en watchmenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Butterfly Effect.
Donnie Darko.
Transformers (1986)
Heavy Metal.
Godzilla.
Dracula.
Frankenstein.
Bride of Frankenstein.
Watchmen.
Dm me eens wat er zo slecht aan was dan cancel ik mn download wellichtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef twi het volgende:
Donnie Darko vond ik echt een rampzalig slechte film. Net als Requiem for a Dream.
We gaan waarschijnlijk op de fiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Kom je me ophalen achterop de motor. Mannen die achterop de motor willen
Harley Trapsonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk op de fiets.
Prima, vind ik minder eng. Moet je wel een goede balans hebben, met mij achterop.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk op de fiets.
Welke leuke artiest wil in hemelsnaam in Katwijk optreden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef kree het volgende:
Verdomme weer internet eruit hier.
Kut particulier huren.
Weet jij niks in Katwijk twi?
Dan maak ik de hele weg een wheelie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, vind ik minder eng. Moet je wel een goede balans hebben, met mij achterop.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maak ik de hele weg een wheelie.
Had de rest niet gelezen want mobiel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Welke leuke artiest wil in hemelsnaam in Katwijk optreden?
Kan je oefenen voor op de motorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maak ik de hele weg een wheelie.
Nee, ik kijk om die reden eigenlijk nooit of er wat leuks te doen is in Katwijk. Vorig jaar was er die coverband van U2, daar had ik nog wel de neiging om naar toe te gaan, maar gezien het toen zo pleurishard regende kon ook dat me gestolen worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Had de rest niet gelezen want mobiel.
Dus was een loze reactie die niks met het voorgaande te maken had
Maar neemt niet weg dat ik nog wel die vraag stel.
Daarmee kan ik het wel, helemaal straks met mijn supercoolefiets.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik kijk om die reden eigenlijk nooit of er wat leuks te doen is in Katwijk. Vorig jaar was er die coverband van U2, daar had ik nog wel de neiging om naar toe te gaan, maar gezien het toen zo pleurishard regende kon ook dat me gestolen worden.
Ik heb vroeger wel een keer mijn stiefbroer geslagen omdat hij expres op een lieveheersbeestje stampte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
MFN die probeerde uit te wijken voor een lieveheersbeestje, de heldin.
Vrouwen die niet kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarmee kan ik het wel, helemaal straks met mijn supercoolefiets.![]()
Ik ben gewoon niet de juiste persoon om 270 kilo op een achterwiel te laten balanceren, terwijl ik ook nog snelheid maak.
Een wheelie maken is heul niet multitasken, als ik ondertussen ook nog de was moest opvouwen en een boodschappenlijstje moest uitschrijven lukte het wel hoor.quote:
Voor een man:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een wheelie maken is heul niet multitasken, als ik ondertussen ook nog de was moest opvouwen en een boodschappenlijstje moest uitschrijven lukte het wel hoor.
Zo maak je geen wheelie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Voor een man:
- Zitten
- Gas geven
- Achterover leunen
- Balanceren
Vier dingen doen, multitasken.
Ja okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef twi het volgende:
Oh, over huren? Ja, daar las ik overheen. Nee, daar weet ik helemaal niets vanaf man, sorry.
Je bent wel fiks aan het hosselen, niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat jij het me maar eens moet laten zien, ik weet er niks vanaf.
Ik zou MFN ook wel eens in het echt willen zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Drink liever op een terras wat met MFN dan dat ik ga zitten gluren naar MFN die een wheelie probeert te doen.
Zit niets voor niets een sticker op met 'fragile, handle with care'. Ze kan er alleen maar slechter van worden, van zo'n wheelie
Belofte maakt schuld, mfn is me nog wat styling- en shopadvies verschuldigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel fiks aan het hosselen, niet.
Jaaaaa RELLEEEEHHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou MFN ook wel eens in het echt willen zien.
Gewoon normaal natuurlijk niet als "forum vriendjes"
Ben serieus hoor het is allemaal wel leuk dat rellen hier maar het zegt weinig eigenlijk.
En NEE MFN dat is niet omdat ik een obsessie met je hebt of je wil versieren ofzo.
Gewoon interesse.
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Drink liever op een terras wat met MFN dan dat ik ga zitten gluren naar MFN die een wheelie probeert te doen.
Zit niets voor niets een sticker op met 'fragile, handle with care'. Ze kan er alleen maar slechter van worden, van zo'n wheelie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.ViespeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]Niks mis met Madurodam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.quote:
Die date staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, mfn is me nog wat styling- en shopadvies verschuldigd.
Moet daar niet gewoon een koppelingetje bij geplopt worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stuur omhoogtrekken en acceleren en vervolgens balanceren
Wanneer zien we je in wegmisbruikers?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.
Je kan ook een wheelie maken door je koppeling te laten schieten uit hoog toerental.
Tering, ik moest veel te hard lachen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die variant is wel makkelijker ja vind ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet daar niet gewoon een koppelingetje bij geplopt worden?
Tering mfn wat ben jij een geil wijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.
Je kan ook een wheelie maken door je koppeling te laten schieten uit hoog toerental.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, ik moest veel te hard lachen.
Hoe was de patat bij je ouders?
[..]Ik heb geen patat opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest en zou het leren van mijn ex.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tering mfn wat ben jij een geil wijf![]()
![]()
![]()
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die variant is wel makkelijker ja vind ik.
Maar mijn motor is niet gemaakt voor een wheelie, op sportief ding van een maat ging het wel op zich.
Ik ben ook zijdezacht wanneer gewenst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef twi het volgende:
Waarom associeer ik de UI van xFriendx met Silk?
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef twi het volgende:
Waarom associeer ik de UI van xFriendx met Silk?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook zijdezacht wanneer gewenst.
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommer)
Jij weegt sowieso niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Haha owja..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb een zware sporttour, weeg zelf maar een fractie van wat dat ding weegt hè.
Niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ja hele tijd geleden al onderhand, maar wil er eigenlijk vanaf en met begrenzing is dat in theorie net wat makkelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag ie eraf? Toch al een tijdje weer?
En terecht! Sowieso: een mening hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
Ik was al bang dat je dacht dat ik brommer reed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Vrouwen en brommers...Daar had ik altijd een niet heel genuanceerde mening over. Maar nu heb ik van twee leuke vrouwen in 1 week tijd gehoord dat ze er eentje hadden/hebben. Ik moet mijn mening bijstellen
EDIT: Motoren zijn dus wel OK
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks.Hihihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, je rookt geen shag. Dus het kon niet. Moest alleen aan brommers denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je dacht dat ik brommer reed.
Goed punt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, je rookt geen shag. Dus het kon niet. Moest alleen aan brommers denken.
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Rokende dames....dat is meteen een no no bij mij. Hoe leuk ze er ook uit zien.
Rokende vrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
Rokende dames....dat is meteen een no no bij mij. Hoe leuk ze er ook uit zien.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.
High five. No problemoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik neem ze wel van je over.
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
High five. No problemoEn ze zijn je gegund
Ow ja! Hoe loopt dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.
Ook geen probleem. Die past er ook al één naar mij, wel zo eerlijk dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Momenteel heb ik er even eentje, dus pass ze nu maar even naar screw.
Die rooktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook geen probleem. Die past er ook al één naar mij, wel zo eerlijk dan.
Even inkoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We vinden elkaar heel erg leukquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even inkoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jou wil ze best stoppen mits je de ware bentquote:
Nice busyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We vinden elkaar heel erg leukWe werken allebei bij het podium waar wij toen buiten hebben gezeten dus nu moeten we eerst nog de roddels doorstaan van alle collega's daar. Maar we moeten elkaar echt nog een beetje leren kennen dus ik zie wel hoe het loopt. We scharrelen, zoals het dan heet.
Daar ging mijn pokerfacequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:00 schreef screwloose het volgende:
Die bitch heeft me toch een potje een baas aan de haak geslagen
Ik maak je aan het lachen hequote:
Ik heb 4 dagen gewerkt maar het voelt alsof het er veel meer zijnquote:
Succes ermeequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We vinden elkaar heel erg leukWe werken allebei bij het podium waar wij toen buiten hebben gezeten dus nu moeten we eerst nog de roddels doorstaan van alle collega's daar. Maar we moeten elkaar echt nog een beetje leren kennen dus ik zie wel hoe het loopt. We scharrelen, zoals het dan heet.
Laat die jongen, hij houdt van me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten, beetje pokerfacen tot je zijn post leest.
Meestal zijn ze iets strakker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Meteen bij de sportschool al een nice view vanmiddag. Blondine, goed figuur, maar ja, volgens was ze 17 ofzow. Niet dat je daar iets van voelt, maar toch wat aan de jonge kant
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.quote:
Die andere icons steeds zijn verwarrend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Meteen bij de sportschool al een nice view vanmiddag. Blondine, goed figuur, maar ja, volgens was ze 17 ofzow. Niet dat je daar iets van voelt, maar toch wat aan de jonge kant
Ik hou nu deze voorlopig evenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die andere icons steeds zijn verwarrend.
De mijne heb ik al sinds ik geregistreerd benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die andere icons steeds zijn verwarrend.
maar dat is strafbaar enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.
Niet als ze zelf ook onder de 16 zijn.quote:
Zou ik een andere UI nemen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne heb ik al sinds ik geregistreerd ben
Dan mag het inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet als ze haar ID niet bij zich heeft en zegt minimaal 16 te zijn
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als ze zelf ook onder de 16 zijn.Ik kom ze iig nooit tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat is voorlopig?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hou nu deze voorlopig evenZonnige Stig
Dat zou impliceren dat ik nu een vrouw hebquote:
Hij chilled idd wel en tis de Stig, hij is alleen geen lilliputter. Op de achtergrond zie je nog net een vrouwelijke Stig langs de rand van het zwembad lopen. Was een keer in de show.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is voorlopig?
Ik dacht eerst dat het een chillende lilliputter Stig was.
Ja door het perspectief lijkt hij wat misvormd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij chilled idd wel en tis de Stig, hij is alleen geen lilliputter. Op de achtergrond zie je nog net een vrouwelijke Stig langs de rand van het zwembad lopen. Was een keer in de show.
Origineel:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja door het perspectief lijkt hij wat misvormd.
En ohja, I see.
quote:
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2012 19:14:35 ]
kinky die damequote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is iedereen op haar 14de al volledig uitgewoond.
vast wel in een cocktail anders proef je die ranzige smaakquote:
Ik dacht dat jij genoegen zou nemen met een kloon van me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gaat ze heel erg op haar drankje letten.
Dan heb ik alleen je lichaam.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij genoegen zou nemen met een kloon van me.
Gewoon goed opvoeden dan ontwikkelt die zich vanzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heb ik alleen je lichaam.(die ook al prachtig is hoor) maar niet je geweldige persoonlijkheid.
Precies, zelf kneden. Net een soort Tamagotchi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon goed opvoeden dan ontwikkelt die zich vanzelf.
Hopelijk pijpt ze wel snel dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kom chatten dan baasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.
Tamagotchi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, zelf kneden. Net een soort Tamagotchi.
Ik heb een bmi van 21.5quote:
Exactemundo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You can't blame a woman for what she does wrong in the same way you can't blame a dog for what it does wrong. It is your fault for not training her properly.
Maakt heul niet uit toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet jij maar niet zo'n jonkie zijn.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt heul niet uit toch.een jonge tedere God, is niks mis mee.
Er is ook zoiets als te jong, heb je er al wel haar op dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt heul niet uit toch.een jonge God, is niks mis mee.
Contactgegevens?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Exactemundo.
Alle mekkeraars verwijs ik bij deze door naar mijn ouders.
Hoelang ben je dan wel niet? Jij zat op 90 kilo ofzow toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik precies hetzelfde
Ja, wil je het zien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als te jong, heb je er al wel haar op dan?
Milfhunterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Genoeg vrouwen van 30/40 die een vriend van 17 nemen hoor.
Zo oud ben ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Genoeg vrouwen van 30/40 die een vriend van 17 nemen hoor.
Nee ik wil alleen jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Maar pak die dan, ik ga max 1.5 jaar jonger. Liever ouder.
Wat was jouw leeftijd ook alweer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo oud ben ik ook weer niet.![]()
Maar pak die dan, ik ga max 1.5 jaar jonger. Liever ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |