We gaan waarschijnlijk op de fiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Kom je me ophalen achterop de motor. Mannen die achterop de motor willen
Harley Trapsonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk op de fiets.
Prima, vind ik minder eng. Moet je wel een goede balans hebben, met mij achterop.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk op de fiets.
Welke leuke artiest wil in hemelsnaam in Katwijk optreden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:22 schreef kree het volgende:
Verdomme weer internet eruit hier.
Kut particulier huren.
Weet jij niks in Katwijk twi?
Dan maak ik de hele weg een wheelie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, vind ik minder eng. Moet je wel een goede balans hebben, met mij achterop.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maak ik de hele weg een wheelie.
Had de rest niet gelezen want mobiel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Welke leuke artiest wil in hemelsnaam in Katwijk optreden?
Kan je oefenen voor op de motorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maak ik de hele weg een wheelie.
Nee, ik kijk om die reden eigenlijk nooit of er wat leuks te doen is in Katwijk. Vorig jaar was er die coverband van U2, daar had ik nog wel de neiging om naar toe te gaan, maar gezien het toen zo pleurishard regende kon ook dat me gestolen worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Had de rest niet gelezen want mobiel.
Dus was een loze reactie die niks met het voorgaande te maken had
Maar neemt niet weg dat ik nog wel die vraag stel.
Daarmee kan ik het wel, helemaal straks met mijn supercoolefiets.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik kijk om die reden eigenlijk nooit of er wat leuks te doen is in Katwijk. Vorig jaar was er die coverband van U2, daar had ik nog wel de neiging om naar toe te gaan, maar gezien het toen zo pleurishard regende kon ook dat me gestolen worden.
Ik heb vroeger wel een keer mijn stiefbroer geslagen omdat hij expres op een lieveheersbeestje stampte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef xFriendx het volgende:
MFN die probeerde uit te wijken voor een lieveheersbeestje, de heldin.
Vrouwen die niet kunnen multitaskenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarmee kan ik het wel, helemaal straks met mijn supercoolefiets.![]()
Ik ben gewoon niet de juiste persoon om 270 kilo op een achterwiel te laten balanceren, terwijl ik ook nog snelheid maak.
Een wheelie maken is heul niet multitasken, als ik ondertussen ook nog de was moest opvouwen en een boodschappenlijstje moest uitschrijven lukte het wel hoor.quote:
Voor een man:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een wheelie maken is heul niet multitasken, als ik ondertussen ook nog de was moest opvouwen en een boodschappenlijstje moest uitschrijven lukte het wel hoor.
Zo maak je geen wheelie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Voor een man:
- Zitten
- Gas geven
- Achterover leunen
- Balanceren
Vier dingen doen, multitasken.
Ja okquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:34 schreef twi het volgende:
Oh, over huren? Ja, daar las ik overheen. Nee, daar weet ik helemaal niets vanaf man, sorry.
Je bent wel fiks aan het hosselen, niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat jij het me maar eens moet laten zien, ik weet er niks vanaf.
Ik zou MFN ook wel eens in het echt willen zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Drink liever op een terras wat met MFN dan dat ik ga zitten gluren naar MFN die een wheelie probeert te doen.
Zit niets voor niets een sticker op met 'fragile, handle with care'. Ze kan er alleen maar slechter van worden, van zo'n wheelie
Belofte maakt schuld, mfn is me nog wat styling- en shopadvies verschuldigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel fiks aan het hosselen, niet.
Jaaaaa RELLEEEEHHHHHH!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou MFN ook wel eens in het echt willen zien.
Gewoon normaal natuurlijk niet als "forum vriendjes"
Ben serieus hoor het is allemaal wel leuk dat rellen hier maar het zegt weinig eigenlijk.
En NEE MFN dat is niet omdat ik een obsessie met je hebt of je wil versieren ofzo.
Gewoon interesse.
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Drink liever op een terras wat met MFN dan dat ik ga zitten gluren naar MFN die een wheelie probeert te doen.
Zit niets voor niets een sticker op met 'fragile, handle with care'. Ze kan er alleen maar slechter van worden, van zo'n wheelie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.ViespeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel leukere dingen te doen met MFN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]Niks mis met Madurodam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.quote:
Die date staat nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, mfn is me nog wat styling- en shopadvies verschuldigd.
Moet daar niet gewoon een koppelingetje bij geplopt worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stuur omhoogtrekken en acceleren en vervolgens balanceren
Wanneer zien we je in wegmisbruikers?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.
Je kan ook een wheelie maken door je koppeling te laten schieten uit hoog toerental.
Tering, ik moest veel te hard lachen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die variant is wel makkelijker ja vind ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet daar niet gewoon een koppelingetje bij geplopt worden?
Tering mfn wat ben jij een geil wijfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Achterop het zitje gaan zitten, motor in juiste versnelling zetten met juiste aantal toeren, voet bij achterrem houden voor het geval je te hard omhoog komt, opeens licht van het gas afgaan en daarna juist een stoot gas geven zodat de voorkant loskomt. Daarna gas afbouwen om de motor omhoog te krijgen naar juiste hoogte, als je lomp gas blijft bijgeven klap je achterover. Stuur in gewenste hoogte blijven trekken en verder omhoogschakelen voordat je teveel vermogen verliest.
Je kan ook een wheelie maken door je koppeling te laten schieten uit hoog toerental.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tering, ik moest veel te hard lachen.
Hoe was de patat bij je ouders?
[..]Ik heb geen patat opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest en zou het leren van mijn ex.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
Tering mfn wat ben jij een geil wijf![]()
![]()
![]()
Nah met koppeling lukt het zelfs op een honda SS (was mijn eerste ervaring op een schakelbrommerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die variant is wel makkelijker ja vind ik.
Maar mijn motor is niet gemaakt voor een wheelie, op sportief ding van een maat ging het wel op zich.
Ik ben ook zijdezacht wanneer gewenst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef twi het volgende:
Waarom associeer ik de UI van xFriendx met Silk?
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:48 schreef twi het volgende:
Waarom associeer ik de UI van xFriendx met Silk?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook zijdezacht wanneer gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |